Author Topic: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)  (Read 69680 times)

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2796
    • View Profile
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #580 on: 12.03.2018, 16:58:55 »
Хайде да не влизаме в офф. :)

Offline Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 815
    • View Profile
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #581 on: 26.06.2018, 20:34:50 »
26.06.2018г . 
1521 - брак.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3185
    • View Profile
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #582 on: 10.07.2018, 05:26:46 »
Хубаво е да се закупят двайсетина бройки автобуси с ръчни скорости, тъй като обновяването на късите бели МАН не е добро - двигатели, каросерия. Допълнително повд.пешеходни пътеки трошат старите автобуси. O 302T навъртяха страшно много километри на Витоша, има транспортна задача, има пътникопоток, трябват управленски решения.
████████████████████████ Епилог

Online stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2562
    • View Profile
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #583 on: 10.07.2018, 11:15:25 »
По-добре автоматици с повече предавки и ретардер , ако са за излетните линии ! Напоследък скоростните кутии дори за леки автомобили имат по 7-8 предавки та едни 10 за автобус предполагам  са достатъчно. Така двигателя ще работи максимално време с оптимални обороти и натоварване и живота ще му се удължи максимално ! Удобството за водачите също не е за подценяване.  ;)

Offline TRAMS SOFIA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 912
  • Системата ни убива
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #584 on: 10.07.2018, 11:43:13 »
По-добре автоматици с повече предавки и ретардер , ако са за излетните линии ! Напоследък скоростните кутии дори за леки автомобили имат по 7-8 предавки та едни 10 за автобус предполагам  са достатъчно. Така двигателя ще работи максимално време с оптимални обороти и натоварване и живота ще му се удължи максимално ! Удобството за водачите също не е за подценяване.  ;)
Едно конекто ЛФ ще се качи до горе макар и малко по - бавно от 0302, но зимата при заледен път ще трябва да се разчита на 0302 ките да се качват догоре.
Преди време бяха пуснали едно конекто късо на 66 и малко над Драгалевския манастир прегря.
Конектота ЛФ при спускане е удачно да се спускат на 2 ра, тъй кто не прехвърлят предавки, ако ще и на 2000 оборота да отиде.
"Отстрани може да изглеждам като човек, който прави каквото си иска, или като човек, който се държи както си иска. Може да изглеждам арогантен. Всякакъв може да изглеждам. Но истината е, че свободата има много висока цена и аз съм сключил договор със себе си да я плащам. И я плащам. И не се оплаквам.“

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4541
    • View Profile
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #585 on: 10.07.2018, 12:35:18 »
Conecto LF има ретардер и може спокойно да се спуска с негова помощ. За излетните линии определено е нужен ретардер - позволява прецизно регулиране на скоростта при спускане без присецвания и без сериозно износване и риск от прегряване на спирачките. :rolleyes:

Offline spicy_e

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1698
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #586 on: 29.07.2018, 23:51:18 »
Какъв е този ДК номер в самия автобус ?


Online TheBulgarianRail

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 398
  • Любител на Икарус, ЗиУ (Тролза) и Шкода
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #587 on: 30.07.2018, 09:23:30 »
И аз се чудя - онзи ден на 1517 нямаше нито този ДК номер, нито табелата А99.
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13527
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #588 on: 30.07.2018, 09:31:35 »
Ами докато КАТ не санкционира водачите в МГТ за подобни неща, циганията ще продължава. А простосмъртните водачи ги санкционират за неразлепена изтекла винетка, при все че стикерът има 20 пъти по-малка площ от табела. Интересно защо будната съвест на недовиждащите бабички г-н Шиваров не се жалва в подобни случаи - нали бабичката няма да знае, по коя линия е автобусът - 63, 99 или СВ5479ВН

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17712
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #589 on: 30.07.2018, 09:54:20 »
Стига глупости. Има си табела 63, дори и с маршрут поставена на правилното място - в долния десен ъгъл на предното стъкло.
Никой не го интересува КАТ номера на стъклото, а табелата 99 е поставена на съвсем различно място от мястото, където стои табелата с номера на линията. Логично е, че някой шофьор е намерил този КАТ номер и го е оставил на предното стъкло, ако някой си го познае да си го вземе.
А тази история с неразлепени изтекли винетки - може едно на милион да санкционират и нормално - поддържане на предното стъкло на винтека с изтекъл срок, което няма как да се види преди да се разгледа обстойно. Това си е вид измама - да държим старата винтека и КАТ-аджиите да си мислят, че сме с нова. Това си е измекярство.
« Last Edit: 30.07.2018, 09:59:04 by emo »
мур

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3007
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #590 on: 30.07.2018, 09:59:26 »
Рег-номера сигурно е изпаднал от някой автомобил и шофьорът го е прибрал. Таблото на автобуса отпред се ползва като склад и просто са нахвърлени нещата там.
ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12059
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #591 on: 30.07.2018, 14:27:39 »
Хммм, а не е ли правилното място на тебалата горе в огромното празно стъкло? Защо не се изпечати на ПВЦ там една хубава табела с маршрута с по-едър шрифт? В долния десен ъгъл на предното стъкло едно че закрива видимостта, второ че зимата пречи на обдухването на стъклото и точно там все се запотяват.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Стререомонокъл

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 233
    • View Profile
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #592 on: 30.07.2018, 20:19:17 »
Много хубави автобуси са това, не знам какво се оплаквате. В какви снегове и виелици се качват в планината, и то претъпкани до краен предел. Ако не бяха хубави, намаше да могат. И това е вече много години наред. Ако си спомняте, навремето работеха и по градски линии, първо на 310, после на 111 и там ги тъпчеха колкото може. Първият тестов пък мисля че работеше на 305 известно време.

Да , концепцията може да им е от 60-те, но и преди съм казвал, за какъвто терен ти трябва автобус, такъв си поръчваш. Ако искаш кола за планински пътища ще си купиш джип нали? А не някоя ниска кола. Тук е по същия начин.

МАН също мисля че все още произвеждат автобус за подобни линии, висок и с ръчни скорости, но с напълно модерна визия. Ето един такъв от Пловдив, явно е се имаме някои планински линии с лош път за където могат да се поръчат такива автобуси, където ниските не стават. Салона е вътре е почти същият като в новите МАН-ове, може и с климатик да се поръчат, така че няма да има разлика в комфорта. Може и да се поръча автоматик, но така напарвен че да става за такива линии.
Това на снимката не е ли NL 263?
Нация от лошо гледащи директори

Offline Tony

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2733
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Форум за градски Транспорт Варна
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #593 on: 31.07.2018, 07:44:15 »
Това на снимката не е ли NL 263?
Не е нископодов, очевидно е. Моделът е  SL**3, каросерията е като на SL**2

RIP 4916

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17712
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #594 on: 02.08.2018, 12:40:14 »
А простосмъртните водачи ги санкционират за неразлепена изтекла винетка, при все че стикерът има 20 пъти по-малка площ от табела.

Ето и защо ги глобяват:
чл.100 от ЗДП
(2) (Нова - ДВ, бр. 6 от 2004 г., изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г., изм. - ДВ, бр. 39 от 2011 г., доп. - ДВ, бр. 101 от 2015 г., в сила от 22.12.2015 г., доп. - ДВ, бр. 11 от 2017 г., в сила от 31.01.2017 г.) Водачът на моторно пътно превозно средство е длъжен да залепи валиден винетен стикер за платена винетна такса съгласно чл. 10, ал. 1, т. 1 от Закона за пътищата в долния десен ъгъл на предното стъкло на моторното пътно превозно средство по начин, възпрепятстващ повторното му ползване при движение по републиканските пътища и да премахва незабавно винетния стикер след изтичането на неговата валидност. Водачът на моторно пътно превозно средство е длъжен да предоставя при необходимост валиден документ, доказващ плащането на съответните такси в съответствие с тарифата и наредбата по чл. 10, ал. 6 от Закона за пътищата.

Интересно защо никой не е цитирал това досега.
« Last Edit: 02.08.2018, 12:56:20 by emo »
мур

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12059
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #595 on: 02.08.2018, 15:49:20 »
Само че тия автобуси не са лична собственост на водачите, ами на всички граждани на София нали така? Така че колкото са наши, толкова е техни, защо пък да ги санкционират, те просто си вършат работата с тях. Отговорността трябва да е на общината, защото тя ги поддържа и се занимава с тях с парите на всички ни. Вече шофьори, пътници и граждани трябва да натискат за по-добра поддръжка, защото все пак са купувани с наши общи пари от данъци и като обществено имущество трябва да се пази.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР