Някой има ли някаква актуална статистика за аварирали трамвай за единица време и по колко курса се губят общо заради 1 закъсал?
Като чета статистиката, то едно 90 % от авариите са с новите " динозаври ". Няма ден без някой от тях да се гътне, а често и две-три композиции на ден .
Ами въпрос на ммайсторите в депото, това доколко разбират от тези трамваи и доколко вършат въобще някаква работа, проблема е, че убийствената ирония на Станкос е самата истина, ще се сасипват хубави трамваи, а майсторите в депото явно ще си останат също толкова незнаещи и неможещи да се справят с "модерната" техника. Кавичките са защото все пак колкото и модернизирани тези трамваи 100% са по-елементарни от съвременни западноевропейски такива.
По темата: към 13 часа
2707 по 6 с шофьорите от 2709 спука предна лява гума на кръстовището Луи Пастьор - Търново и го премина по джанта докато гумата не се раздроби напълно, последва дълго чакане на аварийната, докато 2602 с жената от 2702 замести 2707, същевременно ортака на малката шофьорка, която сутринта си беше с 2913, е взел за втората смяна 2614.
Сега жената от 2702 е с 2721 по 6, а шофьора от 2709 е с 2607.