Author Topic: Информация за метрото  (Read 269878 times)

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Информация за метрото
« Reply #80 on: 15.12.2008, 19:31:04 »
детска*

Offline s_o_kv_v_zp_l_s_o

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 119
    • View Profile
    • Email
Re: Информация за метрото
« Reply #81 on: 15.12.2008, 22:15:02 »
Да наистина каква красота. влака е на четвъртината на станцията. Имали въобще разлика дали ще е с 3 или 5 май не хаби повече ток с 5 вагона от 3.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Информация за метрото
« Reply #82 on: 15.12.2008, 22:44:22 »
Имали въобще разлика дали ще е с 3 или 5 май не хаби повече ток с 5 вагона от 3.
Ако не хабеше повече ток, щяха още отначало да са по 5 вагона. Един 6 вагонен влак ще харчи точно толкова ток, колкото два 3 вагонни, защото всеки вагон си има собствено задвижване.

Offline aliaska

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 560
    • View Profile
    • Email
Re: Информация за метрото
« Reply #83 on: 17.12.2008, 20:22:50 »
Пътувах събота и неделя с метрото и бяха 3 вагонни мотриси,което много ме стресна впредвид факта,че сутринт в 4 вагонно едвам се натъпквам,а в 3 какво ще правя.Та днес сутринта,когато се бях приготвил за яко блъскане на К.Величков,много приятно се изненадах,че композицията беше не от 3,а от цели 5 вагона.Качих си се нормално и пътувах приятно до Сердика.Според мен 3-вагонните ще ги пускат делнични дни по обяд,когато няма много трафик,както и събота и неделя,а 5 вагонните състави остават за пиковите часове.
Относно красотата да видиш влака изпълнил цялата станция-дам така е.Чудя се само на Обеля събират ли се и 5те вагона добре или...някой,ако може снимка да направи... :angel:

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2236
    • View Profile
    • Email
Re: Информация за метрото
« Reply #84 on: 17.12.2008, 22:26:39 »
На обеля при 4 вагона, сантиметри делят края на влака от оградата в задната чест и с 5 сигурно се изтегля почти до края.

Offline Ryan

  • Ryan_105
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 499
    • View Profile
Re: Информация за метрото
« Reply #85 on: 17.12.2008, 22:32:45 »
Да изтегля се до края, а и трябва да се спомене, че без промяната при сливането на двата коловоза едва ли щеше да се събират по 5 вагона.   :D

Offline aliaska

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 560
    • View Profile
    • Email
Re: Информация за метрото
« Reply #86 on: 22.12.2008, 00:54:40 »
Да изтегля се до края, а и трябва да се спомене, че без промяната при сливането на двата коловоза едва ли щеше да се събират по 5 вагона.   :D
значи ето я и причината.... :angel:

Offline brego

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 113
    • View Profile
Re: Информация за метрото
« Reply #87 on: 31.12.2008, 10:39:31 »
направи ми впечатление че на Сердика и Опълченска ,влакчетата с 5 вагона изпълват цялата станция , докато на Западен Парк( на която слизам) остава доста разстояние и пред влака и зад него .Възмоно ли е станциите да са с различна дължина ,извинявам се ако е коментирано но не съм се задълбочавал точно в този факт   :blush2:

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: Информация за метрото
« Reply #88 on: 31.12.2008, 10:49:47 »
направи ми впечатление че на Сердика и Опълченска ,влакчетата с 5 вагона изпълват цялата станция , докато на Западен Парк( на която слизам) остава доста разстояние и пред влака и зад него .Възмоно ли е станциите да са с различна дължина ,извинявам се ако е коментирано но не съм се задълбочавал точно в този факт   :blush2:
Естествено, че са с различна дължина, което според мен не е много разумно. Коментирано е неколкократно вече, но Обеля е най-къса ;)

Offline popov.dinko

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 286
    • View Profile
    • Email
Re: Информация за метрото
« Reply #89 on: 01.01.2009, 23:12:24 »
    Нека да се плодят, разбира се, да бъдем по-горди с нашето метро.
Сега нашето метро е бременно и живот и здраве есента ще се родят
6 дечица.

Offline aliaska

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 560
    • View Profile
    • Email
Re: Информация за метрото
« Reply #90 on: 06.01.2009, 14:30:36 »
Искам да ви попитам защо понякога на станциите (На Коцето Величков и на Сердика съм забелязал) има нещо като лека мъгла,всмисъл нещо м/у пушех и мъгла на самата станция.На 31ви вечерта го забелязах за последно и ми стана интересно от какво може да се получава това?

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Информация за метрото
« Reply #91 on: 06.01.2009, 16:31:00 »
Искам да ви попитам защо понякога на станциите (На Коцето Величков и на Сердика съм забелязал) има нещо като лека мъгла,всмисъл нещо м/у пушех и мъгла на самата станция.На 31ви вечерта го забелязах за последно и ми стана интересно от какво може да се получава това?
Koцето пак се е крил по служебните входове и в пафкал тревица, келешчето...Това относно уместността на изказа ти, жалко за теб самия.
По същество, нормално е да се образуват подобни неща, метрото има собствен микроклимат, различен от този отгоре, разлики в температурите, влажност...

Offline toto

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 286
    • View Profile
Re: Информация за метрото
« Reply #92 on: 10.01.2009, 12:14:34 »
Имам 1 въпрос относно участъка между Сливница и Обеля, понеже съм стигал само до Сливница :( Там доколкото знам част от трасето е наземно. Та въпросът ми е така ли е и ако да затворен ли е в някаква "туба" като откритет участъци в строящата се част (например КАТ или Мусагеница). Ако има снимки (от Обеля) още по-добре  8)

Offline Ryan

  • Ryan_105
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 499
    • View Profile
Re: Информация за метрото
« Reply #93 on: 10.01.2009, 13:14:38 »
Да, последните няколко стотин метра преди МС Обеля са покрити, но под формата на правоъгълник ( не като при КАТ по-овална )  :)

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Re: Информация за метрото
« Reply #94 on: 08.02.2009, 15:33:35 »
"Столичното метро има възможност да поеме увеличен поток от пътници на метростанция "Вардар", до която се предвижда да се строи жп спирки за пътуващите от Перник за София за връзка с метрото. Това каза за БТА изпълнителният директор на "Метрополитен" Стоян Братоев. Той беше потърсен за коментар във връзка с протестите на жителите на кв."Гевгелийски" срещу строителството на жп спирката и притесненията им, че допълнителният поток от пътници на метростанцията ще създаде проблем при придвижването им към центъра с метрото.

Според Братоев сега натоварването на метростанция "Вардар" е една трета от това на станция "Люлин" и пет пъти по-малко от "Сердика". В момента минималният интервал на движение на метровлаковете е на пет минути и половина, а след пускането на участъка до "Младост 1" ще стане на четири минути, обясни Братоев.
Освен това капацитетът на една композиция е 1150 човека, така че няма проблем метрото да поеме по още 500 пътници на половин час, допълни той.
Братоев посочи, че заради ремонта на бул."Ал. Стамболийски" миналата година са били увеличени от четири на пет вагона съставите на три метровлакчета, но тъй като сега те се движат полупразни отново ще се намалят на четири."

Източник :Градски вестник
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Информация за метрото
« Reply #95 on: 18.02.2009, 13:16:35 »
Позволявам си да пусна съобщение от форум "Българските железници" във връзка с експлоатацията на МД-1:
http://www.real-land.net/bgrail/forum/viewtopic.php?p=68638#p68638
На 1 март започват официалните проби на трасето от МС 9 до МС 13...
Официалния пуск за пътническо движение е планиран за 6 май...
Планира се в участъка от МС 0 до МС 7 да се движат 8 състава, а в участъка от МС 9 до МС 13 да се движат 6 състава...
Станциите в участъка МС 9 - МС 13 се "оказват" по-къси от тези в МС 0 - МС 7 и конструктивно на тях няма да могат да спират състави с повече от 4 секции от стария тип мотриси или от 3 секции от новия тип...
За обръщането на посоката на МС 9 нямам информация, а на МС 13 ще се обръща в "тупик" (колко хубава руска дума) с "гонене" на пътниците от влака... Интересното е, че след обръщането на посоката, влака ще навлиза в неправилен път, което определено ще е предизвикателство...
От наличните в момента 18 състава (12 стари и 6 нови), в новия график с обслужването на двата радиуса, ще трябва да се включат 16 от тях - 8 за МС 0 - МС 7, 6 за МС 9 - МС 13 и 2 състава "топъл резерв" в тунела... Което автоматично означава, че плановите ремонти няма да могат да се случват когато трябва... Поради тази причина, спешно се работи по въпроса за доставката на нови мотриси...

Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Информация за метрото
« Reply #96 on: 18.02.2009, 13:27:03 »
Интересното е, че след обръщането на посоката, влака ще навлиза в неправилен път, което определено ще е предизвикателство...
Какво ще рече "неправилен път"?

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Информация за метрото
« Reply #97 on: 18.02.2009, 13:32:50 »
Левият по посока на движението.

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Re: Информация за метрото
« Reply #98 on: 18.02.2009, 14:03:16 »
И още една любопитна информация, този път статистика каъв е дeлът на метрото в градския транспорт (през 2008 г.)
"Градски вестник" , днес :
Quote
Дялово градският транспорт се разделя по следния начин: 53,4% - автобуси; 28% - трамваи; 12,7 % - тролеи, 5,8% - метро.
За съжаление, изключително малък, незначителен дял.
Цялата статия
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Информация за метрото
« Reply #99 on: 18.02.2009, 15:06:09 »
Станциите в участъка МС 9 - МС 13 се "оказват" по-къси от тези в МС 0 - МС 7 и конструктивно на тях няма да могат да спират състави с повече от 4 секции от стария тип мотриси или от 3 секции от новия тип...

Е що за тъпотия е това. Някой трябва да си понесе отговорността за куцото проектиране. С това в бъдеще превозната способност на МД1 няма да може да се увеличава и ще я ограничи с 20% от първоначално замисленото

на МС 13 ще се обръща в "тупик" (колко хубава руска дума) с "гонене" на пътниците от влака... Интересното е, че след обръщането на посоката, влака ще навлиза в неправилен път, което определено ще е предизвикателство...

Тука неразбрах. Хем ще се обръща в тупик след станцията, хем навръщане ще навлиза в левия тунел.
1. Тогава защо въобще ще влиза в тупика?
2. Дори и след съединяването на двата радиуса това обръщане на посоката движението ще е си остане!!! Правилно ли съм разбрал? И не е ли това пак някаква проектанска тъпотия
« Last Edit: 18.02.2009, 15:25:33 by LG_ »
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!