Poll

Държавен/общински или частен обществен транспорт

Държавен/общински
Частен

Author Topic: Концесионираните линии от МГТ  (Read 563088 times)

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2720 on: 24.07.2017, 12:10:57 »
Транспортната задача на Карат непроменяна ли е за (все още) продължаващата концесия (вероятно има разчет с фиксирани километри, с които са почнали през 2008 г., иначе няма как да се задължат да закупят определен брой возила)? Изобщо има ли клаузи, които да фиксират допустимия процент на намаляване или увеличаване на транспортната задача.
Без разчет откъде следва, че МТК ще закупят 60 возила, а не 50 или 70? Няма съд, който да признае честната дума за доказателство.
« Last Edit: 24.07.2017, 12:14:38 by blagun »

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2721 on: 24.07.2017, 12:40:20 »
Именно благодарение на концесиите рязането на коли по линиите отдадени на концесии е значително по-малко. И благодарение на концесиите в случаи, когато автобусите на автото се движеха на по 40/50 мин заради липса на нафта, то всичките концесионери си работеха по нормалните разписания. Прост пример от четиридневния терор покрай Гергьовден 2010 г.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2722 on: 24.07.2017, 13:08:07 »
когато автобусите на автото се движеха на по 40/50 мин заради липса на нафта

Стига бе, кога е било да липсва нафта ? А до въвеждането на GPS-и на цистерните доставящи гориво, концесионерите караха с контрабандно гориво за селското стопанство- червено !
Спрете си просташките мнения !

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2723 on: 24.07.2017, 13:16:09 »
Именно благодарение на концесиите рязането на коли по линиите отдадени на концесии е значително по-малко.

Да, и рязането на линии с отпаднало предназначение става невъзможно. За това 306 още се движи и куп други линии. А по 204, сега и по 86, хората се гъчкат и пътуват прави.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2724 on: 24.07.2017, 13:35:22 »
Е, не е като да не е имало закриване на линии, обект на действаща концесия - 68, 114. Просто общият пробег (това което концесионерът го интересува най- вече) се разпределя по остналите линии.
Специално за 306 СО дреме за да се свърже с ККМ обръщалото в Младост 1 с това в Младост 2 или 4. Тогава 306 ще си замине скоропостижно.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2725 on: 24.07.2017, 14:20:09 »
Гергьовден 2010 г. Автотранспорт имаше много натрупани задължения и от Лукойл спряха нафтата. Два дни 604 беше с две коли, 88 с 3, 9 с 1, 76 с 3. Подобно беше положението и в другите гаражи. Но 72 си работеше със 7 коли, 204 със 7, 5 с 4. И нагледно си показвахме как 5 е на 20 мин, а 88е на 40, 604 на 50 мин.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2726 on: 24.07.2017, 17:05:28 »
То никой не е застрахован и от бойкот на концесионера, ако общината не погасява задълженията си към него... или чакай, викаш общината ще побърза да плати на концесионера, но не и на собствените си дружества, що ли така... А?!?
« Last Edit: 24.07.2017, 17:32:23 by monte carlo »
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline tramvaje_22

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2727 on: 24.07.2017, 19:13:43 »
При нормални интервали от 7/8 мин. пик, 12 извънпик 86 може да се обслужва и от къси автолуси.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2728 on: 25.07.2017, 15:05:37 »
От МТК днес казаха, че линия 12 я поемат за сметка на закритата линия 16.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Whatnow14

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 992
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2729 on: 25.08.2018, 19:15:12 »
Стана ми интересно, дали концесията на Карат-С можеше да продължи “вечно”, както тази на Еридантранс, която уж изтече отдавна? Най-вероятно не, ако не е в интерес на някой от общината, но за пътниците на селските линии това със сигурност ще е по-добрия вариант от пускането на автобуси от съмнителен производител, придружено с допълнително разтегляне на разписанията.

Offline kom6ito

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 873
  • Citaro
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2730 on: 25.08.2018, 19:57:23 »
Евентуалния проблем, според мен би могъл да бъде, че имат повече линии. Иначе от опозицията като надигнат глас от време на време, нищо не споменават за Еридан... може би защото не знаят за съществуването на въпросната концесия.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2731 on: 25.08.2018, 20:26:48 »
нищо не споменават за Еридан... може би защото не знаят за съществуването на въпросната концесия.

Ма много добре знаят, защото първо с нея се заиграха, бивш управител на "Чистота" и е собственик. После им дойде на акъла как да печелят и перат...........
Спрете си просташките мнения !

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2732 on: 26.08.2018, 00:29:15 »
За Еридан си траят, защото те возят най-евтино от всички.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2733 on: 09.10.2018, 15:12:54 »
Наблюдавам редовно как автобуси се изключват от А27 на кръстовището на Мария Луиза и Столетов в нарушение на забранения там завой от локалното към главното платно, създавайки опасни ситуации за ПТП. Това самоинициатива на водачите ли е или им е казано да го правят? Нарушенията би трябвали да са видими за ЦГМ през GPSите на автобусите. Интерсно защо не се взимат мерки?
« Last Edit: 09.10.2018, 15:24:39 by fafan »

Offline mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4193
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2734 on: 09.10.2018, 15:44:49 »
Не ги защитавам, но преувеличаваш. Маневрата не е по-опасна от десния завой на идващите от Столетов.
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline pavel75

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 406
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2735 on: 09.10.2018, 16:16:04 »
Не ги защитавам, но преувеличаваш. Маневрата не е по-опасна от десния завой на идващите от Столетов.

Разликата, е че на идващите от Столетов им е разрешено, а завоят към Столетов е забранен.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2736 on: 09.10.2018, 16:37:13 »
От локалното е разрешен само десен завой. Автобусите се изтеглят през пешеходната пътека и докато си гледат в огледалото назад към спускащите се по Мария Луиза спокойно могат да прегазят някой на пешеходната пътека. Щом е забранено, има защо и е редно да се спазва, особено от коли на градския транспорт.

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2737 on: 09.10.2018, 19:15:29 »
Нарушенията би трябвали да са видими за ЦГМ през GPSите на автобусите. Интерсно защо не се взимат мерки?
ЦГМ не е контролен орган по ЗДвП! Единствения контролен орган по този закон е Пътна полиция!

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2738 on: 09.10.2018, 19:18:51 »
Не пречи да има вътрешни санкции. Особено при разградения двор на контрола на КАТ.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3557
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2739 on: 09.10.2018, 19:44:45 »
Там левия завой от локалното към централното платно е ЗАБРАНЕН.
Въпрос на време е да стане инцидент и чак тогава ще се види, че там има проблем. :help:
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.