Е на тях не им излиза по-скъпо, те щъркелите си горят много по-малко от нормалните автобуси и поддръжката, например гуми, е много по-евтина. Пък сега вече като на превозвачите уж ще се плаща на километър и нямало да взимат пари от билетите, за тях няма да има никакво значение дали се возят 2ма или 102ма човека. В такъв случай, естествено че е в техен интерес да са възможно най-евтини автобусите. Те уж вкараха в новия конкурс условие за вместимост на автобусите, ама то май беше само да отбият номера, защото над 50 и над 70 места си е чиста подигравка, като новосити са с 55 а ситибус са с около 73. В един нормален съчленен автобус от други градове се води около 140-160 места, ама за нашия конкурс 70 места са "големи автобуси". Единственото нещо за което се дават точки при този конкурс е възрастта на автобусите и цената която превозвача предложи за километър. И в крайна сметка заради тези условия е в полза на превозвачите да намерят възможно най-евтините автобуси без да се обръща внимание на удобство или големина, тъй като за конкурса дали ще кандидатстваш със съчленен мерцедес от 2017 или с исузу ситибус от 2017 няма значение. И естествено че ще изберат да купят ситибуса, защото все пак, единствената причина да возят хора, е за да печелят пари.