Author Topic: Re: T4D-C/B4D-C (1009мм)  (Read 1932 times)

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6462
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #20 on: 27.06.2013, 09:46:13 »
Е как ги виждаш динозаврите в гората. Хайде по един моторен вагон може да се пусне, но с ремакре... изключено да изкара смяната си. Ще е добре да пробват, защото като че ли по 8 линия когато още се тестваха Т4ДС/Б4ДС имаха по малко аварии в сравнение с 11 линия.Така че нищо не пречи да пуснат по 10 линия единични мотриси. Все пак техните събратя преди доста време нямаха никакъв проблем с гората, е докато не прокапаха изцяло и ги свалиха от 14 линия...

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9877
  • Триъгълник 36
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #21 on: 27.06.2013, 09:55:10 »
Как можах да я забравя гората вярно, моля предишния ми пост да се изтрие, извинение към всички четящи темата. :blush:
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline CNN

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 940
    • View Profile
Re: T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #22 on: 28.06.2013, 01:02:41 »
Един също интересен факт е, че Татрите в Германия минават на HU (Hauptuntersuchung) = ГРП на 500 000 км или 8 години, а нашите на 300 000 км и въпреки това след няма и година след ремонтите изглеждат като от Втората световна :crazy: Проблемите с раздутата боя и ръждата не са от вчера.

Друг аргумент срещу разделянето на състави е, че с тази товароподемност на единични Татри смисъл от трамваите няма, губи се икономическтата обосновка да се поддържат релси и ПС. Със същия капацитет, но за по-малко пари могат да се пуснат автобуси и да возят същото количество хора. Трамвайна инфраструктура се строи и поддържа там, където има голям пътникопоток, но той умишлено в София се тика към метрото, макар то да не е удобно на всички.
Ами направо се чудя как издържат и 300000км. Случайно да си се возил до Орландовци! 

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8263
    • View Profile
Re: T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #23 on: 28.06.2013, 10:54:40 »
Той живее в Берлин.

Offline CNN

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 940
    • View Profile
Re: T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #24 on: 02.09.2013, 11:08:18 »
1215 е вързан с 221.
По скоро зацепен.

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4611
    • View Profile
Re: T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #25 on: 02.09.2013, 13:53:36 »
1215 е вързан с 221.
По скоро зацепен.

А най-точно прикачен.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12314
    • View Profile
    • Email
Re: T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #26 on: 10.10.2013, 12:45:40 »
Какво странно има "Служебен" трамвай вози ватманите на работа от едната смяна и връща другата вкъщи, табелка служебен има като спре някъде да не се качват пътници. При автобусите също има. Наскоро видях и Т6А2 служебен по обяд.

 Защо мислите, че носят пясък с него? Как ще свалиш и качиш 200-300 кила варел с пясък от трамвай? Сигурни ли сте че е пясък.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4628
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #27 on: 10.10.2013, 14:03:50 »
ИСигурни сме, а и персонални трамваи няма. ;)
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4505
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #28 on: 10.10.2013, 14:48:20 »
Има, има.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4628
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #29 on: 10.10.2013, 20:40:11 »
Не искам да навлизам в оффтопик, но искам да ми дадеш доказателство, кога за последно видя трамвай персонална, къде, горе долу по кое време и коя мотриса. ;) Аз твърдя че такова животно скоро не е имало.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4505
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #30 on: 10.10.2013, 21:46:01 »
На "Искър" последната 20-ка прави още един курс като персонална.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2704
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #31 on: 10.10.2013, 21:50:12 »
Във всеки случай на обяд няма персонални... има достатъчно редовни.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4505
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #32 on: 10.10.2013, 21:51:49 »
Е да, на този бисер не бях обърнал внимание :D
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3455
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #33 on: 10.10.2013, 23:05:51 »
На "Искър" последната 20-ка прави още един курс като персонална.
Объркал си се. От много време няма такова нещо. Персоналната на депо Искър е бусче.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3455
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #34 on: 22.01.2014, 16:09:31 »
1135+220
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline Mitety Wee

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 860
  • Най-добрият - 2041 :)
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #35 on: 13.08.2014, 22:35:06 »
Само да кажа...1131,1140,1144 и 1219 са Т4D-C, не Т4D ;)
Написах го, защото може @ivan3275 да си е помислил, че са пляките и не е уместно вечното ти заяждане ;)
« Last Edit: 13.08.2014, 23:02:43 by Mitety Wee »
Тм. депо Красна поляна
тм. мотрис № 2041
тм. линия 10

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7838
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #36 on: 13.08.2014, 22:50:20 »
И като го каза сега ние какво да си мислим? Кой и къде е написал T4D? Освен това Т4D-C са Т4D, като "-С" им е добавено след модернизацията.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7838
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #37 on: 08.01.2015, 18:39:03 »
 :arrow:
« Last Edit: 08.01.2015, 20:11:12 by RADOCVET »

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2498
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #38 on: 12.01.2016, 21:42:15 »
Не,ще сберем конете от сиганските маали и ще ги впрегнем в ремаркетата. И ще ги пуснем по ТМ12, ТМ6 и ТМ1, лумпените колкото искат да им драскат задните стъклата или да ги чупят.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3065
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #39 on: 19.08.2016, 23:08:24 »
дел
« Last Edit: 20.08.2016, 13:22:18 by Emperor »
ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта