Ако тръгнеш в посока изток по 202-ра влизаш в тапата пред гробищата и си в нея до Х.Димитър, там и в момента в делник е претъпкано.
След завършване на АМ Люлин и югозападният поток ще влиза от Сливница. Единствено достъпът от АМ Тракия е тегав, нямам представа, какви са мащабите на автогарата/автостанцията, която се проектира на метростанция Цариградско шосе.
Мен ми се струва че потокът от и за Перник ще се разпределя и по двата пътя и много от маршрутите ще минават по Скопие, Габрово, К.Величков, Царица Йоанна, Захари Стоянов, П.Дертлиев, Филиповско шосе, т.е. през Кралство Люлин.
А по Ам Тракия след като направят пробива до Гарата ще се облекчи.Лошото е че не обмислиха лайняния светофар при Сердиката център. Няма място да направят тунели като при Хермес парк. А кръстовище на две нива при Черковна, Кабакчиев, Гео Милев също трудно би се реализирало. Най добре е за начало тм 20 да се вкара в тунел под Румънското посолство и така да се избегне неприятния завой при Румънското и Ситняково. А ако продължат тм 20 подпаважно до Дружба 1 ето ти лекото метро за което толкова се коментираше и че Гео Милев е откъснат от метрополитен.Но и под Мадрид, Кракра и Дондуков трябва да е подпаважно за да има ефект.