Poll

Държавен/общински или частен обществен транспорт

Държавен/общински
Частен

Author Topic: Концесионираните линии от МГТ  (Read 563123 times)

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2840 on: 02.07.2019, 15:35:02 »
Да, но за сметка на това общинските автобуси не се разбиват по 260.

Да разбирам ли, че общинските се движат само по перфектни улици и булеварди ?

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2841 on: 02.07.2019, 15:46:36 »
Не е така - примерно 88 минава по трагичния Пешев и още няколко булеварди в лошо състояние, 404 по Лазаров, 78 по калдъръма във Враждебна, 14 по разбития Кривински Път, 79, 100 и 101 по разбити улици в промишлена зона, 77 и 82 по калдъръма по Щросмайер вторият и по Кукуш и мн. др. Автобусите по подобни линии се разбиват не по-малко отколкото по 260. :rolleyes:
« Last Edit: 02.07.2019, 17:07:46 by V.Peichev »

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2842 on: 02.07.2019, 16:24:14 »
А за линиите на МТК да не говорим - към Ботунец, Бухово, Чепинци пътищата са ужасни, освен ако скоро не са извършени някакви ремонти.

За СО предимството на Еридантранс е, че им плащат най-малко. Но от своя страна, това не дава възможност на Еридан да увеличи заплатите на шофьорите до размера на тези в СА.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2843 on: 02.07.2019, 17:06:54 »
Към Бухово кошмарен е маршрутът на 117 между спирки Подстанция Металургична и Рудника - пътят е изровен от самосвалите от кариерата. Към Ботунец се минава основно по Челопешко Шосе, което като цяло е що-годе сносно, макар и с изразено мрежовидно напукване и някои неравности.  :rolleyes:

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2844 on: 02.07.2019, 18:10:01 »
На Еридан климатизирани са: 5004, 5005, 5010, 5011, 5012 и 5016. На Карат също не са им много климатизираните, само румънската доставка и няколко бройки като 9044 и други.

9037-9045 също са "румънски". А на изброените по-горе работят ли климатиците?
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1355
  • 2914 (1987-2021) ♥
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2845 on: 02.07.2019, 18:12:33 »
На Цитаротата работят, на 5012 също работеше, но скоро не съм се качвал скоро и гледал, че нещо при калниците е почнал да гние, а за 5004 и 5010, колкото пъти съм се качвал не е работил, но не знам дали е заради нежелание на шофьора или защото е счупен.
Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2846 on: 02.07.2019, 21:57:54 »
На Цитаротата работят, на 5012 също работеше, но скоро не съм се качвал скоро и гледал, че нещо при калниците е почнал да гние, а за 5004 и 5010, колкото пъти съм се качвал не е работил, но не знам дали е заради нежелание на шофьора или защото е счупен.
Работи на 5004 и то доста добре.

Offline Kingpin

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1069
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2847 on: 03.07.2019, 08:16:02 »
След пускането на МД3 ще има ли някаква промяна, свързана с 260? Може дотогава да държат Еридантранс.

Иначе принципно щом Еридантранс могат да обслужват 260, значи и автото могат. Няма никаква причина да ги държат толкова време. Какво означава разбиват се автобусите? Ще отделят няколко автобуса за 260, на които просто ще се налага да ремонтират окачване по-често и това е. Предполагам на Конекто О345 са сравнително здрави и евтини частите по окачването спрямо останалите налични автобуси. Или Малашевци да им пращат МАН 262 да доизживеят по 260, междувременно може да се започне с поетапно асфалтиране на ЦБ3. Абе с други думи, има ли желание, има и начин. Пък и акъл, не само желание.

Offline cyberdude

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 704
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2848 on: 03.07.2019, 10:17:32 »
10-годишната концесия на Еридан е изтекла тази година, както и тези на Карат. Но докато за последните имаше решение на СОС и някаква публичност, тази за 260 е забулена в тайнственост и очевидно по някакъв неясен (но едва ли много законен) начин, е удължена. Докога и при какви условия - никой не ни казва. Но ако не беше удължена, едва ли Еридан щяха да купуват нови "стари" автобуси.
« Last Edit: 11.07.2019, 21:39:01 by Emperor »

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2849 on: 10.07.2019, 14:29:18 »
В утрешния наряд на Карат, линия 1 не фигурира.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3599
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2850 on: 11.07.2019, 21:43:53 »
Обновена табличка  :rolleyes:


Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1246
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2851 on: 11.07.2019, 22:35:19 »
Остават още линии: 4;69;70;123;204 и 306,дано скоро си ги вземем и тях.

Offline marti40

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 54
  • Почитател на всичко движещо се на колела!
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2852 on: 22.07.2019, 18:00:29 »
Договора на Еридан Транс за обслужване на 260 е подновен до провеждане на нов конкурс, а относно Автото - не виждам ресурс с който Земляне може да я поеме след като си раздадоха BMC-тата на Дружба..
Само усмивки!☺

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2853 on: 22.07.2019, 20:43:51 »
При този нов конкурс кои линии ще бъдат " сложени на масата" ? Нали СО се бяха отказали да концесионират линии !

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2854 on: 22.07.2019, 21:47:35 »
Това че е написано "до провеждане на нов конкурс" съвсем не значи че ще има такъв.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2855 on: 23.07.2019, 07:52:53 »
Я това го знам ! Мене жокер ми не требе ! Далавера.

Offline marti40

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 54
  • Почитател на всичко движещо се на колела!
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2856 on: 23.07.2019, 21:19:03 »
По-скоро може да значи, че ако Еридан Транс не се закрият сами - няма кой да ги спре
Само усмивки!☺

Offline Kingpin

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1069
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2857 on: 23.07.2019, 22:30:30 »
Това продължение на договора значи е абсолютно незаконно!

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3599
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2858 on: 09.09.2019, 15:45:30 »
31.01.2010 - Последен ден на 204 в Столичен Автотранспорт.
01.02.2010 - Първи ден на 204 в Карат С.

След 9 години 7 месеца и 14 дена:

15.09.2019 - Последен ден на 204 в Карат С.
16.09.2019 - Първи ден на 204 в Столичен Автотранспорт.

Offline Марин Петров

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 503
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2859 on: 09.09.2019, 19:46:39 »
Значи Карат С спира да обслужва линии на градския транспорт в София?

Колко години общо тази фирма обслужваше линии на градския транспорт в София? някъде петнадесетина, нали?

след толкова години може да се направи някакъв анализ. любопитно ми е какво ще кажете вие относно следния въпрос: с какво беше по-добро обслужването от частна фирма на градски линии в София спрямо общинския превозвач???? какво спечели града???? какво беше по-добро за гражданите/пътниците????

Предполага се че след като частника е направил солидна печалба от нашите пари - би трябвало да ни е дал нещо повече от общинския превозвач?

Аз съм твърд противник на частното фирми в градския транспорт. и смятам, че нищо по-добро не сме видяли като пътници от частната фирма Карат С. но ми е любопитно какво ще кажете вие? може би аз да пропускам нещо.