Author Topic: Концесионираните линии от МГТ  (Read 232479 times)

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1756
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2540 on: 24.07.2017, 13:16:09 »
Именно благодарение на концесиите рязането на коли по линиите отдадени на концесии е значително по-малко.

Да, и рязането на линии с отпаднало предназначение става невъзможно. За това 306 още се движи и куп други линии. А по 204, сега и по 86, хората се гъчкат и пътуват прави.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7673
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2541 on: 24.07.2017, 13:35:22 »
Е, не е като да не е имало закриване на линии, обект на действаща концесия - 68, 114. Просто общият пробег (това което концесионерът го интересува най- вече) се разпределя по остналите линии.
Специално за 306 СО дреме за да се свърже с ККМ обръщалото в Младост 1 с това в Младост 2 или 4. Тогава 306 ще си замине скоропостижно.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17747
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2542 on: 24.07.2017, 14:20:09 »
Гергьовден 2010 г. Автотранспорт имаше много натрупани задължения и от Лукойл спряха нафтата. Два дни 604 беше с две коли, 88 с 3, 9 с 1, 76 с 3. Подобно беше положението и в другите гаражи. Но 72 си работеше със 7 коли, 204 със 7, 5 с 4. И нагледно си показвахме как 5 е на 20 мин, а 88е на 40, 604 на 50 мин.
мур

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1160
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2543 on: 24.07.2017, 17:05:28 »
То никой не е застрахован и от бойкот на концесионера, ако общината не погасява задълженията си към него... или чакай, викаш общината ще побърза да плати на концесионера, но не и на собствените си дружества, що ли така... А?!?
« Last Edit: 24.07.2017, 17:32:23 by monte carlo »
Икономията е майка на мизерията!

Offline tramvaje_22

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 58
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2544 on: 24.07.2017, 19:13:43 »
При нормални интервали от 7/8 мин. пик, 12 извънпик 86 може да се обслужва и от къси автолуси.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17747
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2545 on: 25.07.2017, 15:05:37 »
От МТК днес казаха, че линия 12 я поемат за сметка на закритата линия 16.
мур

Offline Whatnow14

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 502
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2546 on: 25.08.2018, 19:15:12 »
Стана ми интересно, дали концесията на Карат-С можеше да продължи “вечно”, както тази на Еридантранс, която уж изтече отдавна? Най-вероятно не, ако не е в интерес на някой от общината, но за пътниците на селските линии това със сигурност ще е по-добрия вариант от пускането на автобуси от съмнителен производител, придружено с допълнително разтегляне на разписанията.

Offline kom6ito

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 625
  • Citaro
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2547 on: 25.08.2018, 19:57:23 »
Евентуалния проблем, според мен би могъл да бъде, че имат повече линии. Иначе от опозицията като надигнат глас от време на време, нищо не споменават за Еридан... може би защото не знаят за съществуването на въпросната концесия.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4338
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2548 on: 25.08.2018, 20:26:48 »
нищо не споменават за Еридан... може би защото не знаят за съществуването на въпросната концесия.

Ма много добре знаят, защото първо с нея се заиграха, бивш управител на "Чистота" и е собственик. После им дойде на акъла как да печелят и перат...........
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5364
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2549 on: 26.08.2018, 00:29:15 »
За Еридан си траят, защото те возят най-евтино от всички.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1756
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2550 on: 09.10.2018, 15:12:54 »
Наблюдавам редовно как автобуси се изключват от А27 на кръстовището на Мария Луиза и Столетов в нарушение на забранения там завой от локалното към главното платно, създавайки опасни ситуации за ПТП. Това самоинициатива на водачите ли е или им е казано да го правят? Нарушенията би трябвали да са видими за ЦГМ през GPSите на автобусите. Интерсно защо не се взимат мерки?
« Last Edit: 09.10.2018, 15:24:39 by fafan »

Online mitakis

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3149
  • 2660
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2551 on: 09.10.2018, 15:44:49 »
Не ги защитавам, но преувеличаваш. Маневрата не е по-опасна от десния завой на идващите от Столетов.

Offline pavel75

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 254
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2552 on: 09.10.2018, 16:16:04 »
Не ги защитавам, но преувеличаваш. Маневрата не е по-опасна от десния завой на идващите от Столетов.

Разликата, е че на идващите от Столетов им е разрешено, а завоят към Столетов е забранен.

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1756
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2553 on: 09.10.2018, 16:37:13 »
От локалното е разрешен само десен завой. Автобусите се изтеглят през пешеходната пътека и докато си гледат в огледалото назад към спускащите се по Мария Луиза спокойно могат да прегазят някой на пешеходната пътека. Щом е забранено, има защо и е редно да се спазва, особено от коли на градския транспорт.

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3959
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2554 on: 09.10.2018, 19:15:29 »
Нарушенията би трябвали да са видими за ЦГМ през GPSите на автобусите. Интерсно защо не се взимат мерки?
ЦГМ не е контролен орган по ЗДвП! Единствения контролен орган по този закон е Пътна полиция!

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7673
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2555 on: 09.10.2018, 19:18:51 »
Не пречи да има вътрешни санкции. Особено при разградения двор на контрола на КАТ.

Offline TRAMS SOFIA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 957
  • Системата ни убива
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2556 on: 09.10.2018, 19:44:45 »
Там левия завой от локалното към централното платно е ЗАБРАНЕН.
Въпрос на време е да стане инцидент и чак тогава ще се види, че там има проблем. :help:
"Отстрани може да изглеждам като човек, който прави каквото си иска, или като човек, който се държи както си иска. Може да изглеждам арогантен. Всякакъв може да изглеждам. Но истината е, че свободата има много висока цена и аз съм сключил договор със себе си да я плащам. И я плащам. И не се оплаквам.“

Offline vaz2106

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 344
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2557 on: 09.10.2018, 21:49:51 »
Ако си въртеше на Илиянци нямаше да има нищо забранено. :angry:

Offline TRAMS SOFIA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 957
  • Системата ни убива
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2558 on: 09.10.2018, 21:53:13 »
Не искам да влизам в еквилибристика на думите ми, но не смятам, че е удачно да сравняваме едно нарушаване на ЗДвП със транспортната задача която изпълнява А27.
"Отстрани може да изглеждам като човек, който прави каквото си иска, или като човек, който се държи както си иска. Може да изглеждам арогантен. Всякакъв може да изглеждам. Но истината е, че свободата има много висока цена и аз съм сключил договор със себе си да я плащам. И я плащам. И не се оплаквам.“

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8264
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2559 on: 10.10.2018, 16:15:36 »
 :arrow:
« Last Edit: 19.10.2018, 21:09:20 by София 70 »