Все още никой не ме е оборил за това, че фирма "Карат С" взима безбожно висока сума за не дотам качествената услуга, която предоставя... Защо някой не се опита да поправи моята сметка... Ако докаже обратното, ще се извиня пред всички, но ако аз съм прав искам вие да ми се извините...
Едно интересно нещо, на което случайно попаднах:
http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=16&sub_open=45060&nxt=0Не знам дали ще ви се отвори правилно, за това го цитирам:
Автобусни линия 66 и 103, обслужващи Алеко и Бонсови поляни ще се движат през двата почивни дни
22.1.2010 г.
Извънградската автобусна линия ще бъде обслужвана от Столичен автотранспорт след преустановяване на пътуването от частния оператор.
Напомняме на гражданите и гостите на София, че въжена линия Симеоново- Алеко също работи. До лифтът се стига с автобусна линия 123.
Това е новина от виртуалния пресцентър на официалния сайт на общината. Замислих се за няколко неща като я прочетох - първо: защо общината не рекламира собствената си фирма (Столичен Автотранспорт) като даде повече информация за тези автобуси (цени, възможности за отиване и връщане и т.н.) за да може да привлече повече хора към тях, ами рекламира частната въжена линия???; и второ: защо е споменат
само автобус 123?... Може би защото го обслужва фирма "Карат С"... Не е ли очевадно как общината поддържа интересите на частни фирми, за които не се знае колко "честно" са получили концесиите.... Това много ясно говори за сделки "под масата", корупция и т.н.
Твърдя, че това, което съм написал е по темата, зашото аз коментирам фирма, която държи Концесионирани линии на МГТ. Щях да си коментирам в темата, която започнах в раздел "Автобуси", но властелините на форума я затвориха, защото не им изнасяше информацията, която бях написал там...