Author Topic: Концесионираните линии от МГТ  (Read 232347 times)

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13560
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2360 on: 18.05.2017, 23:54:24 »
Цък не цък - пак ще внесат предложението за гласуване. И бездруго нямат полезен ход.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7665
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2361 on: 18.05.2017, 23:58:57 »
И аз мисля че най-добре Карат-С да обслужват линиите до дследваща доставка на автобуси. Още повече че са склонили на 3 лв/км. Но наистина би било добре 204 отново да се поеме от СА.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12171
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2362 on: 19.05.2017, 00:00:50 »
Няма кой да работи. Днес чух в един автобус няколко шофьора да си говорят помежду си.  Говореха че искат да ходят в МТК да работят на 90, 117 и тн. с чисто нов автобус и да не ги занимават с простотии, но щели да дават много малко пари, малко над 1000 лева. Също си говореха че много по-добре за тези пари да караш баничарка или бусче като доставчик по-нормални смени и че е много по-леко, и че ако не увеличат заплатите абсурд да се хване някой да работи тази работа за тези пари, ...
« Last Edit: 19.05.2017, 00:01:59 by RADOCVET »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3018
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2363 on: 19.05.2017, 00:03:14 »
Интересно ако това решение на общинския съвет е крайна инстанция, СА не трябва ли да поеме линии 3 и 6 още сега?
ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4286
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2364 on: 19.05.2017, 00:08:07 »
При положение, че младежката безработица в България е около средните нива за ЕС, поне официално, тоест реално още толкова, демек сумарно къде 30%, са ми странни тия факти, които Иво постоянно повтаря - че нямало хора. Ако няма хора, има работа, и същевременно има младежка безработица, значи държавата се проваля в интегрирането на пазара на труда на тези хора и трябва да се вземат по-строги мерки за което.

Извинявам се за офф-а, просто съм на мнение, че явно осигуровките за този тип хора са прекалено евтини.......

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7665
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2365 on: 19.05.2017, 00:20:14 »
Ще дам пример от моята служба. По една или друга причина в момента търсим инженер телекомуникации. Също така са ме сложили и аз да участвам в подбора. Та идват млади, до вчера продавали хамбургери в Макдоналдс, също така вчера взели заветната диплома. Та същите убавци като чуят трицифрена заплата (все пак стартова и все пак ще трябва да инвестирам няколко месеца да го науча и да му дам хляб в ръцете) се намръщват и си тръгват. Та предполагам на много места е така.
« Last Edit: 19.05.2017, 00:24:38 by RADOCVET »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12171
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2366 on: 19.05.2017, 00:28:49 »
Няма хора като ти казвам. Нали гледам и в нашата фирма и при познати постоянно комуникирам с хора, работата ми е такава да съм все с хора. И всеки това се оплаква как в неговата фирма няма хора, при нас дори започнаха да дават бонус и пари на ръка ако доведеш човек за работа и подпише договор. Да не говорим какъв глад за професионални шофьори има по фирмите. Колкото и да искат да намалят интервалите на движение като няма персонал просто няма как.

Ако щеш вярвай така са закъсали някои фирми, че вчера докато си чаках рейса на спирката ме заприказва някакъв непознат, който имал строителна фирма за монтаж и ме зарибяваше в почивката да идвам да работя при него в новостояща се офиссграда, че нямало кой и бавели срокове, имали неустойки страшно било а младите като чуят за работа където има носене, мръсотии, работа с някакви машити и бягат сакън да не се изцапат принцовете :D :D :D Вика ако ми вършиш работа и по 100 лева на ден мога да давам и пак няма желаещи :D :D :D

Та , могат да искат да намалят интервалите и да си вземат линиите, но като няма персонал просто няма как. Без персонал нищо не става, колкото и желание и пари да имаш.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4286
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2367 on: 19.05.2017, 00:29:26 »
Като си тръгват, между другото, немската система в такъв случай смятам за най-адекватна. При нас, ако откажеш необосновано (не на базата на физическо неразположение например) три предложения за работа в рамките на месец, ти съкращават помощите за безработни с 30%, а ако го направиш и втори месец - направо ги режат на 100%. Недостатък, разбира се, има - на първото ниво преместването в друг град / провинция е аргумент за отказ, но на второто ниво вече си длъжен да се преместиш, ако от бюрото по труда ти намерят работа в друг град / провинция, без значение от това дали вече имаш семейство или не искаш да се местиш. Няма не искам, няма недей.

Offline Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 819
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2368 on: 19.05.2017, 04:52:22 »
Пак взехте за се изказвате неподтотвени, извън темата е, но реших да се включа. Просто явно не познавате отблизо някои особености на шофьорската работа в ГТ. Естествено, че всеки (шофьор) би искал да управлява чисто нов съвременен автобус. Освен това всеки би искал да работи с по-нормално работно време, ако може да намери такава работа за същите пари. Щото за много шофьори работния ден започва към 4 часа сутрин, или пък завършва към 12 вечерта, в какъвто наряд ги включат когато е нужно с най-различно работно време. Относто "простотиите" както са се изказали шофьорите също мога да коментирам, но засега ще се въздържа.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4495
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re:
« Reply #2369 on: 19.05.2017, 08:10:50 »
В държавните предприятия нон стоп се жалват как имат недостиг на кадри, а същевременно да се уредиш там на работа е едва ли не невъзможно, щото обикновен "в момента не търсят". Това е с шофьори, полицаи, военни, учители...
« Last Edit: 19.05.2017, 08:12:43 by Kaiser Kar »
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline kom6ito

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 625
  • Citaro
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2370 on: 19.05.2017, 08:56:14 »
Преди 10 години концесиите бяха сключени за да се махнат старите автобуси. Сега 10 години по- късно същите тези автобуси, които трябваше да ги няма вече ще заместват новите автобуси  :D От цялата работа излиза, че не сме мръднали напред, а само сме направили няколко човека по- богати.
« Last Edit: 19.05.2017, 10:48:19 by kom6ito »

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17746
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2371 on: 19.05.2017, 09:47:05 »
СА НЯМА стари автобуси, с които да поеме линиите с изтичащи концесии и повечето от вас го знаят. Ако не удължат договора на карат най-много да се резнат колите от доста линии, за да се покриват с наличния подвижен състав.
мур

Offline Neronov

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2832
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2372 on: 19.05.2017, 09:57:15 »
СА ще има достатъчно освободени автобуси след 2 месеца, когато МТК поемат техните си линии. Така линиите на Карат ще бъдат обслужвани основно от БМЦ-та , а не от ''раздрънкани 30 годишни автобуси''.В този случай обаче масовото бракуване на 0302,0305, 0305Г и 0405 се отлага до идването на нови автобуси.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12171
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2373 on: 19.05.2017, 12:14:07 »
Не знам но за линии като 204, 1, 3 като че ли наистина по -добре да си ги вземат защото е възможно да са със съчленени автобуси. Но за 4-ката, 69, 70 според мен Карат си се справят доста добре и обслужването е на високо ниво, ако пуснат ВМС-та ще е голяма крачка назад.

Но пък вижте как намазаха в град Божурище със съчленени автобуси. Ами може и Кокаляне, Панчарево и Пасарел по този начин да намажат със съчленени О 345 Г и Конекто Г и да не пътуват километри прави.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Online wiNt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 775
  • !<9060>!
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2374 on: 19.05.2017, 12:48:08 »
Това, че няма автобуси малко пресилено ми идва. 30 годишни гробници в Дружба отдавна няма, а всичките селски които изтичат сега няма къде да отидат освен там. От друга страна в Дружба, поне на хартия би трябвало да има малко или много излишни БМЦ-та, които в комбинация с няколко китаеца все ще се справят с 5-те коли на 3 и 6... За останалите линии ще трябва да се изчакат други автобуси.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12171
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2375 on: 19.05.2017, 12:51:48 »
Неудобните и тесни ВМС-та с разпрани каросерии да ходят всеки ден чак до Пасарел? При този пътникопоток  :) В Пасарел сигурно ще се вдигнат на бунт, да пътуваш по 1 час всеки ден в посока с това нещо. Не си го представям това нещо особено пък зимата. А пък и с това състояние на пътя до там ако си седнал върху калниците те се разместват и така друса че... По-скоро да се изнамерят 2 свободни зелени Мерцедеса, те поне имат 20-тине седящи места повече, доста по-комфортни са.
« Last Edit: 19.05.2017, 12:53:57 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4619
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2376 on: 19.05.2017, 13:00:40 »
Те па понеже имат една страхотна возия и едни здрави шасита... ако 204 излезе от концесия, дългите могат да идат на тези линии.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3958
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2377 on: 19.05.2017, 13:08:47 »
Линия 3 не се нуждае от дълги автобуси. За 1-цата съм по-съгласен!

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7665
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2378 on: 19.05.2017, 13:20:51 »
То дори да има автобуси, надали има кой да ги кара. Нали поради липса на водачи в Дружба 294 отиде в Малашевци.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4495
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2379 on: 19.05.2017, 15:12:52 »
Линия 3 е точно за дълги автобуси, с каквито е била, откакто се помня.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"