Poll

Държавен/общински или частен обществен транспорт

Държавен/общински
Частен

Author Topic: Концесионираните линии от МГТ  (Read 563068 times)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1180 on: 27.01.2011, 15:59:11 »
Бившият началник ПАТ Република, който понастоящем се води начални на МТК или поне на градските им линии.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline 2657

  • Писател
  • **
  • Posts: 49
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1181 on: 27.01.2011, 16:01:07 »
той е директора на МТК.те държат линия 30 и 90 и са вносители на бмц за българия.

Online difian

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1182 on: 27.01.2011, 18:35:16 »
чух слух,че Костов ще загради задния плац в малашевци,където паркират мановете от квартала и ще паркира свой автобуси там.също така на митницата Костов бил имал съчленени бмц-та,който най вероятно са за спечелени от него линий.информацията ми е от шофьори от малашевци.някой ако знае нещо по-подробно нека каже.
Научи се да пишеш по-грамотно, надявам се, не е късно. Иначе, уточни на коя митница, утре мога да се разходя до тази при Централна гара и да огледам района. След като направиха Лидл-а в Х.Димитър, там май вече не паркират автобуси. На ул.202-ра по не ми се ходи, ама ако мислите, че и там има някакъв шанс... Ако всичко е за зелен хайвер, ще има наказания тук във форума...  :D

Offline 2657

  • Писател
  • **
  • Posts: 49
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1183 on: 27.01.2011, 18:50:26 »
смятам,че пиша достатъчно грамотно,а и не сме на училище да си гледаме правописните грешки.колкото до митницата,то не знам къде са.всичко което ми бе казано съм го написал.

Online difian

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1184 on: 27.01.2011, 19:20:33 »
Еми жалко, явно там си блял през прозореца, та сега сме длъжни да те търпим с тези линиЙ... :angry:

Offline radkov3

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 521
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1185 on: 27.01.2011, 19:26:42 »
Май другите два пакета все пак ще се поемат от Карат и МТК.
« Last Edit: 27.01.2011, 19:32:48 by radkov3 »

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1186 on: 28.01.2011, 09:31:08 »
...тези линиЙ...
Много моля имената на Римските пълководци да се изписват с главна буква !  ;)

Offline don_angelitto

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 54
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1187 on: 28.01.2011, 13:19:39 »
Много моля имената на Римските пълководци да се изписват с главна буква !  ;)
Хаха :)

Само да добавя, понеже правилното писане ми е слабост - "всичко <запетая> което ми беше казано <втора ограждаща запетая> ..."

Online difian

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1188 on: 29.01.2011, 01:20:22 »
Браво, така искам! Не може да не допускаме грешки, но съм го приел за кауза, поне да не се отдаваме на нехайството и посредствеността от чист мързел!  :angel:

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1189 on: 14.02.2011, 20:02:01 »
той е директора на МТК.те държат линия 30 и 90 и са вносители на бмц за българия.
Така е , но аз чух че автобусите са ИВЕКО на газ-метан, там около тях има станция където ще зареждат .
Спрете си просташките мнения !

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1190 on: 13.03.2011, 18:25:14 »
Аз току-що се прибирам от едно каратско приключение. Качих на автобус номер 3 в 16:25 от яз.Пасарел. Вече беше претъпкано и едва се набутах вътре. Понеже автобусът беше 9039, нямаше проветрение, климатикът беше изключен, а люковете - затворени. Жегата беше непоносима, а смрадта няма да коментирам, вие сами ще си представите рейс, пълен с потни, некъпани старци туристи. Спирахме на всяка спирка, където автобусът се пълнеше още и още (не знам откъде се намираше още място). После висяхме в задръстване от Кокалянско ханче до Околовръстния (сетете се в тази тъпканица как се седи прав в 40-минутно задръстване, като преди това си се лашкал 25 минути в тъпканица и след това пътуваш още 25 минути). Просто без коментар... Не знам кво да кажа... Вие си правете изводите. Така е вече 2 години.
« Last Edit: 13.03.2011, 18:38:55 by Kaiser Kar »
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2276
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1191 on: 14.03.2011, 01:54:48 »
Аз току-що се прибирам от едно каратско приключение. Качих на автобус номер 3 в 16:25 от яз.Пасарел. Вече беше претъпкано и едва се набутах вътре. Понеже автобусът беше 9039, нямаше проветрение, климатикът беше изключен, а люковете - затворени. Жегата беше непоносима, а смрадта няма да коментирам, вие сами ще си представите рейс, пълен с потни, некъпани старци туристи. Спирахме на всяка спирка, където автобусът се пълнеше още и още (не знам откъде се намираше още място). После висяхме в задръстване от Кокалянско ханче до Околовръстния (сетете се в тази тъпканица как се седи прав в 40-минутно задръстване, като преди това си се лашкал 25 минути в тъпканица и след това пътуваш още 25 минути). Просто без коментар... Не знам кво да кажа... Вие си правете изводите. Така е вече 2 години.

Поне не остават по спирките хората без въобще да могат да се качат както се случва с 204 и 280 в момента....

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1192 on: 14.03.2011, 02:49:31 »
Преди около месец, както и есента станах свидетел на останали хора на една от спирките. И в двата случая валеше дъжд. Разликата е обаче, че 3 е на интервал 60+мин. и няма алтернатива, а 204 и 280 имат и алтернатива, и приличен интервал дори при задръстване. Не знам дали съм споменал, но Карат миналото лято даже не смениха празничното разписание с лятно и оставиха линията с 2 коли (в "Дружба" беше лятно време с 3 коли на 40мин., които бяха фул събота и неделя при съчленени автобуси). Само в първата година от концесията сложиха лятно разписание с 3 коли, но то беше неефективно, защото часовете на потегляне бяха невъзможни за запомняне и водеха до страшни обърквания(автото си го бяха измислили: 17:00, 17:40, 18:20, 19:00 и т.н.). Те първата година и пускаха по-добри автобуси на 3 и 5, ама сега почнаха кочините да пускат.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1193 on: 14.03.2011, 08:24:19 »
Не знам дали съм споменал, но Карат миналото лято даже не смениха празничното разписание с лятно и оставиха линията с 2 коли (в "Дружба" беше лятно време с 3 коли на 40мин., които бяха фул събота и неделя при съчленени автобуси). Само в първата година от концесията сложиха лятно разписание с 3 коли
Разписанията са единствен прерогатив на Столична община, която се разплаща с Карат на пробег, а не на брой пътници. Иначе ако зависеше от Карат, щяха да напускат автобуси през 5 минути (стига да им се плати), таман да не се претоварват возилата.

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1194 on: 14.03.2011, 11:01:51 »
Ама лошото е, че на Карат не плащат. СО дължи към момента 14 млн. :blink: >:(

Трябва някой ден да не пуснат нито една кола по линиите без предупреждение, та да видиш как ще платят бързо, както стана миналия път...

Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1192
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1195 on: 14.03.2011, 11:34:52 »
Ама лошото е, че на Карат не плащат. СО дължи към момента 14 млн. :blink: :angry:

Трябва някой ден да не пуснат нито една кола по линиите без предупреждение, та да видиш как ще платят бързо, както стана миналия път...

Хахаха... Това като стане и Карат сами си скъсват договора за София :)
Я по-разумно и реално.

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2276
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1196 on: 14.03.2011, 11:45:37 »

Трябва някой ден да не пуснат нито една кола по линиите без предупреждение, та да видиш как ще платят бързо, както стана миналия път...

Нямат сметка да спират всичко нали все пак трябва да имат някакви приходи.Виж да спрат да обслужват само 204 ще бъде удар в десетката - хем ще си имат вземания от другите линии хем ще приложат сериозен натиск за да си вземат 14те милиона:D

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1197 on: 14.03.2011, 11:47:21 »
Ама лошото е, че на Карат не плащат. СО дължи към момента 14 млн. :blink: :angry:

Трябва някой ден да не пуснат нито една кола по линиите без предупреждение, та да видиш как ще платят бързо, както стана миналия път...

Хахаха... Това като стане и Карат сами си скъсват договора за София :)
Я по-разумно и реално.
То и общината нарушава договора, но Карат ги търпят, нали?

Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1192
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1198 on: 14.03.2011, 11:54:00 »
Ама лошото е, че на Карат не плащат. СО дължи към момента 14 млн. :blink: :angry:

Трябва някой ден да не пуснат нито една кола по линиите без предупреждение, та да видиш как ще платят бързо, както стана миналия път...

Хахаха... Това като стане и Карат сами си скъсват договора за София :)
Я по-разумно и реално.
То и общината нарушава договора, но Карат ги търпят, нали?

Карат могат по живо, по здраво да си ходят. Общината има все още капацитета да поеме линиите им.
А и те не играят от вчера с общината - 10 години вече са на едно хоро, знаят си номерата. Не ги жали - не ти плащат заплата за ходатайстване.

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2276
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1199 on: 14.03.2011, 12:24:53 »
Карат могат по живо, по здраво да си ходят. Общината има все още капацитета да поеме линиите им.
А и те не играят от вчера с общината - 10 години вече са на едно хоро, знаят си номерата. Не ги жали - не ти плащат заплата за ходатайстване.

Kakто и да са "спечелили" конкурсите и да са се докопали до този договор Карат нито работят благотворително нито си изпълняват задълженията по договорите некоректно,тъкмо напротив.Приятелите са приятели но пиенето е с пари...