Poll

Държавен/общински или частен обществен транспорт

Държавен/общински
Частен

Author Topic: Концесионираните линии от МГТ  (Read 563140 times)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2820 on: 30.06.2019, 08:56:59 »
Тогава имаше отделна линия 2 до Кокаляне с единични автобуси, 5 не ходеше до БЧК. :rolleyes:

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2821 on: 30.06.2019, 11:44:25 »
Според мен “разсъчленяването” на тези линии беше голяма грешка. Специално по 3 в началото бяха фрашкани (защото преди това дори съленените се пълнеха много), но после се получи отлив. Сещате се, че тези хора не са спрели да пътуват. Просто са се качили на коли.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2822 on: 30.06.2019, 12:47:01 »
Затова си има сгъстяване на несъчленените возила. През зимата Икарусите по А3 събираха опашки и забавяха хора, значително повече от пътниците в тях. Но по сбърканата система за идентично отчитане на пробега, независимо от капацитета на возилото, ЦГМ веднага ревва, че ще трябва да вдига транспортната задача.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2823 on: 30.06.2019, 14:13:27 »
Те и сега събират опашки, защото разписанията останаха непроменени като продължителност на курса. Зелените мерцедеси се справяха не по-зле от късото Конекто. Слувало ми се е 3297 да се навакса закъснение по абсолютно заснежен път нагоре, а 9049 да закъснява при едва прехвърчащи снежинки.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 988
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2824 on: 30.06.2019, 17:38:18 »
Според качените разписания в сайта на ЦГМ ми се струва, че противно на очакванията ни, 14 ще се обслужва от Малашевци, защото първите автобуси са от АС Изток, посока гара Искър.
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline ivaylostoenchev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2310
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2825 on: 30.06.2019, 18:17:39 »
Според качените разписания в сайта на ЦГМ ми се струва, че противно на очакванията ни, 14 ще се обслужва от Малашевци, защото първите автобуси са от АС Изток, посока гара Искър.
От дружба ще се обслужват 14 и 15, но включването и изключването са от Изток. Смяната е на гара Искър

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 988
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2826 on: 01.07.2019, 01:40:43 »
Според качените разписания в сайта на ЦГМ ми се струва, че противно на очакванията ни, 14 ще се обслужва от Малашевци, защото първите автобуси са от АС Изток, посока гара Искър.
От дружба ще се обслужват 14 и 15, но включването и изключването са от Изток. Смяната е на гара Искър
  :neznam: :neznam: :neznam: Изключително странно решение......
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2827 on: 01.07.2019, 11:51:41 »
За А 260 какво се предвижда ?

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2828 on: 01.07.2019, 11:53:22 »
Там е много лош пътя и май нищо не може да се направи.

Ама и може да има оправдания както за нас с метрото така и при вас " нали има влак с който за 15 минути се стига до центъра"
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2829 on: 01.07.2019, 13:28:37 »
Първо трябва да се заменят калдъръмите по маршрута на 260 с по-нормална настилка. В близко бъдеще Горна Баня ще има метростанция, има влакове на 30-40 минути през деня с някои по-дълги паузи и времепътуване около 15 минути до Централна Гара. Метростанцията ще намали пътникопотока на 260, ако поне картите за цялата мрежа са валидни във влаковете ще има още по-сериозно намаление на пътникопотока.  :rolleyes:

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2830 on: 01.07.2019, 14:57:18 »
А 260 не обслужва само Горна баня и в случая това , че там има гара и в бъдеще спирка на метрото мен не ме касае по никакъв начин ! Калдъръма по Цар Борис 3-ти не е по различен от този по Гоце Делчев да речем пък и за сравнение с този по Любляна да не говорим ! 

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1355
  • 2914 (1987-2021) ♥
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2831 on: 01.07.2019, 15:02:32 »
На мен ми е чудно едно нещо. Вече 2 години Гоце Делчев е затворен при Цар Борис 3, заради метрото и тунела, който правят и се чудя защо не премахнаха павето и да асфалтират, та да не се разбиват после автобусите? Не може през 2019 все още да има павета  или ако има те да са наредени качествено  и да се поддържат.
Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2832 on: 01.07.2019, 15:06:49 »
се чудя защо не премахнаха павето и да асфалтират, та да не се разбиват после автобусите?

Автобусите се разбиват не от паветата, а от лоша поддръжка-нежелание за подмяна на изпуснали амортесъори. А поддръжката на паважа е проблем на общините и нежеланието им да харчат пари за поддръжка, поради невъзможността от това да се крадат средства !
Спрете си просташките мнения !

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2833 on: 01.07.2019, 15:17:58 »
260 освен Горна Баня обслужва слабо населения район около Никола Петков и кварталите около Цар Борис III. По Цар Борис III дублира трамвая и нормалното решение е превръщане на ТМ5 в пълноценен скоростен трамвай.  :rolleyes: От поддръжката на паважа може да се краде сериозно - нужни са редовни пренареждания за да е в сносно състояние при сериозни натоварвания с голям обем скъп квалифициран ръчен труд, нормално положен асфалт издържа спокойно 10 години и се ремонтира лесно при висока степен на механизация и автоматизация при минимален обем ръчен труд и минимални изисквания към квалификацията на работниците. :rolleyes:
« Last Edit: 01.07.2019, 15:20:56 by V.Peichev »

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2834 on: 02.07.2019, 11:36:14 »
Не разбрах какво общо има състоянието на пътната инфраструктура с концесионирането на линии ?
Карат си отиват постепенно, а Еридан кога ?

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2835 on: 02.07.2019, 11:57:06 »
Когато сами решат. Не са повишили заплатите на шофьорите им, така, че очаквам скоро да започнат открити коли по 260. В една статия на СО пишеше. че след лятото в София ще останат само два концесионера - МТК и Еридан. А всъчшност аз не виждам някакъв проблем в обслужването на 260 от Еридантранс. Автобусите са им прилични, 5005, 5011 са по-хубави и от тези на СА. Ако СА поеме 260 най-вероятно ше се пуснат конекта ЛФ, но за сметка на това може да се очаква рязане на коли.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2836 on: 02.07.2019, 13:12:20 »
Концесията на МТК макар и спорна е ясна, докато същото не може да се каже за тази с Еридан ! Дали автобусите на Еридан, Карат, СА или МТК са по-хубави и нови няма никакво значение ! Лично аз нямам нищо против Еридан да закупят нови климатизирани нископодови автобуси и да обслужват А260 още 10 години.

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3599
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2837 on: 02.07.2019, 13:30:53 »
Да, но те купуват 20 годишни неклиматизирани автобуси.

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2838 on: 02.07.2019, 14:00:50 »
Да, но за сметка на това общинските автобуси не се разбиват по 260.

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1355
  • 2914 (1987-2021) ♥
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2839 on: 02.07.2019, 14:13:40 »
На Еридан климатизирани са: 5004, 5005, 5010, 5011, 5012 и 5016. На Карат също не са им много климатизираните, само румънската доставка и няколко бройки като 9044 и други. Нито на автото всички имат климатик, нито на МТК, така че не знам за какво изобщо обсъждаме това.
Факт е, че с тези автобуси на Еридан, ще е по - добре от всички нови, защото новите се разбиват в пъти по - бързо и лесно.
Цитаротата им са супер! Ако някой може да се оплаче от 5005, 5011 и 5016, значи по - добре да си ходи пеша.
Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!