Poll

Държавен/общински или частен обществен транспорт

Държавен/общински
Частен

Author Topic: Концесионираните линии от МГТ  (Read 563071 times)

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3952
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2640 on: 27.06.2017, 03:44:52 »
Решението е добро, с цел да не се качват още пътници на автомобили втора употреба. Онзи ден, в късния следобед, при затворени прозорци и малко пътници, плюс работещ климатик, в салона беше топло и задушно. Незабавно трябва да се увеличи силата на охлаждане на по-високи стойности, за да може климатикът да работи по-добре. Личи си, по омазаните горни плоскости с масло, че се прави поддръжка, сега остава и настройките на всички автобуси да се регулират.
------------------------

Offline Heuliez

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 784
    • ICQ Messenger - 484886265
    • AOL Instant Messenger - Skype+-+tedo_13
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2641 on: 05.07.2017, 19:48:55 »
В facebook се появиха две снимки на метановите БМЦ на МТК от завода в Турция. В единия от коментарите на турски се споменава,че това са метановите автобуси за България.


Източник


Източник
« Last Edit: 06.07.2017, 12:38:48 by difian »

Offline mitakaailqka

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 523
  • Мразя чолаков! Мразя хебросбус! Мразя петко!
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2642 on: 06.07.2017, 12:26:31 »
Седалките са точно като на ситибусовете в пловдив  :D

Offline mitkov2

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 711
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2643 on: 06.07.2017, 13:05:45 »
Ужас, и това сглобено в Турция...Съдейки по качеството на турските боклуци в Пловдив, тук при това натоварване не им давам повече от 8г. живот.

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3599
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2644 on: 06.07.2017, 13:16:26 »
То концесията е за 8 години :)

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2645 on: 06.07.2017, 13:42:00 »
Ако снимката не е объраната, повечето BMC-та са врати отляво.

Offline dan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1398
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2646 on: 06.07.2017, 14:42:39 »
Ако снимката не е объраната, повечето BMC-та са врати отляво.
Изглежда е снимано с предна камера, а тя обръща картината за да е като огледало.

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2647 on: 06.07.2017, 14:51:57 »
Така като ги гледам BMC-тата са със стандартно оборудване, каквото е по брошурите - и по цвят, и по разпределение в салона, тапицерия и т.н. От китайците едва ли са по-зле, така че лично аз се радвам, че още 60 нови автобуса с климатик ще се движат в София.

Offline mitkov2

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 711
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2648 on: 06.07.2017, 15:42:37 »
То концесията е за 8 години :)
А дали ще е наистина 8? Защото добре знаем как с анекси се удължават концесиите с 1-2 години, защото СА след 8 години едва ли ще е в по-добро състояние и ще може да си поеме линиите ;)

Offline pldbus

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1047
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2649 on: 06.07.2017, 16:04:32 »
Ужас, и това сглобено в Турция...Съдейки по качеството на турските боклуци в Пловдив, тук при това натоварване не им давам повече от 8г. живот.
Супер са си автобусите. Само щото били турски дай сега да ги наричаме боклуци. Какво им е на качеството на пловдивските? И какво разбираш под качество, и по какви критерии го определяш. :D Много качествените Ирисбуси са вече на точно на 8 години и от 30 броя дали има и 20 на линия в момента, все са развалени, един даже се запали на скоро. И са се раздрънкали доста, ама не са лоши иначе де, още стават. А и какво качество искаш - тя концесията като е 8 или 10 години да е, ясно е че няма да се очаква от тия автобуси да векуват. Всеки предпочита да се вози на нов автобус, малко хора гледат каква марка е.
Старите БМЦ-та са доста зле ама новите ако са като Темсите ще са доста добре за София.
« Last Edit: 06.07.2017, 16:18:17 by pldbus »

Offline Kingpin

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1069
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2650 on: 06.07.2017, 19:20:39 »
И според мен са супер автобусите. Жалко, че ще имаме само 16 концесионирани линии.

Offline mitkov2

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 711
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2651 on: 06.07.2017, 19:54:16 »
Ужас, и това сглобено в Турция...Съдейки по качеството на турските боклуци в Пловдив, тук при това натоварване не им давам повече от 8г. живот.
Супер са си автобусите. Само щото били турски дай сега да ги наричаме боклуци. Какво им е на качеството на пловдивските? И какво разбираш под качество, и по какви критерии го определяш. :D Много качествените Ирисбуси са вече на точно на 8 години и от 30 броя дали има и 20 на линия в момента, все са развалени, един даже се запали на скоро. И са се раздрънкали доста, ама не са лоши иначе де, още стават. А и какво качество искаш - тя концесията като е 8 или 10 години да е, ясно е че няма да се очаква от тия автобуси да векуват. Всеки предпочита да се вози на нов автобус, малко хора гледат каква марка е.
Старите БМЦ-та са доста зле ама новите ако са като Темсите ще са доста добре за София.
Тези 9-метровите Исузу по 6, които ги купиха края на миналата година от самото начало даваха дефекти. Скоро се возих в един, беше се счупил болт на средната врата по време на курс, без да е упражняван натиск върху нея и цял ден беше с врата и половина, защото задната е със стълби и единична. За щъркелите и техните недостатъци, освен форма и размер са и конструктивни. Двигателят, който се намира в ляво, под предните двойни седалки отделя много топлина в салона и ако случайно си с къс панталон и кракът ти докосне лайсната на прага на пода над двигателя направо те изгаря, от личен опит знам. Дано BMC да са по-качествени като изработка, но София има горчив опит от последните доставени такива ;)

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2652 on: 06.07.2017, 20:07:27 »
За почти 10 години от последната доставка на БМЦ в София може пък качеството да е станало по-добро. Да не говорим, че тези на Автото бяха първите произведени от модела въобще  :rolleyes:
« Last Edit: 06.07.2017, 20:09:04 by bagercho »

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2653 on: 06.07.2017, 23:21:17 »
За тия пари, които ще получат от концесията МТК могат спокойно да закупят последен модел газово Ситаро.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline mitkov2

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 711
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2654 on: 07.07.2017, 01:33:10 »
За тия пари, които ще получат от концесията МТК могат спокойно да закупят последен модел газово Ситаро.
Може, ама нали трябва да се лапа..

Offline Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 991
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2655 on: 07.07.2017, 07:33:39 »
Никак не е лошо да си концесионер и от всеки километър пробег на всеки автобус да ти се пада по 50-на стотинки чиста печалба  :) Това за няколко десетки автобуса прави към 5000 лв на ден. 

Offline Kingpin

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1069
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2656 on: 07.07.2017, 07:58:55 »
Я сега по същия начин сметнете за автото колко пари на километър потъват незнайно къде и на какво ниво е поддръжката на автопарка... Газово Ситаро... те ако имаха желание, щяха и Ситаро хибрид да вземат!

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2657 on: 07.07.2017, 08:49:31 »
Това съвсем не е така, защото за автото остават тежките линии, с високи експлоатационни показатели и линиите със съчленени автобуси. Аршинът, с който мериш не е еднакъв. За съжаление, не се вижда никаква светлина някога да видим на бял свят диференцирана ставка на километър пробег за всяка линия по отделно. Тогава ще лъснат редица линии, които трябва да станат тролейбусни и няколко, които трябва да станат трамвай. Но на СО не й стиска, защото ще бъде подложена на натиск в последствие.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2658 on: 07.07.2017, 10:49:45 »
Интересни са разчетите, по които СОС и в частност Транспортната комисия е гласувала интегрална такса 3.05 лв/км за СА. Чак по линии е трудно да се докара сметката, а и линии се създават, закриват и променят. Но по няколко обобщаващи групи (примерно - градски-ниска средна скорост, градски-висока средна скорост, крайградски и планински) и съчлененост е постижима задача.
« Last Edit: 07.07.2017, 10:56:40 by blagun »

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2659 on: 07.07.2017, 10:51:11 »
Концесионерите имат някои трудни линии - примерно Карат обслужват 10 и 14 с лоши пътища, висок процент гратисчии и сравнително чести вандалски прояви особено първата линия. В новия концесионен пакет аналогични са 117, 118 и 119. Единствените подобни линии, които надали ще бъдат поети от концесионер са 56 и 79. :rolleyes:
« Last Edit: 07.07.2017, 13:53:49 by V.Peichev »