Пропуснах да отбележа, че вчера титулярът на Мерцедеса 9657, след като завърши курса от Трояново, прибра Мерцедеса в гаража, а изпълни следващия курс в 17:50 със Сетрата 6694.Какво ли означава това?
Мен лично няма да ме учуди да го дадат на скрап, няма да се учудя, ако и 9670 и 0726 го последват. И трите са много изтормозени – руднишките шофьори, които караха 9657 от пролетта на 2013-та до пролетта на 2014-та, го съсипаха, сега и 4472 вероятно е в бокса, пак техен автобус. 9670 е оборотна кола, общо взето, откакто го прехвърлиха на втора автоколона и му се изреждат всякакви шофьори без титулярни автобуси. Напоследък, обаче, го виждам все по-рядко, нищо че днес го караше единият титуляр на 7931 (този, който рядко се ползва от услугите на спирачния педал) по 32. За 0726 говорих скоро, за година и половина го докараха до трагично състояние. Не че през 2012-та, когато започнах да се занимавам с автобуси, беше особено запазен. А като си спомня как през 2007 светеше отвсякъде и не тропваше
... Помня
Pirgos_12A като ми разправяше каква е била случката с 4094 – обадили се от гаража на шофьора и му казали да го прибере в гаража след завършване на курс, по време на смяна.
Всичко това с бракуването за момента остава в сферата на догадките, но при положение, че се накупиха толкова туристици, не би било учудващо да пратят някой амортизиран автобус за скрап.
Освен това,тече процедура по купуване на 7 съчленени автобуса за 61-цата, така че скоро и последните четири съчленени от "старата школа" най-вероятно ще бъдат пенсионирани. Информацията е 100% достоверна, вероятността да се случи за мен, обаче, не е 100... Ако някой иска по-подробна информация, мога да му я предложа на ЛС, за да не злепоставя източника.