Author Topic: Черна хроника на МГТ  (Read 195220 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #300 on: 12.02.2019, 09:07:33 »
В „Искър“ има повече от една 27 Tr със свалени блокировки. Изпи им кукувица акъла да правят глупости.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Mammoth

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3529
  • ČKD
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #301 on: 12.02.2019, 12:03:09 »
Е тя не се маха много трудно, има един ключ с червено капаче, който попринцип е пломбиран...

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #302 on: 12.02.2019, 13:01:32 »
Чети по горе съм написал.

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6826
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #303 on: 12.02.2019, 18:51:07 »
Починалият при инцидента с тролейбус на Гешов е известен архитект :

https://www.dnes.bg/sofia/2019/02/12/pochinaliiat-pri-incidenta-s-trolei-izvestniiat-arhitekt-jeko-tilev.401913

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk

Украйна, победа!

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #304 on: 13.02.2019, 00:11:26 »
Последно - КОЙ е изключил блокировката?

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #305 on: 13.02.2019, 01:39:49 »
Последно - КОЙ е изключил блокировката?

НиКОЙ.................
Спрете си просташките мнения !

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #306 on: 13.02.2019, 07:54:27 »
И как с полуотворена врата е тръгнал?
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #307 on: 13.02.2019, 10:03:48 »
Не е тръгнал с отворени врати, ами пенсионера е паднал докато е стоял на бордюра (или докато е слизал от тролея, който (тролея) през това време е бил спрял, неподвижен) и се е свлякъл под тролея.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #308 on: 13.02.2019, 12:27:56 »
OK. Tогава се извнявам. Но е факт че съм бил свидетел на Шкоди тръгващи с отворени врати.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #309 on: 15.02.2019, 19:38:45 »
Отново се правят свободни съчинения по картинка и за пореден път се оказват напълно неверни...

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #310 on: 19.08.2019, 14:43:34 »
Много неприятен инцидент от вчера, който не виждам да е отразен.
Трамвай по линия 5 се разваля и се пристъпва към прикачване на следващия го 701 с Икенона. По време на прикачването ватманът на Инекона е затиснат между двата трамвая. Състоянието му е тежко, със счупени ребра, пневмоторакс и спукан прешлен.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2993
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #311 on: 19.08.2019, 15:06:10 »
Отразиха по новините . :)

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #312 on: 19.08.2019, 16:09:45 »
Това прикачване винаги ми се е виждало неоправдано рисково. Неотдавна при оставане на Инекон на изолатор на Руски паметник бях свидетел как ватмана щеше да бъде блъснат неколкократно. Българският дарак отзад се озори да го бутне и боксуваше, следователно ватманът слезе за да говори с другия си колега, но точно тогава задният зацепи и двата трамвая тръгнаха през чакащите за кръстовището коли отпред. Ватманът буквално се хвърли върху една от тях, за да не бъде той прегазен, а колата - премазана от състава трамваи.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #313 on: 19.08.2019, 17:10:17 »
Умишлено не споделих тази информация , за да видя кой и кога ще се сети да я напише.
Както и да е . Желая бързо възстановяване на адаша.
Важно е да не се бърза при тази маневра , но тези, които са над ватманите мислят друго - трябва по възможно най-бързия начин да освободим движението и след като се бърза - става беля . В случая не искам никой да виня , защото не съм запознат със случая . Но в тази ситуация - Ватманът на бг трамвай задължително трябва да навие ръчната спирачка , за да затрудни хода на трамвая , докато се прикачат . Ватманът , който е долу , до щангите в никакъв случай не бива да е между трамваите . Все пак това се налага , макар и в ъгъла на предницата и задницата . Позицията на тялото трябва да е такава , че да може мигновено да пристъпи назад и да излезе от обсега на трамваите. Подкарването на втория трамвай трябва да бъде с минимална скородт , като според зависи от типа на трамвая - едната ръка или крак трябва да са на аварийната спирачка . подхождането към предния трамвай става с тласъци , при минимална скорост .
Вероятно някои от горенаписаните неща не са спазени.

Offline Трамвай 17

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 488
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #314 on: 20.08.2019, 10:53:49 »
Кой трамвай е управлявал ватмана-убиец?

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #315 on: 20.08.2019, 10:59:01 »
Не е имал зачислен трамвай. Работил е на 2055 по 14, както и на други трамваи по 2 и 14.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #316 on: 20.08.2019, 22:08:58 »
След катастрофата на 701 има дело. По стара традиция виновни се оказват хората на ниски нива, а ръководните кадри отново минават между капките и въпреки конструктивните дефекти никой, различен от ватман, монтьор и началник смяна не понася отговорност.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #317 on: 20.08.2019, 22:24:06 »
През този период, всъщност доста преди това, в Полша купуват два чешки трамвая Т1, копират ги и създават техните относително съвременни за това време трамваи "Констал". А нашите вместо да си признаят, че трамваите ни не стават, че всеки следващ модел е по-зле от предишния, продължават да се "фабрикуват" по 10-12 броя боклук годишно плътно до промените...Руснаците принуждават ГДР да спре собственото си производство на трамваи, бяха ни подпукали и нас - ако беше станало, щеше да е за добро. В СИВ беше казано - трамваи от Чехословакия. Точка.
По рейс и по жена не се тича!

Offline Pesho1991

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1059
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #318 on: 21.08.2019, 00:12:46 »
Кой е този инцидент? Аз лично не си го спомням.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #319 on: 21.08.2019, 00:49:51 »
Когато в началото на 70-те, един Комсомолец с ремарке, завивайки наляво от Христо Ботев, от гарата към първа раб. болница, ремаркето се преобръща на дясната си страна и буквално размазва сума ти народ. Тези трамваи са били с много проблемни спирачки - основно електрическо спиране и изгори ли двигател (а те са свързани паралелно два по два в групи), няма спиране...След този случай махат всички ремаркета и Комсомолците работят без такива до бракуването им.
По рейс и по жена не се тича!