Кампания: Подкрепете запазването на тролейбусната история на България
Не е работа на оператора - общински или частен, да се занимава с гратисчиите. Това е изключително работа на ЦГМ - било с гъвкава ценова политика, било с ефективен контрол.В градовете, където на частния оператор се дава събирането на билети, транспортът става напълно дезинтегриран - няма абонаментни и преференциални карти, шофьорите на конкуриращите се оператори взаимно се дебнат, за да си обират пътниците.
И пак от другия форум:Не може да се сменят номера на линии, освен ако линия 23 приеме маршрута на линия 30 и линия 86 приеме маршрута на линия 90.Това е фиксирано по договор - каквото е подписано - това!
Ако се подписват анекси лично ще дам цялата тая подигравка с парите на софиянци на прокуратурата! Това е пълен цирк и пародия!И моля - непроверени глупости се пишат в раздел "Клюки"!
...подигравка с парите на софиянци на прокуратурата! Това е пълен цирк и пародия!
Доклад с вх.№ СОА17-ТД26-6203/3/17.07.17г. относно замяна на линии по договор № СО16-ДГ56-1196/02.12.2016г. между СО и „МТК ГРОУП“ ООД поради технически причини.
Хайде, ползващите 86 да са доволни от новите си автобуси