Poll

Държавен/общински или частен обществен транспорт

Държавен/общински
Частен

Author Topic: Концесионираните линии от МГТ  (Read 563106 times)

Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1192
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1200 on: 14.03.2011, 12:28:17 »
Като се сетим само, че кочини като 9032 и събратята на 9016 се движат всеки ден.

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2276
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1201 on: 14.03.2011, 12:40:56 »
Като се сетим само, че кочини като 9032 и събратята на 9016 се движат всеки ден.

"Кочини" които са 5 пъти по-хубави от 80% от парка на дружба и Малашевци и за които на всичко отгоре е позволено да се движат с анекс ;)

Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1192
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1202 on: 14.03.2011, 12:52:53 »
Всички минимално законодаелно грамотни люде знаят, че анексът е законният начин да излъжеш и да промениш де факто условията по договор. Търгът не бе обявен с този условията от този анекс! Аз се чувствам измамен и излъган - а вие?

Това е същото като да започнеш работа за 1500 лв., да изтеглиш заем с месечна погасителан вноска 400 лв. и след това да ти кажат че ти предлагат да ти намалят заплатата на 1200, но видиш ли - поне ще имаш работа. За капак - банката вдига лихвата. Ситуацията е същата - само валутата е по-неусезаема под формата на данъци за влошена услуга.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1203 on: 14.03.2011, 12:59:13 »
Ама лошото е, че на Карат не плащат. СО дължи към момента 14 млн. :blink: :angry:

Трябва някой ден да не пуснат нито една кола по линиите без предупреждение, та да видиш как ще платят бързо, както стана миналия път...

Хахаха... Това като стане и Карат сами си скъсват договора за София :)
Я по-разумно и реално.
То и общината нарушава договора, но Карат ги търпят, нали?

Това им е тработата. имат си договор и трябва да си го изпълняват. А ако общината не плаща - то тогава Карат са в правото си да си търсят парите по съдебен ред, както предполагам е написано в концесионния договор. Предполагам трябва да има и лихва.

Лошото е, че по-бедна София не е имало. Няма пари за нафта за Автото, няма пари за концесионерите. И после ме питайте дали съм доволен от кемта и премиера.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1204 on: 14.03.2011, 16:08:41 »
Ми като не искат да търпят, Карат с да ходи да обслужва градския транпосрт на Перник. Кой ги държи насила тук  :D

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1205 on: 14.03.2011, 16:13:57 »
Седят, щото тука е златна мина. Даже и в Перник ще им поставят условие за съчленени автобуси сигурно.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1206 on: 14.03.2011, 16:19:36 »
Седят, щото тука е златна мина. Даже и в Перник ще им поставят условие за съчленени автобуси сигурно.
Ти май по доста теми не си в час, личи си отсъствието от форума. Хайде по-леко с първосигналните постинги, а? Вземи да попрочетеш темите, че иначе повтаряме работи, известни от години.

Търгът за А204 беше обявен за несъчленени автобуси, а не Карат са писали тръжната документация. Ако СО бяха поставили условия за двуетажни, такива щяха да бъдат доставени!

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1207 on: 14.03.2011, 20:12:06 »
Аз точно това исках да кажа - че СО не уважи интереса на гражданите и не постави такова изискване, каквото сигурно в Перник щяха да поставят. Мен затова ме дразни всичко това.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline difian

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1208 on: 14.03.2011, 23:10:15 »
Единствено в София рискът почти на 100% се поема от Общината, ако гледаме какво пишат за формите на ПЧП, общественият интерес с нищо не е защитен. Навсякъде, фирмите са зависими от приходите и от билети, само в София могат да карат и празни автобуси и ще прибират парите. Единственият им проблем е като сега, печалбата да бъде изядена от инфлацията. Не знаем с какъв процент печалба са, но едва ли са толкова ощетени, още повече че нямаше истински търгове за линиите, а имаше картел между фирмите и са си решавали сами на колко да спечелят!

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1209 on: 14.03.2011, 23:16:25 »
Единствено в София рискът почти на 100% се поема от Общината, ако гледаме какво пишат за формите на ПЧП, общественият интерес с нищо не е защитен. Навсякъде, фирмите са зависими от приходите и от билети, само в София могат да карат и празни автобуси и ще прибират парите. Единственият им проблем е като сега, печалбата да бъде изядена от инфлацията. Не знаем с какъв процент печалба са, но едва ли са толкова ощетени, още повече че нямаше истински търгове за линиите, а имаше картел между фирмите и са си решавали сами на колко да спечелят!
Вариантът на зависимост на приходите от продадените билети би изпратил в небитието картите за цялата градска мрежа. Тогава шофьорите на концесионираните линии биха тръгвали малко преди конкурентната линия - примерно 204 преди 604, т.е. и разписанията ще заминат по дяволите. Подобни циркове се разиграват в прованса.

Offline difian

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1210 on: 14.03.2011, 23:25:51 »
Съгласен съм, даже при разговори с коелги от останалите градове съм изтъквал това наше предимство. Въпросът за кректността и защитата на обществения интерес остава открит...

Но е факт, че столичните концесионери са най-облагодетелствани и с гарантиран приход за 10 години...

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5869
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1211 on: 15.03.2011, 14:25:00 »
Ако стане като в провинцията трябва да забравим и за късните коли.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1212 on: 15.03.2011, 14:26:11 »
Ако стане като в провинцията трябва да забравим и за късните коли.

Определено, ще стане както са маршрутките сега. Та по-добре да не мислим за този вариант.
А иначе 204 и сега винаги минава преди 604.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3952
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1213 on: 16.03.2011, 07:37:59 »
Вие питате ли в какво положение са хората от Перник, които работят в София. Тъпчат се до козирката на рейсовете на Ивкони, на влака, а спрените нелицензирани вече маршрутни линии не са адекватно заместени.
------------------------

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1214 on: 16.03.2011, 09:58:21 »
Не, не питаме! Когато маршрутките са нелицензирани, те нямат място за превоз. Тъкмо БДЖ ще има повече пътници.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1215 on: 16.03.2011, 11:15:40 »
Не, не питаме! Когато маршрутките са нелицензирани, те нямат място за превоз. Тъкмо БДЖ ще има повече пътници.
Ами НКЖИ да се бяха стегнали и да направят спирка Вардар - към Люлин или към Гевгелийски. След като не предоставят адекватна услуга на перничани, всяко запълване на нишата ИМА място. Това че са БДЖ и НКЖИ, едва ли грее хората, които закъсняват за работните си места.

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5869
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1216 on: 16.03.2011, 11:42:04 »
Абсурдно е да се твърди, че тези 15-20 човека, които са пътували с нелицензираните маршрутки през половин час, сега правят така, че лицензираните автобуси и вкалове, които са на същия интервал да се претъпкват. Да не говорим, че съм ги виждал и залепени по прозорците на тези маршрутки и едва ли им е било по-приятно.

Но на всичко това ямстото му не е тук и се изтрива.
« Last Edit: 16.03.2011, 11:43:36 by Dragon »
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1217 on: 16.03.2011, 11:43:47 »
Тази спирка би била много удобна. така и не разбрах как се взе мнението на хората от три блока, че щяла да им пречи. както и да погледнете, тази спирка би свършила страхотна работа. А сега хората продължават до Ц. Гара, оттам имат доста време докато стигнат до трамвая и после с трамвая до Центъра.

За маршрутките - просто да ги лицензират. Сега маршрутката перник - Руски паметник няма ли я? Защото мой приятел съсед каза, че от нас до перник с тази маршрутка е два пъти по-бързо отколкото с влака.

П.С. темата е много интересна, но не й е мястото тук, затова помислете къде могат да се преместят последните постове.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2276
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1218 on: 16.03.2011, 20:40:34 »
Разсъжденията от рода на

Не, не питаме! Когато маршрутките са нелицензирани, те нямат място за превоз. Тъкмо БДЖ ще има повече пътници.

са прекалено първосигнални и само човек който не е пряко засегнат от проблема може да ги направи.

Лицензирани или не от този превоз има нужда.Той е с много предимства пред осталите и в момента е без алтернатива!С бусчетата получаваш бърз и удобен транспорт до Овча Купел за 30 мин а до Руски Паметник за по-малко от час!За човек който си цени времето и има по-високи доходи това е идеалния транспорт съответстваше на нещо като такси..Не ми пука дали са лицензирани или не за мен е важно да се прибера бързо и удобно!Какви са алтернативите??
Влак който се влачи едва едва и взима разстояние от 30 км за 50 минути + висене по гарите от време на време за разминавания и не знам си още какво.На всичкото отгоре този влак те стоварва на Централна Гара която в момента няма никакви адекватни транспортни връзки с която и да е било част на София!С този вариант получаваш и бонус преминаване през ароматно опиканите подлези.
Другия вариант е автобусна линия обслужвана от 3 превозвача на един път в пълен асинхрон един с друг , без ясно разписание (единия от 3те превозвача си изпълнява които курсове си иска и с каквито и превозни средства си иска) два от които те закарват буквално доникъде - автогара Овча Купел  откъдето те очакват нови транспортни неволи с тм5 на който в пиков час пътуването е кошмарно а въпреки автономното си трасе времепътуването му е два пъти по голямо от автобус...Третия превозвач-да той ходи до централна гара и спира на Руски Паметник но за такова нещо като разписание,особено в посока Перник няма и следа.Това е и превозвача с най голямо времепътуване и средна скорост,най малко уважение към клиентите от страна на персонала и автобусите с които разполагат имат уникално калпава вентилация при което ако се запълни 100% от капацитета на автобуса температурата наближава 30 градуса при 10 отвън в сутрешните часове....   Е как човек да не се вози с маршрутка??И те си имат страшно много кусури ама няма никога няма угодия!

А относно въпросите във ваши постове-в момента няма бусове по линията Перник - Руски паметник но процъфтяват превозите с частни коли защото не само шофьорите на бусовете но и много цивилни се възползваха и сега возят с леки коли хората,не са малко и софийските таксита от Перник особено от фирма 9 12 80.

И нещо любопитно - мисля (не съм сигурен дали е това спирката но покрай линията изграждат перони) че в момента изграждат прословутата жп спирка Вардар но съм наистина изненадан от местоположението и -та тя е сред пустош!! Малко след гара Горна Баня е на 50 метра от моста където 111 и линията се пресичат,наистина не допускам метростанция Вардар да е на някакво допустимо разстояние от мястото на което сега се изграждат перони и навес...

П.С Може би не е най-правилното място на тази тема тук затова може някой който може да я премести в раздела за Перник или където намери за добре.
« Last Edit: 16.03.2011, 20:47:37 by freepigeon »

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #1219 on: 16.03.2011, 20:57:38 »
Като искаш да се придвижиш бързо и удобно с нелегалната маршрутка и при някаква злопололука, не дай Боже, от кого ще търсиш отговорност?