Poll

Държавен/общински или частен обществен транспорт

Държавен/общински
Частен

Author Topic: Концесионираните линии от МГТ  (Read 283032 times)

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2857
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2840 on: 02.07.2019, 15:35:02 »
Да, но за сметка на това общинските автобуси не се разбиват по 260.

Да разбирам ли, че общинските се движат само по перфектни улици и булеварди ?

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5121
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2841 on: 02.07.2019, 15:46:36 »
Не е така - примерно 88 минава по трагичния Пешев и още няколко булеварди в лошо състояние, 404 по Лазаров, 78 по калдъръма във Враждебна, 14 по разбития Кривински Път, 79, 100 и 101 по разбити улици в промишлена зона, 77 и 82 по калдъръма по Щросмайер вторият и по Кукуш и мн. др. Автобусите по подобни линии се разбиват не по-малко отколкото по 260. :rolleyes:
« Last Edit: 02.07.2019, 17:07:46 by V.Peichev »

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18022
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2842 on: 02.07.2019, 16:24:14 »
А за линиите на МТК да не говорим - към Ботунец, Бухово, Чепинци пътищата са ужасни, освен ако скоро не са извършени някакви ремонти.

За СО предимството на Еридантранс е, че им плащат най-малко. Но от своя страна, това не дава възможност на Еридан да увеличи заплатите на шофьорите до размера на тези в СА.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5121
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2843 on: 02.07.2019, 17:06:54 »
Към Бухово кошмарен е маршрутът на 117 между спирки Подстанция Металургична и Рудника - пътят е изровен от самосвалите от кариерата. Към Ботунец се минава основно по Челопешко Шосе, което като цяло е що-годе сносно, макар и с изразено мрежовидно напукване и някои неравности.  :rolleyes:

Online RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8416
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2844 on: 02.07.2019, 18:10:01 »
На Еридан климатизирани са: 5004, 5005, 5010, 5011, 5012 и 5016. На Карат също не са им много климатизираните, само румънската доставка и няколко бройки като 9044 и други.

9037-9045 също са "румънски". А на изброените по-горе работят ли климатиците?

Online davidcho10

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 579
  • AUDI RS6-R C7 ABT<3
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2845 on: 02.07.2019, 18:12:33 »
На Цитаротата работят, на 5012 също работеше, но скоро не съм се качвал скоро и гледал, че нещо при калниците е почнал да гние, а за 5004 и 5010, колкото пъти съм се качвал не е работил, но не знам дали е заради нежелание на шофьора или защото е счупен.
35 311 701 2057 4101
2112 2609 2703 2707 2721
373 1531 1645 1723 1767 1951
26.05.14
18.01.19
09.06.19

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4039
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2846 on: 02.07.2019, 21:57:54 »
На Цитаротата работят, на 5012 също работеше, но скоро не съм се качвал скоро и гледал, че нещо при калниците е почнал да гние, а за 5004 и 5010, колкото пъти съм се качвал не е работил, но не знам дали е заради нежелание на шофьора или защото е счупен.
Работи на 5004 и то доста добре.

Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 845
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2847 on: 03.07.2019, 08:16:02 »
След пускането на МД3 ще има ли някаква промяна, свързана с 260? Може дотогава да държат Еридантранс.

Иначе принципно щом Еридантранс могат да обслужват 260, значи и автото могат. Няма никаква причина да ги държат толкова време. Какво означава разбиват се автобусите? Ще отделят няколко автобуса за 260, на които просто ще се налага да ремонтират окачване по-често и това е. Предполагам на Конекто О345 са сравнително здрави и евтини частите по окачването спрямо останалите налични автобуси. Или Малашевци да им пращат МАН 262 да доизживеят по 260, междувременно може да се започне с поетапно асфалтиране на ЦБ3. Абе с други думи, има ли желание, има и начин. Пък и акъл, не само желание.

Offline cyberdude

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 655
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2848 on: 03.07.2019, 10:17:32 »
10-годишната концесия на Еридан е изтекла тази година, както и тези на Карат. Но докато за последните имаше решение на СОС и някаква публичност, тази за 260 е забулена в тайнственост и очевидно по някакъв неясен (но едва ли много законен) начин, е удължена. Докога и при какви условия - никой не ни казва. Но ако не беше удължена, едва ли Еридан щяха да купуват нови "стари" автобуси.
« Last Edit: 11.07.2019, 21:39:01 by Emperor »

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18022
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2849 on: 10.07.2019, 14:29:18 »
В утрешния наряд на Карат, линия 1 не фигурира.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3193
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2850 on: 11.07.2019, 21:43:53 »
Обновена табличка  :rolleyes:

ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1128
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2851 on: 11.07.2019, 22:35:19 »
Остават още линии: 4;69;70;123;204 и 306,дано скоро си ги вземем и тях.