Просто не мога да разбера защо някои не харесват Карат.
Прочети цялата тема, отговори на въпросите ми от пост 750 http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=587.msg135001;topicseen#msg135001 и ще разбереш.
Напълно съм съгласен с нещата, коментирани в тези въпроси!!! Добавям ги към моите критики към "Карат С".
Днес,като ежедневно ползващ 204 се возих в конекто глф и мога смело да заявя,че разликата е от земята до небето.Ако автото си поддържаха поне малко автобусите и не пестяха гориво може би разликата нямаше да е толкова драстична.
Не мислиш ли, че това зависи от общината, защото това е общинска фирма и първо: финансите зависят от там; второ: правилата идват от там. Ако примерно общината не е била толкова подкупна и не е дала 3.5 лева на километър на "Карат С", а примерно 2 лева на километър, щеше спестените пари да ги прави на автотранспорт и те да се реализират в тези неща, които ти критикуваш...
просто автото не се грижи за това което има- вижте само новите конекта по 111 - със счупени стъклени прегради(които явно никой не смята за нужно да сменя) със допълнително вкарани елементи от сорта на талашит и шперплат в ограждането на кабината, с кабини накичени като каруца на циганска сватба. А по 64 се возих на ново конекто с разкъсан под при 3 врата.
Ти самият съвсем малко по-нагоре в поста си говориш как проблеми от този род не зависи от оператора, а от пътниците:
Колкото до драсканиците и скъсаните седалки-тук вината е в ниската култура на пътниците,не в превозвача.
И както вече казах финансирането на автотранспорта идва от общината и понеже то е недостатъчно за това тези неща не се поправят или се поправят по доста прост начин. Аз предполагам, че ако техниците по гаражите на автотранспорта разполагат с повече средства и материали, ще поправят тези проблеми качествено...
Емо,когато казваш че Карат пускат стари конекта или къси нови или ги критикуваш по всякакъв друг начин,забравяш,че не е луд този който яде баницата,а този който му я дава. А също така не забравяй ,че и автото пуска старо конекто и 345 по 111 и БМЦ по 9.
Да, така е, но автотранспорта получава, до колкото знам, доста по-малко пари на километър от "Карат С" за тези две линии, докато "Карат С" не трябва да си позволява да мърда и сантиметър от подписаното в договора, след като получава безбожните 3.5 лева на километър.
Защо винаги гледате да оплюете най читавото,пък дори и то да е далеч от идеала?
А защо всички гледат да подкрепят нещо, само защото е ново и лъскаво и чисто (това по български и по детски), а не се гледат купищата нередности около това нещо??? Не мислите ли, че не е най-важното автобусите да са нови, модерни и чисти, ами също така е важно мило и приятно обслужване от страна на шофьорите, спазване на правилниците (този за градски транспорт и Закона за движение по пътищата), да не карат все едно карат картофи; освен това обслужването да е съобразено с условията - след като една линия има нужда от дълги автобуси, то трябва само от такива да се обслужва (не стига, че получават толкова много пари, ами изобщо не предлагат съобразена услуга!!!) и други фактори, по които може да се мери услугата градски транспорт.
Доколко забелязах никой не се е опитал да ме обори в простата сметка за умопомрачителната печалба на "Карат С".
Защо така? Аз съм отворен за отговори и някой да се опита да ме обори... Може и да бъркам с изчисленията... Ако някой знае точните параметри по следните неща: среден разход на гориво на новите мерцедеси, размер на заплатите в "Карат С", размер на застраховката на един автобус, сумата, която се заплаща на някаква фирма за почистване (предполагам) или ако имат собствен персонал за тази задача, то колко човека са и колко им е заплата на човек, какви точно данъци плащат (за автобусите, за дейността) и каква е точната цена на автобус и за колко време е разсрочен??? Ако някой ми каже тези неща с точност, ще докажа, че дори по-малко разходи се правят от тези, които аз изчислих по предположения в горния си пост.
Забравил си да включиш данъците Нулевият пробег (от гаража на Карат до самата линия) май също е за сметка на Карат.
Чесно казано, за данъците не бях се сетил, но предполагам, че те не увеличават експлоатацията на един автобус с повече от 2-3 000 лева. Нулевият пробег изобщо няма да го добавям, защото при условие, че сметнах, че имат нужда от 8800 литра дизелово гориво на месец, аз го закръглих на 10000 литра - в тези 1200 литра можем спокойно да сложим този пробег и със сигурност остава още доста...