Задръстванията, престрояванията на автомобили пред трамваите, запазването на пътя свободен от тарикати, които на зелен сигнал се изпречват пред мотрисите и пр. Всичко това налага неплавно управление с непрекъснато потегляне - спиране. Това стотици пъти всеки ден, докато започнат аварии. Да не забравяме корозията на металите и влизането на вода в силови части. Ремонтирането на трамваите и покриването на коли делник, според позлатения правилник на ЦГМ, изисква персонал и резервни части. Това са проблеми, които са актуални всеки ден и остават нерешени, не само неработещите стрелки. Кога фактите ще станат ясни на управляващите, които не ползват обществен транспорт?
Попаднах на информация за инцидент, не знам дали има останали работещи в Искър, които да знаят развитието на случая.