Author Topic: Re: Т8М-300(България 1300)  (Read 781 times)

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6168
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Т8М-300(България 1300)
« on: 11.02.2013, 01:27:31 »
Хора, няма смисъл да го водим постоянно тоя спор. Българиите се очаква да си заминават до година-две, колкото и да ги харесваме (аз много), колкото и да ни бяха част от детството - това е. Аз съм съгласен, че трябва да се развиваме с нов подвижен състав и 3хх не отговарят на критериите за "модерен трамвай". Просто не мога да приема факта, че често сравняваме магаре с магаре (България с Т4), защото и двете са на едно техническо и възрастово дередже, просто Българията ми харесва повече, по-просторна е, по-удобно се седи в нея, по-светла е, по-добре се движи, по-надеждна е и т.н. Но това са морално остарели трамваи, друго освен брак не ги чака.

Offline Tram2049

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 1
  • 2049!
    • View Profile
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #1 on: 13.03.2013, 20:28:53 »
Ти кажи! ;)
2012 и 2049!!!!!!!

Offline Tram2049

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 1
  • 2049!
    • View Profile
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #2 on: 13.03.2013, 20:52:31 »
... :fan:
2012 и 2049!!!!!!!

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5385
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #3 on: 27.03.2013, 15:04:08 »
Хаха! Жоро да почерпи!  :P
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8262
    • View Profile
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #4 on: 27.03.2013, 22:37:57 »
По -скоро баба Сийка и Пешко.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4623
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #5 on: 05.04.2013, 11:56:41 »
:)
« Last Edit: 05.04.2013, 12:53:09 by mihailo »
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline T1000

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2003
  • Ferrari S.p.A.
    • View Profile
    • www.diecast-utopia.com
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #6 on: 09.04.2013, 17:58:49 »
Вече беше показвано официално инфо, че пляките са били взети и предвидени да се движат само няколко години, като на всичкото отгоре са надживели предвидения експлотационен период, т.е. били са ползвани докато съвсем се разкапят. За БГ1300 не са поставяни срокове, така че сравнения между двата типа трамваи за това кои са по-трайни, не са уместни.
I'll be back®

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4496
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #7 on: 09.04.2013, 22:32:42 »
Все пак трябва да се вземе на преден план безопасността и да се осигури максимално безаварийно обслужване на линиите. колкото и да са стари, Т4 са оборудвани с хидравлични гасители на колебанията, надеждна спирачка от затворен тип и многостепенно управление каквото не може да осигури примитивният контролер на БГ таралясниците.  :)

 :D :D :D
p.s. Дано не получа наказание за шегата си :D
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline TD4

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 273
    • View Profile
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #8 on: 10.04.2013, 02:10:43 »
Вече беше показвано официално инфо, че пляките са били взети и предвидени да се движат само няколко години, като на всичкото отгоре са надживели предвидения експлотационен период, т.е. били са ползвани докато съвсем се разкапят. За БГ1300 не са поставяни срокове, така че сравнения между двата типа трамваи за това кои са по-трайни, не са уместни.
Понеже стана закачка в съседната тема, с един господин, който ме обвини, че никога не съм сезирал компетентните органи и само съм си пишел тук... тази информация, че пляките били купени само за експлоатация 5г., а де факто ги търкаляли почти 10 я изнесох точно аз преди години тук, когато бях писал да ремонтират не български трамваи, а пляките вместо тях и ми отговориха това - били си изживели годинките, за които ни ги купили да се порадваме на истински трамваи... Германците са го направили с T4D-C, ние го направихме с Инекон, но не и с пляките. После били опасни  и било проблем едни греди да им се сменят...и управлението да се модернизира. Ми да, сигурно е сложничко за една работилница, в която не могат ламарина от корозия да защитят...
« Last Edit: 10.04.2013, 02:24:44 by TD4 »

Offline viktor_bdz

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1322
    • View Profile
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #9 on: 23.05.2015, 10:29:56 »
В Трамкар е, музеен експонат.
Може ли да влезна в "Трамкар" и да го видя, или е забранено? Предварително се извинявам за толкова многото въпроси, които задавам, но съм нов.  :rolleyes:
Master of puppets!

Offline viktor_bdz

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1322
    • View Profile
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #10 on: 23.05.2015, 10:33:25 »
В Трамкар е, музеен експонат.
Може ли да влезна в "Трамкар" и да го видя, или е забранено? Предварително се извинявам за толкова многото въпроси, които задавам, но съм нов.  :rolleyes:
Master of puppets!

Offline TheBulgarianRail

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 441
  • Любител на Икарус, ЗиУ (Тролза) и Шкода
    • View Profile
    • Email
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #11 on: 25.01.2018, 17:14:27 »
В Спирката намерих кадри от последните дни на 312 и последните му дни в депото.

1997 г. :


1999 г. :


2003 г. - Почивай в мир! :( :


« Last Edit: 25.01.2018, 17:20:00 by TheBulgarianRail »
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7754
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #12 on: 25.01.2018, 19:37:07 »
Всички тук са безкрайно добре запознати с тези снимки. Не е необходимо да ни ги показваш пак.