^ По повод горното, за почистването: никога досега в този град не бях виждал толкова много снегорини! Виждал съм по телевизията примерно в Москва или на живо в София. Но най- малкото поради надморската височина ...естествено! Там те се движат във формация - ято, това означава че по големите улици колкото ленти е платното, толкова машини са една зад друга, което естествено може да се види най- добре в малките часове, предвид че няма други автомобили, които да развалят строя. Тук видях на двулентов път (по так. нар. Бус ленти) да работят цели 5 пет подоби машини – което далеч си надхвърля всякакви норми. Не е проблема нито в почистването, нито в автобусите или водачите им, проблемът е в ''навививането на обществото'', че всичко ще е о'к! А е ясно, че срещу природата не можем да се борим!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Новите вече са с номера като този път явно са слагани подред, без да пропускат баровските. Така единият от тях е А 8600МХ. За рейс от ГТ в началото на 90 -те години на Икарусите последно бяха слогани подобни – (1313 и 1400)!
Иначе зимната обстановка е прекрасна за снимки... наред с нея обаче някъде и проблемите. А по този начин съчленените Солариси вместо по 3 ги пратиха по 12А. Наред с други произшествия и задният панел на 2968 е откъснат от едната страна, което обаче не му пречи на движението.