Умишлено не споделих тази информация , за да видя кой и кога ще се сети да я напише.
Както и да е . Желая бързо възстановяване на адаша.
Важно е да не се бърза при тази маневра , но тези, които са над ватманите мислят друго - трябва по възможно най-бързия начин да освободим движението и след като се бърза - става беля . В случая не искам никой да виня , защото не съм запознат със случая . Но в тази ситуация - Ватманът на бг трамвай задължително трябва да навие ръчната спирачка , за да затрудни хода на трамвая , докато се прикачат . Ватманът , който е долу , до щангите в никакъв случай не бива да е между трамваите . Все пак това се налага , макар и в ъгъла на предницата и задницата . Позицията на тялото трябва да е такава , че да може мигновено да пристъпи назад и да излезе от обсега на трамваите. Подкарването на втория трамвай трябва да бъде с минимална скородт , като според зависи от типа на трамвая - едната ръка или крак трябва да са на аварийната спирачка . подхождането към предния трамвай става с тласъци , при минимална скорост .
Вероятно някои от горенаписаните неща не са спазени.