Абе човек, ти не разбра ли, че тази мрежа не е собственост на общината и в момента текат дела за нейното обратно придобиване?! Изобщо за какви инвестиции и ремонти можем да говорим при положение, че тази инфраструктура е частна?!
Спри се с тези лаични изказвания. Няма автобус, било то събота или неделя, който да почива 40 минути на последна спирка! Пълен абсурд. 15-ката е линията с една от най-големите почивки по последна спирка, но е средно около 20 минути. Глупостта с 40-те метра дим е... глупост! Абсолютна! Автобуси пред разпад има само на 1-цата.
Няма какво да ти обяснявам, че не познаваш Пловдив - ти не го познаваш. Лаично говориш за това какво не ти харесва и за концентриран в една идеология проблем - как да се придвижвам между Прослав-Центъра-Прослав и Прослав-Централна гара-Прослав, ако може светкавично. Едва ли не, искаш света да се върти около теб. Не става. Това не са свръх проблеми, нито е градивна критика, защото тя се изразява с предложения, ясни и конкретизирани, а чисто и просто - плюене за спорта, най-вероятно платено.
Ако става на въпрос, аз съм прекарал 18 години по автобусите - от Чавдар-ите 11г5 по А22 до Исузу-тата. Видял съм доста, но да си ме чул целенасочено да плюя? Няма и да ме видиш, защото имам база за сравнение между това какъв беше транспорта в Пловдив преди 10 години и какъв е сега, и го казах и преди това - имаме на добрия частен градски транспорт, от който до 2017-та няма никакво оттърване без да се плащат десетки милиони неустойки... от твоя и моя джоб! Неоспоримо, има неща, които дразнят, но не са свръх проблем. Проблемът е един - транспорта е частен. С тези 4 месеца в Пловдив, или по конкретно Прослав, които прекарваш на година, мога да ти кажа, че нищо не си видял.