Poll

Държавен/общински или частен обществен транспорт

Държавен/общински
Частен

Author Topic: Концесионираните линии от МГТ  (Read 563050 times)

Offline c.r.u-to

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 304
    • ICQ Messenger - 229906915
    • MSN Messenger - kluklu_9@hotmail.com
    • View Profile
    • http://www.sofia.bg
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #40 on: 09.07.2007, 12:12:36 »
ок боби
ИЗДИРВАМ АВТОМОБИЛ МАРКА: ФОЛКСВАГЕН МОДЕЛ: ГОЛФ МОДЕФИКАЦИЯ : ДВОЙКА ГОДИНА НА ПРОИЗВОДСТВО 1983
РЕГ № С 9661ТТ МОЛЯ КОЙТО ЗАБЕЛЕЖИ АВТОМОБИЛА ДА МИ ПИШЕ НЕЗАБАВНО

Offline Ikarus

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 873
    • View Profile
    • http://
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #41 on: 09.07.2007, 12:23:40 »
Quote from: c.r.u-to
52 автобусни линии в София да бъдат дадени на частни превозвачи ще обсъжда Столичния общински съвет на редовното си заседание в четвъртък. Това е необходимо заради завишените европейски изисквания към транспортните средства и намаления общински бюджет в това перо, пише в доклада си вносителят на предложението ­ шефът на Транспортната комисия в общината Радослав Тошев.
Новите превозвачи ще бъдат избирани след конкурс, а 52 линии ще бъдат разделени в три пакета. В първият от тях влизат линиите с № 12, 16, 18, 20, 21 ­ 22, 23, 24, 24 А, 25, 26, 28, 29, 31, 35, 41, 43, 53, 72, 81, 86, 87, 117, 118, 119.
Вторият частен превозвач пък ще получи автобусни линии с № 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 14, 69, 70, 114, 123, 204 и 306. За третия изпълнител пък остават линиите 56, 57, 67, 75, 78, 79, 82, 100, 101, 213 и 214.
Друга причина за отдаването на 52 автобусни линии на превозвачи ­ фирми е споразумението между Столична община и ЕБВР 30 % от градския транспорт да бъде стопанисван от частни оператори. То е направено през 2002 г., след отпуснат кредит за рехабилитация на транспорта в София. В момента само 16 линии на градския транспорт са на частни превозвачи.
Да но тези линии още са си на СКГТ София или поне се обслужват от техни автобуси.
« Last Edit: 09.07.2007, 14:34:33 by difian »

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #42 on: 09.07.2007, 12:48:08 »
И хубаво този повторен два пъти цитат какво общо има.Айде давай смислени коментари на повече от 1 ред и с повече от 5 думи за да разберем какво искаш да кажеш.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline c.r.u-to

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 304
    • ICQ Messenger - 229906915
    • MSN Messenger - kluklu_9@hotmail.com
    • View Profile
    • http://www.sofia.bg
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #43 on: 09.07.2007, 14:59:50 »
Започват конкурсите за автобусите в София
Първият търг ще е за линиите, които и сега са частни
от Нели ЧОЛАШКА
08 юли, 19:54
 
Тринадесет булеварда и улици ще се ремонтират в София следващата седмица. Вече започна реконструкцията на трамвайните релси по бул. "Мария Луиза"
 

Столичната община ще обяви конкурс и за 16-те автобусни линии, които в момента се обслужват от пет частни фирми и общинската "Автотранспорт", тъй като договорите им изтичат. На заседанието си тази седмица общинският съвет трябва да одобри това предложение.

На последната сесия общинарите приеха предложението на шефа на транспортната комисия Радослав Тошев ("Гергьовден") още 51 линии освен тези 16 да бъдат отдадени под наем. Така повече от половината автобусни линии на градския транспорт ще преминат в частни ръце. Като километри пробег обаче те ще са 1/3 от цялата мрежа, уточни зам.-кметът по транспорта Велизар Стоилов. Един от ангажиментите на общината към Европейската банка за възстановяване и развитие, от която София тегли кредит за подобряване на градския транспорт, е поне 30% от автобусния превоз да се обслужва от частни компании.

До лятната ваканция ще бъдат обявени само конкурсите за тези линии, които и сега са частни, съобщи Стоилов. Сред тях са №42, 54, 72, 84, 111, 404. За останалите конкурсите ще са наесен заради напрежението в транспортните синдикати, допълни той. Според Стоилов изискванията към кандидатите трябва да са опит и финансови възможности, защото един нов автобус струва 70-80 хил. евро. Все още не е ясно дали ще бъде разрешено и на Столичната компания за градски транспорт (СКГТ) да участва заедно с частните компании в надпреварата за линиите. Общинското дружество "Автотранспорт" в момента получава финансиране като частна фирма за линия 111.

В момента частните превозвачи получават от Столичната община пари на километър пробег. В дадените под аренда линии се пътува със същите билети, както в останалите средства на градския транспорт, като парите от продажбата им влизат в общинския бюджет. От разликата в разходите и отпусканите от кметството пари се формира печалбата за частните фирми. Те получават от 15 до 20 стотинки повече от това, което се отпуска на километър на СКГТ.

"Причината е, че навремето такава е била тръжната процедура, защото се е имало предвид, че разходите за автобусите, които частната фирма превозвач купува на лизинг, се вкарват като себестойност. Общината пък пести от разходи за нови автобуси", обясни наскоро Стоилов.

Преди общинският съвет да гласува отдаването на още 51 автобусни линии под наем, Съюзът на транспортните синдикати заплаши с нова ефективна стачка. Преди два месеца едно от исканията им беше да не се увеличава броят на частните линии. След разговор със зам.-кмета Стоилов и кмета Бойко Борисов синдикалистите отстъпиха, като поставиха условия в тръжната документация да бъдат записани социални ангажименти за частните фирми и профсъюзите да наблюдават конкурсите.

http://www.dnevnik.bg/show/?storyid=357208
« Last Edit: 09.07.2007, 16:52:24 by difian »
ИЗДИРВАМ АВТОМОБИЛ МАРКА: ФОЛКСВАГЕН МОДЕЛ: ГОЛФ МОДЕФИКАЦИЯ : ДВОЙКА ГОДИНА НА ПРОИЗВОДСТВО 1983
РЕГ № С 9661ТТ МОЛЯ КОЙТО ЗАБЕЛЕЖИ АВТОМОБИЛА ДА МИ ПИШЕ НЕЗАБАВНО

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5410
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #44 on: 09.07.2007, 15:05:11 »
Ха, че то и БМЦ няма да купиш за мижавите 70 бона евро   Е, може и да успееш, но истинската сделка (западните марки) е недостижима.
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline Ikarus

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 873
    • View Profile
    • http://
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #45 on: 09.07.2007, 15:08:26 »
Quote from: borosport
И хубаво този повторен два пъти цитат какво общо има.Айде давай смислени коментари на повече от 1 ред и с повече от 5 думи за да разберем какво искаш да кажеш.
Не знам как се  получил този двоен цитат искх да кажа че въпросните линии се обслужват от автобуси на СКГТ

Online difian

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #46 on: 09.07.2007, 17:06:37 »
Quote from: Ikarus
Не знам как се  получил този двоен цитат искх да кажа че въпросните линии се обслужват от автобуси на СКГТ
Е много ясно, че все още са си общински Никой не е и казвал друго и затова тази ти констатация изглижда странно.Вероятно си прочел вече, че чак наесен ще ги отдават, а и офиц.решение още не е взето, всичко може да стане...

Quote
...За останалите конкурсите ще са наесен заради напрежението в транспортните синдикати, допълни той.
Хахаха...Това как трябва да се чете   "След като минат изборите и вече не ни интересува какви ще са ответните реакции и какво обществено мнение ще се насажда". Въпреки това аз съмтвърдо за концесионирането и спирането на далаверите в Автотранспорт-а

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #47 on: 09.07.2007, 17:44:41 »
Quote from: difian
След като минат изборите и вече не ни интересува какви ще са ответните реакции и какво обществено мнение ще се насажда". Въпреки това аз съмтвърдо за концесионирането и спирането на далаверите в Автотранспорт-а
Аз мисля, че оттук нататък много неща в СО и СОС ще се отлагат за след октомври. Отсега е ясно, че след изборите кметът и мнозинството съветници ще са от един отбор. А настоящият СОС се оказа най-неработещият орган в България, то даже и съдебната система го бие по точки.

А продължаването по сегашния начин на нещата в СКГТ неминуемо го тласка към пропастта, където го чакат фалиралите предприятия за МГТ в Пловдив и други места в провинцията.

Offline c.r.u-to

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 304
    • ICQ Messenger - 229906915
    • MSN Messenger - kluklu_9@hotmail.com
    • View Profile
    • http://www.sofia.bg
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #48 on: 09.07.2007, 20:55:36 »
благун е прав за това ,че отива в пропаста скгт и фалити със сигурност ще има
ИЗДИРВАМ АВТОМОБИЛ МАРКА: ФОЛКСВАГЕН МОДЕЛ: ГОЛФ МОДЕФИКАЦИЯ : ДВОЙКА ГОДИНА НА ПРОИЗВОДСТВО 1983
РЕГ № С 9661ТТ МОЛЯ КОЙТО ЗАБЕЛЕЖИ АВТОМОБИЛА ДА МИ ПИШЕ НЕЗАБАВНО

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #49 on: 10.07.2007, 16:49:18 »
[!--quoteo(post=0:date=:name=Велизарий)--][div class=\'quotetop\']Цитат(Велизарий)[div class=\'quotemain\'][!--quotec--]Поради изтичането на договорите за обслужване ще бъдат обявени нови конкурси за експлоатацията на автобусни линии номера 9, 27, 30, 42, 54, 59, 68, 73, 74, 84, 90, 111, 150, 260 и 404.[/quote] Ами 72 ???

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #50 on: 10.07.2007, 16:53:38 »
Откъде го извади този цитат? На Велизарии много му се иска да я няма 72 сигурно, но и тя е в кюпа.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #51 on: 10.07.2007, 18:42:41 »
Quote from: borosport
Откъде го извади този цитат? На Велизарии много му се иска да я няма 72 сигурно, но и тя е в кюпа.
От "Дневник". То статията е по-голяма, но нищо ново не се казва - разредени летни разписания. Не ми се вижда да е пропуснато нещо неволно, защото в предното изречение се казва: "Общинските съветници ще разгледат и гласуват в четвъртък предложението за провеждането на конкурси за възлагане на обществен превоз на пътници по 15 линии от градския транспорт" и цитираните номера са точно 15.

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #52 on: 10.07.2007, 19:42:31 »
A да, бях забравил да го пиша. Тактиката е следната - първо ще си минат конкурсите за старите линии, после за новите - преди изборите

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #53 on: 11.07.2007, 13:05:12 »
Благуне споко и 72 е в кюпа. Иначе синдикатите са се кротнали и няма да протестират срещу търговете.Договорили са социални ангажименти на концесионерите за шофьорите и да наглеждат конкурсите.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline niki88z

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1353
  • Извън релси!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 387296800
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #54 on: 11.07.2007, 15:01:59 »
На мен ми е любопитно защо присъства А75 в този доклад?

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #55 on: 11.07.2007, 16:55:31 »
Quote from: niki88z
На мен ми е любопитно защо присъства А75 в този доклад?
...9, 27, 30, 42, 54, 59, 68, 73, 74, 84, 90, 111, 150, 260 и 404 - Къде видя 75?

Offline niki88z

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1353
  • Извън релси!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 387296800
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #56 on: 12.07.2007, 10:26:52 »
Quote from: blagun
...9, 27, 30, 42, 54, 59, 68, 73, 74, 84, 90, 111, 150, 260 и 404 - Къде видя 75?
[/size]
Решение № 610 по точка 35 Нямам с какво да отворя PDF на служебния компютър, за да ти кажа, в кой пакет го видях!

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #57 on: 12.07.2007, 15:44:21 »
Quote from: niki88z

Решение № 610 по точка 35 Нямам с какво да отворя PDF на служебния компютър, за да ти кажа, в кой пакет го видях!
Това всъщност са началните пакети от 4.05.2007 - както в първия постинг от настоящата тема. Решението е подписано на 28.06.2007, в него отсъства А404, присъства А75 със стария си маршрут и брой автобуси. Абе пълен хаос в тази община! Да идват тези избори, та да се отървем от този СОС.

Online maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #58 on: 31.08.2007, 13:19:41 »
Quote
Превозвачи искат преразглеждане на документацията в конкурса за транспортни линии на Столична община
 
 
 
31 август 2007 | 13:09 | Агенция "Фокус"
 
 
 
София. Националният съюз на превозвачите представи своите възражения във връзка с предстоящия на 11 септември конкурс на Столична община за градски и междуселищен транспорт, предаде репортер на Агенция "Фокус". По думите на Борислав Крумов, председател на регионалната организация на НСП, с условията в конкурсните документи ще бъдат ощетени над 400 транспортни линии, защото много малко от транспортните фирми, желаещи да участват в конкурса, могат да отговорят на изискванията. Борислав Крумов каза, че няма яснота за това как и от кого са изготвени тези документи и предложи те да минат повторна юридическа обработка и разглеждане от транспортната комисия в Столична община с участието на браншовите организации. Той допълни, че след подадените възражения към отговорните за това институции - Столична община, Министерство на транспорта, Областната управа, Държавната агенция "Автомобилна администрация" и Изпълнителната агенция за приходите към МФ, все още не е дошъл отговор. Това е причината според него да бъде подадена жалба в Софийски административен съд. Сред тези мотиви във възраженията, той посочи, е съществуващата неравнопоставеност на превозвачите от страна на Община София с изискването превозните средства на превозвачите, регистрирани на територията на столицата, да бъдат на възраст до пет години, като такова ограничение за превозвачите на територията на други общини не съществува. Сред другите мотиви той посочи предвидената гаранция от 15 хил. лв. за участие на превозвач в конкурса, което на практика ограничава по-малките фирми да участват за повече маршрути.

За какво са и на София малки превозвачи. тоя ако му разгледат жаблата и я приемат ще направи най-лошото за софия. вместо на транспортния пазар на софия да влезе някой световен оператор искат да отворят вратите на АТ Лакатник и т.н.  

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5868
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #59 on: 31.08.2007, 16:27:38 »
Абсолютно, а както се вижда и тези маки превозвачи искат да влизат с автобуси на по 15 г., а по мо мнение и тия 5 даже са много. Трябва най-после да се работи с нови и каествени превозни средства.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София