Poll

Държавен/общински или частен обществен транспорт

Държавен/общински
Частен

Author Topic: Концесионираните линии от МГТ  (Read 563113 times)

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1160 on: 20.09.2010, 23:17:05 »
а общината не им плаща едва ли ще издържат дълго време.
Тази държавна политика на неплащане ще погуби правителството. Защото даже Цецо да излови и осъди всичките октоподи, неплащането ще загроби всичко добро, направено от правителството. В един момент даже по-малката злина е да се печатат пари, отколкото да се пресушава потреблението. Неслучайно БВП не е спаднал драматично, но инвестициите - с пъти! Защото инвеститора не го бърка, дали Маймуняка или Трактора ще е в пандиза, а дали ще ви възвърне парите! И най-дивите диктатури се радват на инвеститори, стига да си гарантират плащанията (Китай, Иран, Либия например).
В случая правителството не превежда субсидиите на общините, те не се разплащат за транспорт, медицинско обслужване, фирмите-контрагенти не плащат заплати на шофьори, чистачи и строители и кръгът се завърта.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1161 on: 21.09.2010, 09:57:09 »
... В един момент даже по-малката злина е да се печатат пари, ...
Моля ти се ,това дърво вече ме го яли и не води до нищо хубаво !
По-добре да се простираме според чергата си , отколкото да се печатат пари без покритие .
Та се сетих за вица дето американските долари били обезпечени със злато , Рублите с танкове , бих добавил въпроса : А левовете с мечтите на ББ ли ?
 ;)

Offline Stahlgewitter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1687
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1162 on: 21.09.2010, 18:55:07 »
Следва офтопик:
Това е много интересна тема,за обезпечението на левовете.Доколкото ми е известно по царско време,а може би и през първите години на комунизма левовете също са имали златно покритие.Кога и защо обаче то е отпаднали ми е неизвестно.
Печатане на пари...едва ли има голяма злина.Виденов ще си го спомням до края на живота.Такъв глад други път не съм карал.Айде и неговите роднини по всички линии да ********* *** ************ ****** ** ******.

Offline kalashnik

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 62
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1163 on: 21.09.2010, 20:06:47 »
Следва офтопик:
Това е много интересна тема,за обезпечението на левовете.Доколкото ми е известно по царско време,а може би и през първите години на комунизма левовете също са имали златно покритие.Кога и защо обаче то е отпаднали ми е неизвестно.
Печатане на пари...едва ли има голяма злина.Виденов ще си го спомням до края на живота.Такъв глад други път не съм карал.Айде и неговите роднини по всички линии да ********* *** ************ ****** ** ******.
Златния резерв, който е обезпечавал лева по живково време е бил предаден на СССР, за да погаси един дълг в доста прилична цифра, а ако го смятаме по днешния курс на долара е още по-голяма. В момента лева мисля че отново се обезпечава.
THE BEST AUTOBUS - 9099

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1164 on: 22.09.2010, 05:30:12 »
Фразата "банкнотата е обезпечена със злато и всички активи на банката" изчезва за първи път с пускането на банкнота от 100 лева от 1991 г - известна като "зографката"
« Last Edit: 22.09.2010, 05:34:30 by etnies »

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1165 on: 22.09.2010, 10:08:28 »
Фразата "банкнотата е обезпечена със злато и всички активи на банката" изчезва за първи път с пускането на банкнота от 100 лева от 1991 г - известна като "зографката"
Реално златният еквивалент е погребан още между войните. Фразата за обезпечаване е абсолютно куха и се отнася за 19-ти и началото на 20-ти век - тогава наистина срещу банкнота хората са получавали съответния еквивалент в злато от банката-емитер. А срещу злато - банкноти на други държави.
След Втората световна война конвертируемо средство става книжният долар. Соцблокът не го признава и продължава глупавите заклинания за златен еквивалент, но реално обезпечение няма: не само, че нямаш право легално да обмениш злато, но даже придобитото злато си длъжен да продадеш на държавата на фиксирани ниски цени. Залагането на части от златния държавен резерв за обезпечаване на кредити няма нищо общо - просто се залага нещо със стойност, може и петролен кладенец да е.

Offline radkov3

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 521
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1166 on: 07.01.2011, 23:24:38 »
Концесионерите са длъжни да мият автобусите всекидневно, нали?
Автобусите на Ивкони са в УЖАСТНО състояние.  :angry:
Толкова мръсни, че на 6123 половината реклама не се вижда от мръсотия. :angry:
Дано от СО да им налагат глоби, защото не може Ивкони да правят каквото си искат.

Offline mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4193
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1167 on: 07.01.2011, 23:27:11 »
От вчера са почнали да ги мият.
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1168 on: 07.01.2011, 23:28:03 »
Повсеместно при температури под 0 возилата не се мият. Обяснението е замръзване на мивката. Последните години си е традиция това

Offline radkov3

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 521
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1169 on: 07.01.2011, 23:30:39 »
От вчера са почнали да ги мият.
При вас по 27 може би, но по по 74 от 8 коли 3 бяха измити. 6120 по 150 също беше ужасяващ.

Offline mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4193
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1170 on: 07.01.2011, 23:34:20 »
Е не могат да измият всички коли за една нощ.
@ Репчо, Ивкони мият с водоструйка.
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline radkov3

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 521
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1171 on: 08.01.2011, 00:05:52 »
А трябва да могат...
Дори да бяха оставили тези до прибиране за "Обедната" им почивка, то трябва да могат да измият останалите...

Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1192
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1172 on: 08.01.2011, 01:08:56 »
Концесионерите са длъжни да мият автобусите всекидневно, нали?
Автобусите на Ивкони са в УЖАСТНО състояние.  :angry:
Толкова мръсни, че на 6123 половината реклама не се вижда от мръсотия. :angry:
Дано от СО да им налагат глоби, защото не може Ивкони да правят каквото си искат.

Извинявам се за неграмотността ми относно мръсотията :(

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1173 on: 08.01.2011, 01:35:52 »
УжасТно очевидно е използвано за подсилване значението на думата.
А мръсотия си го е написал правилно.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline radkov3

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 521
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1174 on: 08.01.2011, 22:27:07 »
Днес от 4 автобуса по 74 само един беше измит. 

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2276
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1175 on: 09.01.2011, 00:38:05 »
Не смятам че Ивкони са виновни за каквото и да било.Никакъв смисъл няма да мият автобусите при отвратително мръсните пътища след неколкодневното опесъчаване преди няколко седмици.Дори и да измият автобуса за 1 час пак се цапа...

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1176 on: 09.01.2011, 00:40:44 »
Возилата трябва да се мият ежедневно, стига температурите да го позволяват  ;)
Не си сипвай гориво в колата, защото така или иначе ще го изгориш..

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1177 on: 09.01.2011, 13:15:53 »
Не смятам че Ивкони са виновни за каквото и да било.Никакъв смисъл няма да мият автобусите при отвратително мръсните пътища след неколкодневното опесъчаване преди няколко седмици.Дори и да измият автобуса за 1 час пак се цапа...

Ивкони не са виновни за нищо, просто чистачките и работещите по мивките им напуснаха и сега шофьорите трябва сами да си мият автобусите, за които не получават заплащане.
Добре, че на 6133 му смениха рекламата, че да вземат да го измият.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline 2657

  • Писател
  • **
  • Posts: 49
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1178 on: 27.01.2011, 15:44:56 »
чух слух,че Костов ще загради задния плац в малашевци,където паркират мановете от квартала и ще паркира свой автобуси там.също така на митницата Костов бил имал съчленени бмц-та,който най вероятно са за спечелени от него линий.информацията ми е от шофьори от малашевци.някой ако знае нещо по-подробно нека каже.

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1179 on: 27.01.2011, 15:52:40 »
Кой е Костов ??