Хайде специалисте изброй градовете в чужбина в които си бил с какъв транспорт са, дай плюсове и минуси. Ти само ми мрънкаш тука като сърдита ученичка, вече веднъж те конфротирах, ако искаш мога пак, и престани с тая неактулизирана карта от eway да ни занимаваш. Начертай си твоя имаш 3D paint на компа, използвай го малко, че чертежа ти е за 2-ка. И моля не ни квалифицирай, защото за разлика от тебе аз с тоя ужасен транспорт пътувам от 2 клас. И помня и лошо и добро.
Навсякъде където съм ходил е имало релсов транспорт, билети за време 1ч/24ч и интервали на движение по 10 минути до към 24:00(дори събота и неделя).
Та дори междуселския автобус до загребското летище и околните села беше на по-добър интервал от нормалните градски линии тука събота и неделя. Аз не знам за някой автобус тук дето да пътува от 5:00 до 24:00 на 35 минути празнично, пък още по-малко такъв дето ходи до околни села...
А кое е неактуализираното на картата? Та то освен някви добавяния на километри по последните спирки нищо не се е променяло от поне 10 години сигурно
. Иначе ясно, няма какво лошо да кажеш за схемата, щом единственото нещо за което можеш да се хванеш е че е лошо начертана.
.
Иначе честно казано аз пътувах с тоя ужасен градски транспорт от 5 до 12 клас, като напоследък само инцидентно се качвам. В последните 10 години не е мръднал хич, а ако е мръднал е по-скоро към зле. Винаги се е висяло свръх много време по спирките, винаги лятото е било 40 градуса в повечето автобуси, все ми се е налагало да сменям и да чакам по 30 минути 2 автобуса. Винаги след 18:00 и събота и неделя е липсващ. Да не говорим че с "пандемичните" разписания вече интервалите са дори по-разредени от когато използвах ГТ активно. Едно време се качваш в някой раздрънкан и горещ мерцедес, сега в раздрънкан и горещ щъркел.
Няма смисъл да си го причинява човек, всички в града са си взели коли, и с право, ГТ в Пловдив е загубена кауза докато не се направи някаква кардинална промяна.
Даже и да се направят бус ленти, ще се намерят доста водачи на автомобили да карат там, в другите градове у нас е така. И това за прекачването не съм съгласен - така повече хора ще се ориентират към лични автомобили...
Слагаш камери и яко глоби, кое му е сложното? Не е ядрена физика.
Иначе това е абсурдно за преориентирането, в момента автобусите са пълни почти изцяло с пенсионери и ученици. Те няма да слезнат от автобусите със сигурност. Останалите да не мислиш че всички пътуват с по един автобус? И да не мислиш че при нова система ще е 100% задължително да прекачваш? Все пак някои линии ще си останат в почти същия вид във всеки случай. Както в бургас като направиха новата схема реално 211 и 4 си останаха под друго име (Б1, Б2 и 11/12)
Сега ще ви дам два нагледни примера:
Примерно ако досега си хващал на автобус 29 на 10 минути(примерно) дето те кара директно от смирненски до тракия, а в новата схема липсва, ще се налага да смениш 2 автобуса на по-малък интервал(примерно 12 и 18 дето съм оставил на картата на 5 минути всеки), тоест ще си леко ощетен че трябва да сменяш, но реално като теглиш чертата времето ти за пътуване ще е почти същото.
А ако със сегашната схема си искал от Смирненски да идеш до Гагарин примерно, ти се налага да сменяш. Ще чакаш 10 минути 12 и после 15-20 минути 7/27, общото чакане е почти половин час. А в нова схема с по-малко линии и по-малки интервали ще чакаш 5 минути 12 и 5 минути 7, тоест чакането ти намалява с почти 20 минути, което е много много по-добре.
Тоест, това би съкратило с 20 минути пътуването Гагарин-Смирненски и би накарало хората на които им се налага да пътуват този маршрут да започнат да пътуват с автобус, вместо с кола, а същевременно това да не бъде в ущърб на хората, на които вече им се налага да сменят.
А да не говорим колко ще се съкрати времето събота и неделя ако има автобуси на интервал 10тина минути. Все пак ако ти се налага да сменяш в момента, само бог може да ти е на помощ.
Ако се направи добре новата схема с бус ленти и всичко, целта е с автобус пътуването да е по-бързо или почти равно като време с автомобила, и да можеш да идеш навсякъде в града с 1 или 2 автобуса, всичките от които да се движат на често, вместо да си ограничен да можеш да стигнеш единствено до където имаш директна връзка.