И никъде не е казано, че градски автобус не може да излиза извън границите на съответната община. Това, че общините си четат евангелието както им оттърва и че само се ритат по между си не само по отношение на транспорта (коньовете се ритат, магаретата патят) е отделен въпрос. Вярно е, че конкретно в Пловдив крайградската зона (като изключим Ягодово и Катуница - линия 22) никога не е била към градската номерация, което си е чисто Пловдивски и Русенски табиет. И в София могат да пуснат градски рейс до Костинбродските и Сливнишките села, до Рударци, Кладница, ама просто не искат. Варна също може без проблеми да си покрива и Аксаково, другата измислена община, но също се ритат по между си и не щат. Като и вашите измишльотини общините Марица и Родопи. В Будапеща поне 30 автобусни линии пресичат границата, въпреки това цената е една и няма доплащане. Виена също. Ванкувър покрива поне още 10 градчета около него, отново една зона. В Германия има 49 евро месечна карта, важаща за всички градове - това би било 60 лева ако гледаме българския стандарт. В Петрич цената е една - 2.40 за всички села, дори и най-отдалечените, до които се пътува един час. А за сравнение, за 30 километра от Сандански до моето село билетът е 6 лева. Съответно на хората с кола им е по-евтино. Въобще навсякъде бардакът е тотален, особено в Пловдив и Варна....Като в Пловдив вечерно време след разходка, дискотека, ресторант или ако си на работа до късно, на рейс не разчитай....