Author Topic: Новини  (Read 257235 times)

Offline Spronok

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 75
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #1940 on: 07.06.2018, 11:10:37 »
Поредното недобре обмислено увеличение:
https://trafficnews.bg/plovdiv/uvelichavat-broia-avtobusite-i-marshrutite-12-linii-plovdiv-106337/

Хубаво нека увеличат с по 1-2 автобуса по линиите, че да има по- високо ползване от хората и така съвсем скоро да вкарат събота и неделя към дните с разписания до 12, ама извинявайте- на 222 от 6 на 10 коли?!?

Според мен това е поредното наг*зване от страна на превозвачите към общината. Казали са: “Абе я увеличете колкото се може повече колите по линиите, че щъркелите ни ръждясват в гаражите, а ни трябват пари, които вие може да ни дадете...”

Offline martin.l

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 17
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #1941 on: 07.06.2018, 22:08:15 »
Да видим какви критерии ще измислят. Предполагам няма да си вкарат автогол да се допусне изпълнение с не евро-6 автобуси.
Хубавата новина е, че се дава допълнително време само за курсовете на 99, там където наистина е нужно и водачите правят простотии.

Offline lud_pi4

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6477
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Новини
« Reply #1942 on: 08.06.2018, 06:46:34 »
На тези вяра не им хващам, там пак има 21 и 44, а аз знам за 24 и 66. А всичките тези промени ги имаше в документи за "нощните" курсове, но не бяха обсъдени, поради извънредни обстоятелства. ;)

Offline Spronok

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 75
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #1943 on: 08.06.2018, 09:00:28 »
Проектът е качен на сайта им. Прегледах всичко и това е може би първото им смислено заседание от 10 години насам. Остана само някой да ги подсети, че без автобус 17 другите линии до полунощ са безсмислени, както и нуждата от транспорт и събота и неделя.

Offline pldbus

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 99
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #1944 on: 09.06.2018, 21:46:36 »
Веселин Дошков: Малките автобуси са наказание, а не услуга

https://www.marica.bg/veselin-doshkov-malkite-avtobusi-sa-nakazanie-a-ne-usluga-Article-133262.html


Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2347
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #1946 on: 22.09.2018, 09:06:13 »
Вие попитахте кмета, време е за отговорите! Част 5: Тролеи, санкции за неправилно паркиране, "синя зона
И частта, която конкретно би интересувала нашия форум:
Quote
За мен лично темата "Градски транспорт" на Батаклиев е затворена. С него продължават съдебните битки по няколко дела, междувременно тролейбусната мрежа остарява още повече, става опасна, но ако тръгнем да я махане, срещаме невероятен отпор. Свидетели сме по всякакъв начин да се протака този казус.

Ако можем да си изчистим града от жиците, ще е добре, а делата ще си ги водим. Голям проблем са", сподели кметът и посочи, че махането на контактната мрежа само по бул. "Христо Ботев" е струвало около 340 хил. лева. "Продажбата на "Градски транспорт" през 2005 година е огромна грешка. Тогава е бил на загуба, но не е мислено в годините напред", отчете Тотев. 

"Аз лично не съм привърженик на тролейбусния транспорт. Според мен по-доброто решение са трамваите. Ще препоръчам в новия Общ устройствен план ОУП на Пловдив да се планира трамвайно шосе. Алтернативен транспорт на автобусите трябва да е трамваят, а не тролеят. Добър вариант е.

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 265
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #1947 on: 22.09.2018, 14:30:59 »
Вие попитахте кмета, време е за отговорите! Част 5: Тролеи, санкции за неправилно паркиране, "синя зона
И частта, която конкретно би интересувала нашия форум:
Quote
За мен лично темата "Градски транспорт" на Батаклиев е затворена. С него продължават съдебните битки по няколко дела, междувременно тролейбусната мрежа остарява още повече, става опасна, но ако тръгнем да я махане, срещаме невероятен отпор. Свидетели сме по всякакъв начин да се протака този казус.

Ако можем да си изчистим града от жиците, ще е добре, а делата ще си ги водим. Голям проблем са", сподели кметът и посочи, че махането на контактната мрежа само по бул. "Христо Ботев" е струвало около 340 хил. лева. "Продажбата на "Градски транспорт" през 2005 година е огромна грешка. Тогава е бил на загуба, но не е мислено в годините напред", отчете Тотев. 

"Аз лично не съм привърженик на тролейбусния транспорт. Според мен по-доброто решение са трамваите. Ще препоръчам в новия Общ устройствен план ОУП на Пловдив да се планира трамвайно шосе. Алтернативен транспорт на автобусите трябва да е трамваят, а не тролеят. Добър вариант е.

Все пак е направен подробен анализ от опитни експерти по транспорта в Доклада на МТИТС, където е определен тролейбусния транспорт за най- перспективен от всички останалите видове, но в коментара на Тотев усещам, че той разполага с по- голям капацитет от техния за да ги обори. Лошото в случая е, че само той мисли така. Предимствата на тролейбусите пред трамваите ги знаем всички и не е необходимо отново да ги изтъкваме на преден план. В зависимост от много фактори, характерни за съответното населено място (големина на населението, денивилация на терена и др.), в един град трамваят ще е за предпочитане, но в друг– тролейбусът, или и двата взети заедно. Въпреки масовото желание за навлизане на електробуси, тази теза от преди половин век важи и до днес.

Аз лично също не харесвам И. Тотев и Ж. Тодоров, но това си е лично мой проблем, докато тук с това неглижиране от страна на г-н Тотев към тролейбусния транспорт, страда 350 хиляден град.

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 265
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #1948 on: Yesterday at 08:15:00 »
В последствие се сетих, че този човек постоянно недоволстваше колко грозна и много опасна е тролейбусната мрежа при лоши метереологични условия и, че Пловдив няма нужда от такава опасна инфраструктура. Да го попитам тогава трамвайната мрежа по- красива, по- сигурна и по- малко опасна ли ще бъде, защото жицата е само една или смята да пуска трамваи на батерии?

Съветвам го да се държи по- сериозно и по- отговорно към материята, която му е поверена, защото няма да бъде вечно на този пост!
« Last Edit: Yesterday at 12:18:07 by klutsohor »

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2217
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #1949 on: Yesterday at 11:24:37 »
За трамваите в много важно дали ще нагъчиш линиите вкопани в натоварени булеварди или ще можеш да изградиш обособени трасета. Сам по себе си трямвая е и 2 и 200. Ако ще бучкаш релси в булевардите - имаш само недостатъци спрямо тролейбусния транспорт - големи ремонти, висок шум, забучане в задръствания, сложно движение в крайните ленти по кръстовища. Не съм убеден, че Пловдив щв позволи изграждане на обособени трасета поради древната история.
Това е по-скоро една димка, която се опитва на известнияа принцип да посее малко мъгла...
Да не забравявме , че някога имаше развит околоградски ЖП транспорт. Най-лесно е той да се развие отново, за да повярвам по-лесно, че някой има сериозни намерения.

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 265
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #1950 on: Yesterday at 12:41:28 »
Дори трасето да е обособено, контактна мрежа пак се налага да се прави, а и в центъра няма място за обособени трасета.
« Last Edit: Yesterday at 12:48:02 by klutsohor »

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2217
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #1951 on: Yesterday at 12:58:33 »
Дори трасето да е обособено, контактна мрежа пак се налага да се прави, а и в центъра няма място за обособени трасета.

Ами няма да. И изглежда на непреодолима пречка да се използва готовото направено (тролейбусна ККМ), а се пускат локумчета за една мечта, която е много по-сложна за реализация от другото. Секаш бъка от свободни терени общинска собственост, които седят и чакат някой да им тури железа и да тръгнат трамваите. А за обособените трасета, намирането на свободни терени е най-големия разход, защото дори да ги има се налага очуждителни процедури, които струват мега пари.

Offline DareDevil

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 294
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #1952 on: Yesterday at 16:29:45 »
И пак същата песен за използване на тролейбусната "мрежа"...  :blink:

Иначе има си място за поне 2 трамвайни трасета.
Едното от гара Тракия по Шипка, Освобождение, Санкт Петербург, Найчо Цанов, Централна гара, Копривщица, Стадион Пловдив и разклонение по Пещерско шосе.
Второто от гара Тракия по Шипка, Освобождение, Менделеев, Източен, 6-ти Септември, Цар Борис III с разклонение към Дунав, Победа, гара Филипово и  по бул. България до ПУ.
« Last Edit: Yesterday at 16:49:05 by DareDevil »

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 265
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #1953 on: Yesterday at 16:40:27 »
Сегашната не може да се използва, то е ясно. Въпреки, че има здрави участъци от нея (виждал съм). Но може да се изгради нова тролейбусна мрежа в по- малки мащаби разбира се, безопасна и поддържана както трябва, вместо трамвая, за който кмета споменава. По- евтино и по- практично ще бъде. Освен това няма да има нужда от сериозна поддръжка, защото ще бъде нова.

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2217
    • View Profile
Re: Новини
« Reply #1954 on: Yesterday at 17:51:48 »
Сегашната не може да се използва, то е ясно. Въпреки, че има здрави участъци от нея (виждал съм). Но може да се изгради нова тролейбусна мрежа в по- малки мащаби разбира се, безопасна и поддържана както трябва, вместо трамвая, за който кмета споменава. По- евтино и по- практично ще бъде. Освен това няма да има нужда от сериозна поддръжка, защото ще бъде нова.

Ще се види след изборите догодина. Но е ясно, че нашите политици в България се държат все едно някой им се сложил вериги въпреки, че бъка от еврофондове. Като им гледаш на повечето отношението към ККМ за тролейбусите и се чудиш как имаш ток в къщи при положение, че са нужни цели 4 проводника за трифазен ток и хиляди километри при това (гледано от погледа примерно на един АЕЦ).