Кои линии делник са на 30-40 минути,освен 20, 25 и тези,които ходят до селата? Само за празник съм съгласен да има повече автобуси, както и 20 да стане редовна делник и празник.
https://www.plovdiv.bg/wp-content/uploads/2021/10/%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%B1%D1%83%D1%81%D0%BD%D0%B0%20%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%8F%2016.pdfПоказвам веднага, погледни разписанието на 16. От гагарин тръгва кола 17:41, следващата е в 18:25, 44 минути в делник, пълен позор и излагация. Надали има европейски град, в който удари ли 18:00 транспорта да става кръгла нула.
Да не говорим за празник, че там нещата са пълна трагедия.
Чакай де не сме още от Бургас, от Бърно го черпим от 2020 година до ся . И интересно ходили да гледат депото пълно със Сорове. А до студента с нервните проблеми, очаквам да ни направиш една схема с 15 линии и да я обсъдим. Благодаря, но искам и креативност да има и да няма дублаж, че ще те изям иначе.
Абе умнико, има експерти за тая работа, ама щом настояваш ще направя на бърза ръка. Имам чувството, че половината в тая тема са със стокхолмски синдром или никога не са били в град с нормален градски транспорт, че да сте толкова доволни на изчадието с което разполага Пловдив в момента.
Както няколко пъти вече писах в тая тема, ако оставим 12 от 29те линии се покрива града почти еднакво както със всичките 29. Да кажем че оставяме с тея 12 без да ги променяме и ни остават още 3 с които да запълним празнотите и да обслужим повече части на града.
Качвам 3 снимки, първата е със транспортната схема в момента с 29 линии, втората е с 12те линии, които ще оставим за основа на новата, а третата е финалната с 15 линии, за която Килкил така любезно ме помоли.
Нашарих с пейнт още 2 кръгови линии (с червено и с лилаво които отдавна съм качвал тука като идея). Слагаме ги да свързват крайните и централните квартали един с друг. Така би се елиминирала нуждата от смяна на автобус чак на центъра за да идеш до съседен квартал. Остават ни още малко пътища, които са покрити от старата, но още не са покрити от "новата" схема, и чертая нова сива линия, която да ги обезпечи(6ти септември до гребната, богомил, бул. северен). Сивата линия е малко тъпа, тъй като току що я измислих, но ни позволява да обслужим последните необслужени части на града.
И резултата какъв е? О, чудо, с 15 линии се обезпечава с градски транспорт повече от града отколкото с досегашните 29? Не може да бъде! Линиите са наполовина а вече обслужваме с градски транспорт: Булевард Северен, Булевард Дунав, УМБАЛ СВ Георги(!!!, вече няма да е нужно болните хора да вървят 10 минути от най-близките спирки). Бул. Копривщица до Младежкия хълм. Бул. 6ти Септември до младежка ще бъде обслужван от редовен автобус, не както досега само от 22. Външната кръгова линия също така обслужва живот и здраве Модър-Царевец.
И всичко това дори без да променяме 12 от линиите от старата схема, ако ги променяме и тях възможностите са неограничени, но ще отнемат повече мислене. Помислете малко, 15 линии, 270 автобуса, всяка линия с по 14-18 автобуса в зависимост от дължината. Покриваме всичко и намаляме интервалите на под 10 минути. Наистина не виждам с кое сегашната схема е по-добра от моята.