Poll

Държавен/общински или частен обществен транспорт

Държавен/общински
Частен

Author Topic: Концесионираните линии от МГТ  (Read 293823 times)

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5221
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2780 on: 19.05.2019, 10:00:28 »
Те журналистите обичат гръмките изказвания, а Монов разправяше и ,че при него са най-добрите условия и най-големите заплати, обаче ако работещите в системата започнем да пишем каква е истината, няма да можете да го прочетете 3 часа.
И защо не я пишете?
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4543
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2781 on: 19.05.2019, 13:27:34 »
И защо не я пишете?

Е аз като пишех, та разбрахте ли нещо ? То от дървени философи отърване няма. Бан след бан, и предупреждения, наблюдения, щот сте велики..............
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5221
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2782 on: 20.05.2019, 10:05:09 »
Е аз като пишех, та разбрахте ли нещо ? То от дървени философи отърване няма. Бан след бан, и предупреждения, наблюдения, щот сте велики..............
Повечето хора в този форум за достатъчно интелигентни да разбират нещата, които четат. Кое написано от теб визираш и какво не сме разбрали?
В този форум ти си най-дървения философ и вярно няма отърване. Освен това си от хората, които най-много си позволяват да обиждат другите и да им обясняват колко са заблудени и как нищо не разбират (включително и в това си мнение), заради което си и от най-наказваните. А колко пъти ми е писвало от това твое отношение и съм се сдържал да не те накажа...
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18118
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2783 on: 18.06.2019, 13:00:52 »

В случая е важно колко са разходите за работодателя. Ако брутната заплата по договор на един шофьор е 1600 лв. (това беше заложено в сметките на "Спаси София", то осигуровките (социални и здравни) за сметка на работодателя за втора категория са още приблизително 500 лв.

И ето това, за което говорех преди време. Необходимо е при тези сметки да се вкара темп на растеж. Нещо задължително при правенето на бизнесплан. 2019 г. заплатата на един шофьор вече не е 1600 лв., а е от порядъка на 1900-2000 лв. или около 20% повече, респ. и осигуровките за сметка на работодателя са увеличени с около 20%. Очаква се всяка следваща година увеличение с 5 - 10% минимум. Разходите на МТК растат, но приходите им остават замразени до края на концесията.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12254
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2784 on: 18.06.2019, 13:53:14 »
Ами те имаха около 50 ст./км пробег чиста печалба, да е намаляла на 30 ст./км, пак са напред. И продължават да си карат и старите БМЦ-та и то през уикендите, когато имат предостатъчно свободни, нови БМЦ-та - в нарушение на концесията. Старите БМЦ-та уж трябваше да са резерви, в краен случай, а пък то...
Но съм съгласен, че при един бизнес план трябва да се заложи годишен процент инфлация, амортизация и т.н.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14166
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2785 on: 20.06.2019, 11:35:21 »
Отчитате ли това, че общината не превежда парите за пробезите навреме, но те трябва навреме да превеждат лизинговите вноски, да плащат заплати и осигуровки?
 

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18118
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2786 on: 20.06.2019, 11:47:04 »
Аз лично не го отчитам, но считам, че концесионерът трябва да си иска парите своевременно, съгласно договорите.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5221
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2787 on: 20.06.2019, 12:03:24 »
И да си ги искат, като не им ги дават, нямат какво да направят. Да си ги искат по съдебен път отнема толкова време, че до тогава са им ги платили.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline Metan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2494
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2788 on: 20.06.2019, 12:08:47 »
Но пък след съдебен спор може и сумата да е доста по-голяма, особено ако Николай Костов участва в изчисляването на сметките.

Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 859
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2789 on: 26.06.2019, 14:08:53 »
Концесиите на 5, 7, 8, 10, 14 приключват след броени дни. Автото дали са готови?  :rolleyes:

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1067
  • ! 9060 !
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2790 on: 26.06.2019, 14:16:45 »
Въпросните са общо 14 коли. Тях сигурно ще избутат, въпросът е после 1 и 204 кога ще избутат. На МАН 1/4 от гаранцията изтече с 0 навъртяни километри по софийски линии. :fan:

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5220
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2791 on: 26.06.2019, 16:54:48 »
Могат да поемат спокойно поне временния въздуховоз 15. :)

Offline vaz2106

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 595
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2792 on: 26.06.2019, 21:24:33 »
От понеделник 1 в Малашевци, 5 дни след това .

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4565
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2793 on: 27.06.2019, 00:27:48 »
Аз само не мога да разбера какво го натириха в “Малашевци”, след като тези лониш са “Дружба” от враме оно.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3030
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2794 on: 27.06.2019, 01:11:34 »
Чичо ти Васко беше писал, че в Дружба нямало шофьори и затова.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5220
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2795 on: 27.06.2019, 08:04:02 »
Нулeвият пробег на 1, 3, 5, 6 и 294 от Дружба и Малашевци е приблизително еднакъв и включването и изключването са от същите спирки. :rolleyes:

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8571
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2796 on: 27.06.2019, 09:19:22 »
Ако се изключват от Гео Милев, да, но ако се изключват от Горубляне или МС Цариградско шосе нещата се променят.
По-скоро избраха Малашевци, защото имат излишък на Ютонги. Все пак имат 45 броя с които обслужват 3, 6, 74, 82 и 100. По 23, 26 и 28 не могат да ги пускат.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5220
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2797 on: 27.06.2019, 09:32:33 »
Изключване и включване от Горубляне или МС Цариградско шосе не е особено добра идея - губят се връзки на ранните и късните курсове, добавя се не особено смислен непълен ранен курс от Горубляне или МС Цариградско шосе към Кокаляне, Долни Парасел и Лозен както и късен непълен такъв . :rolleyes: От МС Цариградско шосе до Гео Милев се добавят около 20 минути двупосочно, но се добавят и полезни връзки. :rolleyes:
« Last Edit: 27.06.2019, 10:21:30 by V.Peichev »

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14166
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2798 on: 27.06.2019, 10:33:28 »
След като 3 и 6 са вече в Малашевци, няма логика 1 и 5 да не са.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18118
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2799 on: 27.06.2019, 10:47:10 »
Зависи кой гараж има повече шофьори. Това, което се говори е, че 1 и 5 ще са в малашевци, а 7, 8, 10 и 14 в Дружба. 204 може да бъде на Карат до първите месеци на 2020 г. А новите манове да ги пуснат по други линии на Дружба.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/