Author Topic: Общи теми и Въпроси  (Read 592834 times)

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6826
    • View Profile
Re: Общи теми и Въпроси
« Reply #300 on: 28.09.2015, 23:11:58 »
Понеже сега нямам много време да пиша подробно както ми се иска ще нахвърля самоняколко неща.
Знам, че в виновен Иван Чомаков - когато спечели изборите през 99-та година много се гордеех с Пловдив, защото едно че ходих тогава в Пловдив през нбяколко седмици и второ на фона на спечелилия във Варна Кирил Йорданов ми изглеждаше страхотно. После се оказа пълно разочарование въпросния кмет!
За Тотев проблемът не е ли, че иска да я придобие тролейбусната мрежа с цел да я премахне, а не с цел да пусне тролейбусен транспорт? Не забелязвам да го води друго желание освен да спаси хората от падаща контактна мрежа като реши проблема по методът "Окончателното решение"?
Украйна, победа!

Offline PorscheBulgaria

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 291
  • Гастролиращият фотограф
    • View Profile
Re: Общи теми и Въпроси
« Reply #301 on: 28.09.2015, 23:57:51 »
То който и да е ще иска да я махне. Ела и я виж с очите си и ми кажи дали подлежи на какъвто и да било ремонт. Погледни също възловите кръстовища - някакъв ад. Първия вятър и пада на земята. Първото закачане и пада на земята. Усукани проводници, скъсани проводници, липсващи проводници, провисвания, набези по подстанциите, липсваща апаратура, липсващи подземни кабели... още да изброявам ли? И нищо не може да се направи до финала на делото? Има ли смисъл възстановяването на тази мрежа в това й нейно, както плачевно, така и морално остаряло състояние? Просто по тази мрежа, тролей никога няма да може да тръгне отново. Каквото и да се направи за запазването й е икономически неизгодно. Аз лично мисля, че е по-добре да нямаме тролейбусен транспорт още няколко години докато се премахне мрежата и надявам се, се изгради нова, отколкото парите от данъците ми да отиват за скапаната 60-годишна мрежа и нейните ежечасови аварии след пускането й отново в експлоатация (пази Боже).

:taz:

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Общи теми и Въпроси
« Reply #302 on: 29.09.2015, 00:42:34 »
Премахне ли се веднъж мрежата, може да си на 100% сигурен, че тролей в Пловдив повече никога няма да тръгне. Не коментирам състоянието на сегашната мрежа, просто констатирам, че докато съществува има поне минимален шанс да се възстанови. Премахне ли се, така ще си остане и во веки. Досега практиката във всички градове с нефункциониращ тролейбусен транспорт показва, че се действа към демонтиране на КМ. Не виждам защо Пловдив да се окаже изключение.
« Last Edit: 29.09.2015, 00:45:00 by Sofia »

Offline lud_pi4

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7479
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Общи теми и Въпроси
« Reply #303 on: 29.09.2015, 10:26:28 »
Добре, а какво пречеше на Тотьо да създаде общинско предприятие и в него да са автобусните + тролейбусните на Батаклиев? Ако беше така, щяхме в този програмен период да имаме нов подвижен състав и нова мрежа, както го правят в другите градове!

Това сме го коментирали многократно. Нямаше как да стане защото Батаклиев щеше да прибере приходите, а всички разходи щяха да са за сметка на общината. Плюс това как ти се вижда коалиция между общински съветник на БСП и кмет от ГЕРБ.

Offline mitkov2

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 711
    • View Profile
    • Email
Re: Общи теми и Въпроси
« Reply #304 on: 06.10.2015, 20:45:04 »
То който и да е ще иска да я махне. Ела и я виж с очите си и ми кажи дали подлежи на какъвто и да било ремонт. Погледни също възловите кръстовища - някакъв ад. Първия вятър и пада на земята. Първото закачане и пада на земята. Усукани проводници, скъсани проводници, липсващи проводници, провисвания, набези по подстанциите, липсваща апаратура, липсващи подземни кабели... още да изброявам ли? И нищо не може да се направи до финала на делото? Има ли смисъл възстановяването на тази мрежа в това й нейно, както плачевно, така и морално остаряло състояние? Просто по тази мрежа, тролей никога няма да може да тръгне отново. Каквото и да се направи за запазването й е икономически неизгодно. Аз лично мисля, че е по-добре да нямаме тролейбусен транспорт още няколко години докато се премахне мрежата и надявам се, се изгради нова, отколкото парите от данъците ми да отиват за скапаната 60-годишна мрежа и нейните ежечасови аварии след пускането й отново в експлоатация (пази Боже).

Мрежата не трябва да се премахва, а да се рехабилитира. Как в София не се амортизира, а е на същите години...Хайде стига глупости. Като е оставена да провисне, ще се подмени. Дори в Пазарджик имат тролеи, та дори нови. Писна ми да се возя в димящи, бучащи фурни на колела. Фирмите си жалят горивото и климатик се пускам само, ако е над 35 градуса, колкото да не пукне човек. Ако имаше воля, делото щеше да приключи много бързо в полза на общината, знаем как стават нещата в България. С един телефон от страна на Бойко до гледащият делото съд, щеше да има съдебно решение за седмица. Неправилно, но факт.

« Last Edit: 07.10.2015, 09:15:19 by lud_pi4 »

Offline lud_pi4

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7479
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Общи теми и Въпроси
« Reply #305 on: 07.10.2015, 09:19:28 »
Мрежата не трябва да се премахва, а да се рехабилитира. Как в София не се амортизира, а е на същите години...Хайде стига глупости. Като е оставена да провисне, ще се подмени. Дори в Пазарджик имат тролеи, та дори нови. Писна ми да се возя в димящи, бучащи фурни на колела. Фирмите си жалят горивото и климатик се пускам само, ако е над 35 градуса, колкото да не пукне човек. Ако имаше воля, делото щеше да приключи много бързо в полза на общината, знаем как стават нещата в България. С един телефон от страна на Бойко до гледащият делото съд, щеше да има съдебно решение за седмица. Неправилно, но факт.

Ти погледнал ли си мрежата, от "Ц.Гара" до моста на "Васил Априлов" как е връзвана и усуквана, именно от служителите на Батаклиев.
Моля който си няма понятие от съд, не живее в Пловдив и не е запознат със сагата, да не налива с разни политически коментари колкото да си прави проветрение на клавиетурата.

Offline kops

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 834
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Общи теми и Въпроси
« Reply #306 on: 07.10.2015, 18:27:54 »
Мрежата не трябва да се премахва, а да се рехабилитира. Как в София не се амортизира, а е на същите години...Хайде стига глупости. Като е оставена да провисне, ще се подмени. Дори в Пазарджик имат тролеи, та дори нови. Писна ми да се возя в димящи, бучащи фурни на колела. Фирмите си жалят горивото и климатик се пускам само, ако е над 35 градуса, колкото да не пукне човек. Ако имаше воля, делото щеше да приключи много бързо в полза на общината, знаем как стават нещата в България. С един телефон от страна на Бойко до гледащият делото съд, щеше да има съдебно решение за седмица. Неправилно, но факт.
Колега,виж ся.Не си компетентен във областта на тролейбусния транспорт,още повече във контактните мрежи.Дърдориш небивалици които изобщо нямам никаква идея как може да ги измислиш.Явно не си виждал нашета мрежа тука във Пловдив със собствените си две очи,след като претендираш че трябва да се рехабилитира.Друго,как във София била на същите години и не се амортизира.Така,докато се движат тролеи,мрежата шава,люлее се,смазва се.Като не се движат тролеи,проводника се окислява,елементите ръждясват,не се движат.Затова вече при закачане от някой камион (примерно) тя пада.Късат се крепежните елементи защото са застояли и нямат никакви движения,самия проводник се къса много трудно и рядко.И като гледам си заможен и ще извадиш така да кажем няколко милиона за подмяна на цялата мрежа.Като цяло както каза колегата по-горе като не си от тука и четеш само във интернет за тази прословута мрежа ще продължаваш да бълваш простотии и да си мислиш че разбираш нещо! :crazy:
« Last Edit: 07.10.2015, 18:29:42 by kops »
Never let your dreams down!

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6826
    • View Profile
Re: Общи теми и Въпроси
« Reply #307 on: 08.10.2015, 16:42:20 »
Човекът не е от Пловдив, но не говори глупости! И ще дам конкретни примери - във Варна имаше мрежа, която не беше виждала тролей 14-15 години. След като се заеха и за 2 месеца със смяна на 2-3 греди и закрепването на жиците на половината места и мрежата стана използваема. И никога не се случи да пада по нечия глава въпреки, че разбира се за 15 години и се стъжни доста положението на места. Така, че имаме реален случай и то български, който е по-тежък от Пловдивския откъм време на неизползване. Друга е причината, не е в това откога не се използва. И навярно проблемът е в това, че тя не е ставала за използване още към 2012 г. и всичко е било на магия и тогава!
Украйна, победа!

Offline lud_pi4

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7479
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Общи теми и Въпроси
« Reply #308 on: 08.10.2015, 21:43:48 »
Човекът не е от Пловдив, но не говори глупости! И ще дам конкретни примери - във Варна имаше мрежа, която не беше виждала тролей 14-15 години. След като се заеха и за 2 месеца със смяна на 2-3 греди и закрепването на жиците на половината места и мрежата стана използваема. И никога не се случи да пада по нечия глава въпреки, че разбира се за 15 години и се стъжни доста положението на места. Така, че имаме реален случай и то български, който е по-тежък от Пловдивския откъм време на неизползване. Друга е причината, не е в това откога не се използва. И навярно проблемът е в това, че тя не е ставала за използване още към 2012 г. и всичко е било на магия и тогава!

Именно тя никога не се е поддържала, както не се поддържа и сега, и че тя като цяло липсва, от някогашните близо 200 км. са останали не повече от 40-50, които или са оплетени един в друг и вързани към някое дърво, стълб или прочие, или са с огромен корем виснали по земята.  ;)
« Last Edit: 08.10.2015, 21:46:10 by lud_pi4 »

Offline mitkov2

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 711
    • View Profile
    • Email
Re: Общи теми и Въпроси
« Reply #309 on: 08.10.2015, 23:21:31 »
Мрежата не трябва да се премахва, а да се рехабилитира. Как в София не се амортизира, а е на същите години...Хайде стига глупости. Като е оставена да провисне, ще се подмени. Дори в Пазарджик имат тролеи, та дори нови. Писна ми да се возя в димящи, бучащи фурни на колела. Фирмите си жалят горивото и климатик се пускам само, ако е над 35 градуса, колкото да не пукне човек. Ако имаше воля, делото щеше да приключи много бързо в полза на общината, знаем как стават нещата в България. С един телефон от страна на Бойко до гледащият делото съд, щеше да има съдебно решение за седмица. Неправилно, но факт.
Колега,виж ся.Не си компетентен във областта на тролейбусния транспорт,още повече във контактните мрежи.Дърдориш небивалици които изобщо нямам никаква идея как може да ги измислиш.Явно не си виждал нашета мрежа тука във Пловдив със собствените си две очи,след като претендираш че трябва да се рехабилитира.Друго,как във София била на същите години и не се амортизира.Така,докато се движат тролеи,мрежата шава,люлее се,смазва се.Като не се движат тролеи,проводника се окислява,елементите ръждясват,не се движат.Затова вече при закачане от някой камион (примерно) тя пада.Късат се крепежните елементи защото са застояли и нямат никакви движения,самия проводник се къса много трудно и рядко.И като гледам си заможен и ще извадиш така да кажем няколко милиона за подмяна на цялата мрежа.Като цяло както каза колегата по-горе като не си от тука и четеш само във интернет за тази прословута мрежа ще продължаваш да бълваш простотии и да си мислиш че разбираш нещо! :crazy:
Много моля да не ми казвате откъде съм и какво съм виждал и не съм виждал. Прекарвам в Пловдив 1/3 от годината, постоянно пътувам София-Пловдив. Виждам висящите от всевъзможни места жици, разбирам, че не могат да заработят повече, а под рехабилитация разбирам да се замени контактната мрежа като се запазят маршрутите по които някога/в момента има кабели. Инвестицията е голяма, но не е по-голяма от строежа на Софийското метро, което е подпомагано със държавни пари като проект от национално значение. Е, не смятам, че е от национално значение и щом държавата може да финансира София, защо да не финансира и Пловдив? Дали и как ще се случи е вече друг въпрос. Писна ми да чакам на Централна гара 24 по 20 минути или пък събота/неделя ако не дай си Боже ти се наложи от Прослав да отидеш до центъра, такситата да са ти на помощ! Не е нормално автобусите да имат почивки от по 40 минути. Все пак Прослав е на има-няма 5км от Центъра, не на 15. Има 6 линии с безумни интервали и маршрути, а подвижния състав на 15 и 6 е нещо страшно. Автобусите се тресат като пред разпад, някои оставят 40м дим след себе си. Е, здравето на хората ли е по-важно или общинския бюджет, нещо не разбирам? После ми обяснявайте, че не познавам Пловдив :D

Offline lud_pi4

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7479
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Общи теми и Въпроси
« Reply #310 on: 08.10.2015, 23:40:54 »
Тролейте ли подкрепяш, или се оплакваш от 6, 15 и 24? Разписанията и договорите за тези линии са приоритет на общината. Смятам, че с малко промени и махането на безумните почивки от по 20-40 мин. на последна спирка, линиите ще са си супер. Защото тролей до "Прослав" едва ли някога ще има та затова те питам.

Offline mitkov2

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 711
    • View Profile
    • Email
Re: Общи теми и Въпроси
« Reply #311 on: 08.10.2015, 23:55:03 »
Подкрепям тролеите и се оплаквам от 6,15,24. Нещата са свързани, просто в Пловдив очевидно има нещо сбъркано в цялата политика за градски транспорт. Има си назначен зам. кмет по транспорта, има си експерти, да умуват, за това им се плаща. Не се наемам да предлагам транспортни схеми, но казвам кои са проблемите (поне най-сериозните, няма да издребнявам за безумните имена на спирките в целия град, например) :)

Offline PorscheBulgaria

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 291
  • Гастролиращият фотограф
    • View Profile
Re: Общи теми и Въпроси
« Reply #312 on: 09.10.2015, 19:10:56 »
Абе човек, ти не разбра ли, че тази мрежа не е собственост на общината и в момента текат дела за нейното обратно придобиване?! Изобщо за какви инвестиции и ремонти можем да говорим при положение, че тази инфраструктура е частна?!

Спри се с тези лаични изказвания. Няма автобус, било то събота или неделя, който да почива 40 минути на последна спирка! Пълен абсурд. 15-ката е линията с една от най-големите почивки по последна спирка, но е средно около 20 минути. Глупостта с 40-те метра дим е... глупост! Абсолютна! Автобуси пред разпад има само на 1-цата.

Няма какво да ти обяснявам, че не познаваш Пловдив - ти не го познаваш. Лаично говориш за това какво не ти харесва и за концентриран в една идеология проблем - как да се придвижвам между Прослав-Центъра-Прослав и Прослав-Централна гара-Прослав, ако може светкавично. Едва ли не, искаш света да се върти около теб. Не става. Това не са свръх проблеми, нито е градивна критика, защото тя се изразява с предложения, ясни и конкретизирани, а чисто и просто - плюене за спорта, най-вероятно платено.

Ако става на въпрос, аз съм прекарал 18 години по автобусите - от Чавдар-ите 11г5 по А22 до Исузу-тата. Видял съм доста, но да си ме чул целенасочено да плюя? Няма и да ме видиш, защото имам база за сравнение между това какъв беше транспорта в Пловдив преди 10 години и какъв е сега, и го казах и преди това - имаме на добрия частен градски транспорт, от който до 2017-та няма никакво оттърване без да се плащат десетки милиони неустойки... от твоя и моя джоб! Неоспоримо, има неща, които дразнят, но не са свръх проблем. Проблемът е един - транспорта е частен. С тези 4 месеца в Пловдив, или по конкретно Прослав, които прекарваш на година, мога да ти кажа, че нищо не си видял.

:taz:

Offline DareDevil

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 360
    • View Profile
Re: Общи теми и Въпроси
« Reply #313 on: 17.10.2015, 20:21:43 »
А21 да не е пуснат да обикаля през Изгрев, защото на ел. таблата на Отокарите изписва Ж.К Изгрев и след това Ж.К.Тракия?

Offline lud_pi4

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7479
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Общи теми и Въпроси
« Reply #314 on: 17.10.2015, 23:32:40 »
А21 да не е пуснат да обикаля през Изгрев, защото на ел. таблата на Отокарите изписва Ж.К Изгрев и след това Ж.К.Тракия?

По мои спомени те това си изписват откакто са тук, ама може и да се бъркам. ;) Той по принцип дефакто минава през "Изгрев", макар и по периферията. След "Била 1" изписва "Изгрев".  ;)

Offline kops

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 834
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Общи теми и Въпроси
« Reply #315 on: 18.10.2015, 03:31:30 »
А21 да не е пуснат да обикаля през Изгрев, защото на ел. таблата на Отокарите изписва Ж.К Изгрев и след това Ж.К.Тракия?

По мои спомени те това си изписват откакто са тук, ама може и да се бъркам. ;) Той по принцип дефакто минава през "Изгрев", макар и по периферията. След "Била 1" изписва "Изгрев".  ;)
Колегата ти обясни малко сложно.Със една дума-НЕ.
Never let your dreams down!

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2993
    • View Profile
Re: Общи теми и Въпроси
« Reply #316 on: 01.11.2015, 20:31:19 »
В петък по някой спирки в Пловдив забелязах стойки за новите информационни табла,които трябва да бъдат поставане.Наподобяваха много на софийските,та въпроса ми е Softronic ли е спечелила търга така както в София?

Offline lud_pi4

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7479
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Общи теми и Въпроси
« Reply #317 on: 04.11.2015, 22:36:58 »
В петък по някой спирки в Пловдив забелязах стойки за новите информационни табла,които трябва да бъдат поставане.Наподобяваха много на софийските,та въпроса ми е Softronic ли е спечелила търга така както в София?

Фирмата която е спечелила търга е Испанската "Индра", със под изпълнител, някаква Софийска.

Offline DareDevil

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 360
    • View Profile
Re: Общи теми и Въпроси
« Reply #318 on: 21.12.2015, 17:42:58 »
По 44 днес видях Ситаро, а по 26 зелено-синьото Кънекто на КЗТ Злтаанови.  :neznam:
Чолаков да не е взел 44, а КЗТ Златанови 26?
« Last Edit: 21.12.2015, 20:35:01 by DareDevil »

Offline PorscheBulgaria

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 291
  • Гастролиращият фотограф
    • View Profile
Re: Общи теми и Въпроси
« Reply #319 on: 21.12.2015, 21:41:49 »
Нищо подобно. Citaro-тата са на Дрита, които обслужват А44, а зеленото Conecto е под наем при "Автобусни превози Пловдив" от "КЗТ Златанови". Там е и бялото Conecto. Има негови снимки в темата за снимки.

:taz: