И на Пейчев и на Иво теориите сериозно куцат. Нито разходът на гориво на съчленен автобус е два пъти по-голям от този на единичен от същия модел, нито пък цената му е два пъти по-висока, това с движенето по инерция също не е на място. Да не говорим, че Пейчев изтъква само поддръжката на съчленения автобус, но защо си премълчава частта с това, каква би била поддръжката на 2 соло автобуса и дали тогава излиза по евтино, но както и да е. На Иво разсъжденията и сравненията между лек автомобил, автобус и локомотив също са напълно неуместни. Към опровержението на теорията на Иво за мощността, от страна на колегата @The Freshmaker, ще добавя и разликата в целия предавателен тракт - скоростни кутии, редуктори, диференциали, откъдето въртящия момент подаван към колелата се увеличава още повече при големите превозни средства - камиони, автобуси и т.н..