Защото Юридическата дирекция на общината - който не я е хванал, той не я е бил. Нито концесиите, нито наредбите за билетите, нито за общинските такси се доглеждат. Нещата през 2016 са били отписани вече. Формално погледнато, концесионерът би могъл да оперира по техническите критерии от 2009 - съдът нито от Евро 6 се интересува, нито от стойността на концесионната такса.
Причината е някъде в първите страници на темата: през 2007 бяха обявени три големи пакета -
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=587.msg24777#msg24777, после се даде частичен заден ход (което също може да е подозрително - пускаме нашите концесионери, спираме чуждите). После през 2012 Любомир Христов се правеше на герой, че ще прекрати незабавно концесиите. Изобщо политиката на СО по концесиите е едно безкрайно лашкане във всички посоки. Дали по користни подбуди или от управленска недостатъчност - няма да го коментирам.
За любопитните припомням третия неосъществил се пакет: 56, 57, 67, 75, 78, 79, 82, 100, 101, 213 и 214 - малко селско-цигански линии, но и някои твърдо съчленени.