Poll

Държавен/общински или частен обществен транспорт

Държавен/общински
Частен

Author Topic: Концесионираните линии от МГТ  (Read 563044 times)

Offline НИКИ

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 143
    • ICQ Messenger - 229924837
    • View Profile
    • http://www.transtriumf.com/
Предлагам тук да пишем инфармация за конкурсите за линии които се извършват в СО.


Интересуват ме конкурси след Януари 2007г. Кои линии са били и кой ги спечели (разбрах за един че Карат С спечели). Ако имате информация за предстоящи конкурси- пишете.
« Last Edit: 12.04.2007, 13:43:34 by Dragon »

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1 on: 12.04.2007, 12:14:41 »
Темата ти е сбъркана. Не СКГТ а СО обявява конкурсите.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5868
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2 on: 12.04.2007, 13:43:57 »
Аз не съм чул все още да е имало конкурс.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline НИКИ

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 143
    • ICQ Messenger - 229924837
    • View Profile
    • http://www.transtriumf.com/
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #3 on: 13.04.2007, 20:22:34 »
Тогава какви са новите линии на Карат С ? ? ? Как може да са ги взели ? ? ?

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #4 on: 14.04.2007, 23:13:39 »
Quote from: НИКИ
Тогава какви са новите линии на Карат С ? ? ? Как може да са ги взели ? ? ?
[/size]
Кой е казал, че са взели нови линии?

Offline НИКИ

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 143
    • ICQ Messenger - 229924837
    • View Profile
    • http://www.transtriumf.com/
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #5 on: 14.04.2007, 23:18:30 »
Не е мажно кой е казал. Важното е че са взели. За какво мислиш купуват нови автобуси. Знам че имаше конкурс и знам че Карат С спечели. Трябват ми линиите които са били на този търг. Знам че тази година изтичат договори на превозвачи. По тази причина ще има още конкурси. Сърдечно благодаря на този който помогне с инфо !
« Last Edit: 15.04.2007, 00:28:23 by НИКИ »

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #6 on: 15.04.2007, 12:54:02 »
Абе НИКИ това не са ти на ТТ далаверите.Конкурсите в София още не са се състояли, така че важно е да кажеш на информатора си да си провери информацията!
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline НИКИ

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 143
    • ICQ Messenger - 229924837
    • View Profile
    • http://www.transtriumf.com/
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #7 on: 15.04.2007, 13:04:37 »
Там е работата че Транстриумф беше на конкурса. Затова беше тая реклама. Разбрах че имаше конкурс. Трябва да е било преди 1 месец някъде. Тогава Антраник отиде в София именно поради тази причина. Знам че ще предстоят още конкурси и пак ще се опитаме да вземем някоя линия. Да знаете това е на добре- така се засилва мотива на израелеца да вземе чисто нови возила. Като има повече градове ще се засилва повода.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #8 on: 15.04.2007, 15:04:51 »
Не знам да е имало конкурс.Все пак тези неща не се правят скришом.Но ще проверя в общината за да дам точна информация.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline НИКИ

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 143
    • ICQ Messenger - 229924837
    • View Profile
    • http://www.transtriumf.com/
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #9 on: 15.04.2007, 19:31:47 »
Много ти благодаря! Утре ще се опитам да разуча още. Очаквам отново ТТ да се яви на конкурси в София.

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #10 on: 16.04.2007, 00:40:29 »
Quote from: НИКИ
Много ти благодаря! Утре ще се опитам да разуча още. Очаквам отново ТТ да се яви на конкурси в София.
[/size]

Успех, и да не пропуснеш да ни информираш като научиш нещо.

Offline c.r.u-to

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 304
    • ICQ Messenger - 229906915
    • MSN Messenger - kluklu_9@hotmail.com
    • View Profile
    • http://www.sofia.bg
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #11 on: 08.05.2007, 00:06:49 »
52 автобусни линии в София да бъдат дадени на частни превозвачи ще обсъжда Столичния общински съвет на редовното си заседание в четвъртък. Това е необходимо заради завишените европейски изисквания към транспортните средства и намаления общински бюджет в това перо, пише в доклада си вносителят на предложението ­ шефът на Транспортната комисия в общината Радослав Тошев.
Новите превозвачи ще бъдат избирани след конкурс, а 52 линии ще бъдат разделени в три пакета. В първият от тях влизат линиите с № 12, 16, 18, 20, 21 ­ 22, 23, 24, 24 А, 25, 26, 28, 29, 31, 35, 41, 43, 53, 72, 81, 86, 87, 117, 118, 119.
Вторият частен превозвач пък ще получи автобусни линии с № 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 14, 69, 70, 114, 123, 204 и 306. За третия изпълнител пък остават линиите 56, 57, 67, 75, 78, 79, 82, 100, 101, 213 и 214.
Друга причина за отдаването на 52 автобусни линии на превозвачи ­ фирми е споразумението между Столична община и ЕБВР 30 % от градския транспорт да бъде стопанисван от частни оператори. То е направено през 2002 г., след отпуснат кредит за рехабилитация на транспорта в София. В момента само 16 линии на градския транспорт са на частни превозвачи.
« Last Edit: 05.10.2007, 12:49:30 by Repcho »
ИЗДИРВАМ АВТОМОБИЛ МАРКА: ФОЛКСВАГЕН МОДЕЛ: ГОЛФ МОДЕФИКАЦИЯ : ДВОЙКА ГОДИНА НА ПРОИЗВОДСТВО 1983
РЕГ № С 9661ТТ МОЛЯ КОЙТО ЗАБЕЛЕЖИ АВТОМОБИЛА ДА МИ ПИШЕ НЕЗАБАВНО

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #12 on: 08.05.2007, 00:18:23 »
WOW! Какво виждат очите ми? 204,213,214 и 306 на консеция?  май наистина ще кажем: Сбогом, АП Дружба

Offline difian

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #13 on: 08.05.2007, 00:22:16 »
Quote from: c.r.u-to
52 автобусни линии в София да бъдат дадени на частни превозвачи ще обсъжда Столичния общински съвет на редовното си заседание в четвъртък. Това е необходимо заради завишените европейски изисквания към транспортните средства и намаления общински бюджет в това перо, пише в доклада си вносителят на предложението ­ шефът на Транспортната комисия в общината Радослав Тошев.
Новите превозвачи ще бъдат избирани след конкурс, а 52 линии ще бъдат разделени в три пакета. В първият от тях влизат линиите с № 12, 16, 18, 20, 21 ­ 22, 23, 24, 24 А, 25, 26, 28, 29, 31, 35, 41, 43, 53, 72, 81, 86, 87, 117, 118, 119.
Вторият частен превозвач пък ще получи автобусни линии с № 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 14, 69, 70, 114, 123, 204 и 306. За третия изпълнител пък остават линиите 56, 57, 67, 75, 78, 79, 82, 100, 101, 213 и 214.
Друга причина за отдаването на 52 автобусни линии на превозвачи ­ фирми е споразумението между Столична община и ЕБВР 30 % от градския транспорт да бъде стопанисван от частни оператори. То е направено през 2002 г., след отпуснат кредит за рехабилитация на транспорта в София. В момента само 16 линии на градския транспорт са на частни превозвачи.
Ха!Сложили са и някои от ключовите линии на Автотранспорта!Това с 213/4, 204 и 306 не го вярвам.Интересното е, чуе ги няма досега отдадените линии.
 Разпределили са ги горе-долу по гаражи, което означава, че 213 и 214 биха преминали в района на Малашевци.
 А и с толкова линии инвестициите биха били огромни, има линии, които не биха минали без съчленни автобуси(тук вече става интересно откъде ще намерят турски съчленни).И всичко отива в лапите само на три фирми...
« Last Edit: 08.05.2007, 00:24:05 by difian »

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #14 on: 08.05.2007, 00:43:19 »
Quote from: difian
Интересното е, чуе ги няма досега отдадените линии.
е как ще ги няма, 72 си е в първия пакет.

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #15 on: 08.05.2007, 02:01:50 »
Quote from: difian
Ха!Сложили са и някои от ключовите линии на Автотранспорта!Това с 213/4, 204 и 306 не го вярвам.Интересното е, чуе ги няма досега отдадените линии.
 Разпределили са ги горе-долу по гаражи, което означава, че 213 и 214 биха преминали в района на Малашевци.
 А и с толкова линии инвестициите биха били огромни, има линии, които не биха минали без съчленни автобуси(тук вече става интересно откъде ще намерят турски съчленни).И всичко отива в лапите само на три фирми...

E kak - Kънектото си се прави още. А и не вярвам да има изискване 100% от автобусите да са нови, може да слжат някаква граница за години - до 5 или за двигател Евро-3. Също изключително ми е интересно защо не виждам Люлинска линия в списъка(за добро или лошо) освен 43
« Last Edit: 08.05.2007, 02:03:38 by etnies »

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7479
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #16 on: 08.05.2007, 02:50:03 »
Маи ще станете като в пловдив сичкия транспорт на часници то тъка трябва да е по принцип сичкия транспорт на една фирма по възможност часна  ?    

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #17 on: 08.05.2007, 07:59:31 »
Quote
-12, 16, 18, 20, 21 ­ 22, 23, 24, 24 А, 25, 26, 28, 29, 31, 35, 41, 43, 53, 72, 81, 86, 87, 117, 118, 119;
-1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 14, 69, 70, 114, 123, 204 и 306;
-56, 57, 67, 75, 78, 79, 82, 100, 101, 213 и 214.

Тези списъци ми изглеждат като числа от тотото - доста странни неща има в тях:

1.А306 го има. Мислех, че ще я закрият, след като пуснат метрото до Младост и довозващия тролей до Младост-2.

2.А53 и 82 ги има и двете и са в различни пакети??? Сигурно спечелилите конурса трябва да имат няколко микробуса, за да поемат такива линии с минимални загуби.

3. Има го А123, а А122 го няма. Обслужването на тези две линии зависи от графика на Симеоновския лифт.

4. Липсват А15 и 59 - те единствените селски линии на СКГТ ли ще останат?

5. Липсва също А284

6. На Малашевци какво остава освен люлинските и студентските линии?

7. След като А213/4, 306 ги има, а 76, 305 и 413 ги няма, значи ли, че ги дакрият след старта на метрото?

8. Тежко и горко на оператора на третия пакет с толкова много цигански линии
« Last Edit: 08.05.2007, 08:16:37 by blagun »

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #18 on: 08.05.2007, 10:13:32 »
76 ще е в земляне, 305 и 413 в Малашевци.
404 обаче липсва, което значи че 75 ще върви от гарата до Дружба-2.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #19 on: 08.05.2007, 10:36:38 »
Това са пълни глупости. Кой идиот ще вземе 56 и 57???

Забелязвате ли, че липсват частните в момента линии?
Изобщо не вярвам да дадат толкова много линии на концесия, в ъпреки че Никан лайн и всичките му свързани фирми имат бая кочини из Бълфгария, за поемат един пакет
« Last Edit: 08.05.2007, 10:37:19 by emo »
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/