^ И аз миналата седмица минах на два пъти, и останах с такова впечатление! Има 6 - 7 рейса спрели по същия начин, по който бяха спрели за откриването. Някои из - между тях са се движили в първите дни, по - късно не мога да преценя. Но има един 3938, който при справка в подвижния състав липсва. 3914 го има, но дали е бил в движение през изминалите дни? Защо спират по този начин също е странно, при положение, че далеч по - удобно ще е да спират както всичките останали, при това остават в далечния ъгъл на оградата?
От както са пуснати само първият ден и още два - три, включително и днес не е валяло – при това положение няма как да бъдат запазени чисти. Когато пристигнаха, някои от тях също са били мръсни и докато ги измият не са давали да ги снимат. Но покрай всичко това се открои една доста интересна особенност. Една снимка (без да имам претенции за качеството и особенно за подхода към обекта – сниман от лявата страна, но точно така, това се забелязва по - добре) на която си личи скелета на автобуса. Задният капак е сух – разбираемо, там се нагрява от мотора. Но оребрението също остава сухо, за разлика около него, където е мокро. Не бях виждал досега при други транспортни средства подобно.