Author Topic: Автобусен транспорт-Бургас (ОБЩА ТЕМА)  (Read 865913 times)

Offline plastikat

  • Moderator
  • Маниак
  • ********
  • Posts: 909
  • www.forum.gtburgas.eu
    • View Profile
    • Email
9865 беше на същото място, което си споменал още в 11:00. Явно след това е ходил до гаража и се е завърнал отново в 13:30.
« Last Edit: 24.09.2015, 16:01:10 by west_1 »
www.forum.gtburgas.eu
Най-добрия транспортен форум.

Offline go6o

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 442
    • View Profile

В ранния следобед 11М3-ката беше паркирана в двора на ОУ "Антон Страшимиров" :arrow:


Този агент, дето кара Чавдара ми е много познат, но не мога да се сетя дали от някой автобус или от другаде. Ти явно си се сприятелил с него. Сподели ли ти нещо за бъдещето на автобуса, дали ще има и други такива реставрирани стари модели или само го кара и нищо не знае? Между другото така и така го разкарват насам натам, поне да го регистрират, та да може да се ползва за атракционни пътувания.

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5410
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
^Въпросният агент ми е познат добре и на мен като физиономия, защото беше титуляр на Чавдара 9660 и го караше година-две преди спирането му от движение за основен ремонт. После се прехвърли на Мерцедеса 3816, сетне на Соларис, а сега кара по ведомствените линии и май всеки път е на различна кола. Много симпатичен човечец, дори преди години ни помогна на мен и west_1 да затегнем чешмата на станцията в "Меден рудник", защото на нас не ни достигаха силиците  :crazy:
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5410
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
Днес Тедомът 7138 е станал руднишки и успях да го снимам, когато тръгваше в 16:40, за да изпълнява курс по 18-ката. За съжаление, избързах твърде много (по навик, понеже апаратът много бавно запечатва снимките) и трябваше да режа доста от снимката, та ако някой модератор я има за много калпава, да я махне.

Също така Интегрото 1689 днес направи курса на 16-ката в 13:30, което сякаш е и първата поява на автобус от модела по въпросната линия.

Иначе и днес вървят три съчленени по 61, само че този път на линия от Мерцедесите е 8234, а не 8235.
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Манът явно е бил резервна кола - към 13:30 излезе от гаража и паркира на мястото, където вчера е бил Мерцедесът 9657. Ако не беше в такова гнусно състояние щях да го снимам. Но съм си казал, че него и 8235, както и дългата Сетра няма да ги снимам, докато не им сменят/разлепят рекламите. За това пък ще кача снимка на 7133 по линия 7.
Според мен няма да ги разлепят, при положение, че ще бъдат сменени с по-нови, а тях сигурно ще ги бракуват. Евентуално ако някой рекламодател предложи реклама за 1 или 3 месеца, мoже да ги облепят наново.
На Пиргос са му хубави снимките на 9657 и късата 121-ца, жалкото е, че първият ще продължи да се движи oще.


Sent from my iPod touch using Tapatalk
« Last Edit: 17.09.2015, 22:01:15 by $h@IdEr »

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5410
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
Ден Оудстенът 1586 днес се завърна на линия. Видях го около 15:40 на болницата, откъдето се спусна по "Струга". За съжаление, ме изненада, та не успях да видя табелата и шофьора. В 16:20 го нямаше обаче на "Запад", а по 16-ката в 17:40 беше Мерцедесът 9657. Съмнява ме дали не са го дали на друг шофьор, но сигурно е изпълнявал случаен или специализиран превоз и е отишъл в гаража, за да довършат ремонта му.

Днес реших да се разходя и до "Рудник", за да изпробвам и другите два оцелели съчленени от старата ера на бургаския ГТ, а именно Мерцедеса 8234 и МАН-а 9865. Мерцедесът определено вози хубаво и плавно, но пък се движи със скорост, която е на предела на възможностите му. МАН-ът пък си личи, че още си го може, но е по-добре да не се цеди, защото е направо страшно да се пътува с него - при всяка неравност по вълнистия път се чува едно много странно стържене, което не знам някъде отзад ли идва  или от съчленението. Малко му остава да се разпадне, но по такъв път изобщо не се учудвам колко бързо са ударили дъното съчленените от втора автоколона. Разбирам и защо ще се купуват съчленени специално за 61 - на Соларисите ще им се види сметката по трасето, а преасфалтирането му би изисквало твърде много средства.
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline go6o

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 442
    • View Profile
Аз си мисля, че ако наистина има поръчка за седем чисто нови съчленени автобуса, то те ще се използват по всички линии, по които сега вървят дълги Солариси, а не само за 61. Виждаме, че последно време винаги има къси Солариси по 121 и 211. Явно дългите не достигат. А след Нова година когато тръгнат бързите линии, които ще са две, и ще се обслужват от дълги автобуси, може да са необходими допълнителна бройка съчленени. Според мен ще е добре пак да са Солариси, за да има унификация на автобусния парк. Това няма да е хубаво за любителите на автобуси от форума, но за БургасБус ще е добре. Няма да се налага да усвояват нов модел автобус, а и вече имат доста опит със Соларисите, били то негативен или позитивен.
« Last Edit: 24.09.2015, 16:02:51 by west_1 »

Offline plastikat

  • Moderator
  • Маниак
  • ********
  • Posts: 909
  • www.forum.gtburgas.eu
    • View Profile
    • Email
Специално за лошите пътища по 61, не мисля, че пътят за Лозово, Долно Езерово, Горно Езерово, маршрутът на 121, а и на 12/12А покрай разкопките около гарата и на "Янко Комитов" са по-хубави и щадящи Соларисите. 211 също не е цвете за мирисане с улица "Индустриална" и разкопките в "Меден рудник", за 30 и Ветрен и Банево, съвсем не ми се коментира. Според мен причината да не се пускат Солариси по 61 е, че линията беше "селска" и когато смятаха бройката автобуси необходими за обслужване на града и кварталите, село Рудник въобще не е влизало в сметките, затова и експертите от "Джаспърс" не са го взели под внимание и не са завишили броя необходими автобуси.
« Last Edit: 24.09.2015, 16:05:13 by west_1 »
www.forum.gtburgas.eu
Най-добрия транспортен форум.

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3734
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Аз си мисля, че ако наистина има поръчка за седем чисто нови съчленени автобуса, то те ще се използват по всички линии, по които сега вървят дълги Солариси, а не само за 61.
Преди дни попитах Венци, сега виждам, че тази тема пак се зачеква. Появила ли се е някаква информация за доставка на съчленени за 61, или това са само предположения??

Няма да се налага да усвояват нов модел автобус, а и вече имат доста опит със Соларисите, били то негативен или позитивен.
Аз съм на мнение, че при усвояването на средствата по програмата трябваше да се закупят МАН- ове. Автобусите, с които разполагаше БургасБус до 2013 година бяха лесни за поддръжка, а и доколкото съм запознат обслужването им беше сходно с Чавдар 141/120. И нямаше да се налага да се изучават технически характеристики на непозната марка автобуси, на които както се вижда поддръжката е твърде капризна.

Днес Тедомът 7138 е станал руднишки и успях да го снимам, когато тръгваше в 16:40, за да изпълнява курс по 18-ката.
Или просто е бил "изтеглен" за някой друг курс. Септември месец е характерен с подобни появи на автобуси от първа автоколона по линии от втора. Днес обаче всичко е в рамките на нещата- 4471 си пое последния курс до кв. "Рудник".

« Last Edit: 24.09.2015, 16:07:18 by west_1 »
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Аз съм на мнение, че при усвояването на средствата по програмата трябваше да се закупят МАН- ове. Автобусите, с които разполагаше БургасБус до 2013 година бяха лесни за поддръжка, а и доколкото съм запознат обслужването им беше сходно с Чавдар 141/120. И нямаше да се налага да се изучават технически характеристики на непозната марка автобуси, на които както се вижда поддръжката е твърде капризна.
За тези пари, за които купиха Соларисите, щяха да вземат едно 35, най-много 40 автобуса.
Днес обаче всичко е в рамките на нещата- 4471 си пое последния курс до кв."Рудник".
В рамките на нещата щеше да е, ако тия водачи си караха дрегела 4472.
« Last Edit: 24.09.2015, 16:08:13 by west_1 »

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5410
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
7138 определено беше руднишки вчера, защото го караше един от руднишките шофьори, а именно този с очилата.

Иначе трасето на 61 е по-проблематично от това на 121 и 211, според мен, защото по "Индустриална", "Одрин" и по пътя за корабостроителницата рядко някой смее да се засили с повече от 40, докато когато слезе от главния път за Слънчев бряг, 61 изминава няколко километра преди отбивката за "Черно море" и "Рудник" и кара с около 60 км/ч, защото практически това си е направо извънградски път, а и времето ще започне да притиска водача. Излиза, че шофьорите по 61 трябва да си трошат автобусите, за да си спазят разписанието. Пътят от "Славейков" до "Долно Езерово" не си спомням на какво дередже е, понеже съм го минавал само два пъти, и то отдавна, но ми се стори, че макар и грапав, не е чак толкова зле.

Що се отнася до новите автобуси, дори да са втора употреба, нищо не пречи да са пак Солариси - вече първите екземпляри са 16-годишни, ако не се лъжа, а обикновено "БургасБус" купува около 15-годишни автобуси, когато става дума за втора употреба (справка с Мерцедесите, МАН-овете, Ден Оудстените и ДАФ-овете).
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3734
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Днес обаче всичко е в рамките на нещата- 4471 си пое последния курс до кв."Рудник".
В рамките на нещата щеше да е, ако тия водачи си караха дрегела 4472.
Но 4472 е повреден поне от месец, а 4471 към момента изпълнява "ролята" на Руднишки автобус.
« Last Edit: 24.09.2015, 16:09:01 by west_1 »
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Но 4472 е повреден поне от месец, а 4471 към момента изпълнява "ролята" на Руднишки автобус.
Можеха да им дадат времено някоя оборотна Сетра, МАН-а 0726 или Мерцедеса 9670, не да съсипват втори ТЕДОМ, по подобие на първия им поверен. :/

Offline cvert

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1224
    • View Profile
Снощи кметът беше в едно предаване на RN Канал 0 и най официално заяви, че е задействана процедура за закупуването на седем чисто нови съчленени автобуси и се надява до Нова година да са тук. Закупуват се точно заради линия 61, поради факта,че вече мина Черно море и село Рудник са квартали на Бургас и не е честно спрямо жителите на тези квартали да се возят само те на стари автобуси. Каза също, че приходите на БургасБус са добри и с течение на времето, от догодина ще могат да си позволят закупуване на нови автобуси и за крайградските линии със собствени средства, а не по програма от ЕС.
Така тази "обществена тайна" за нови автобуси вече може да се коментира свободно.
« Last Edit: 24.09.2015, 16:11:09 by west_1 »

Offline plastikat

  • Moderator
  • Маниак
  • ********
  • Posts: 909
  • www.forum.gtburgas.eu
    • View Profile
    • Email
:arrow:
Това ли са новите автобуси за 61  :D
« Last Edit: 24.09.2015, 16:11:45 by west_1 »
www.forum.gtburgas.eu
Най-добрия транспортен форум.

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Това ли са новите автобуси за 61  :D
Чул те Господ, но да са чисто нови, монтьорите ще се справят далеч по-лесно с тях :D .
Edit: Два дни подред се залагат ТЕДОМ-и по 15-ката, вчера беше дрегелът 7130 (днес беше 25/7, заедно с 4475), днес беше 7138. Освен това, вчера по изключение 7137 беше по 12А, вместо по 4-ката. Тъй като другият колега още не е качил своята снимка на 7130, викам да кача моята. :arrow:
« Last Edit: 20.09.2015, 21:59:40 by $h@IdEr »

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
7137 по 4 – вероятно с най-тихия двигател от всички ТЕДОМ-и, работи доста гладко, само че леко е взел да вибрира, но нищо, нарушаващо комфорта. Нарушаващо комфорта беше качването на един добре изглеждащ на вид пътник, който обаче вмириса на 10-тата секунда автобуса на мърша, досущ така, както смърдеше през 2013-та Мерцедесът 9657. Същият още от спирката на "Запад" вонеше на 10м. :disgust:
Като заговорихме за Мерцедеси, днес видях само двете Конекта, при това реално се движеше само 4020, сутринта за Българово, а в 15:40 отстъпи линията на Интегрото 8944. О405Н нито един не видях, при това 4103 не съм го виждал поне от седмица; 9658 последно беше 16-ка и откакто върнаха Ден Оудстена, не съм го виждал, все Сетрата 2197 виждам към Русокастро.
Бовата 3387 я видях във Ветрен да се връща от 32 към Бургас около 11:50.

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5410
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
От О405Н-овете 9662 трети ден подред е 16-ка, даже днес се качих на него и като го настъпаха на езерото, имах чувството, че ще му се пръсне двигателят от колосалната скорост от 60-65 км/ч. 4103 пък беше по 32 в 15:40 - дали заради хубавия път, дали защото беше малко пълен, ми се стори стегнат малко, но и той е тромав. Интегрото 8944 пък е трети пореден ден за Българово в 15:30 (малко мирише вътре, но го отдавам на липсата на отваряеми стъкла). Бовата 3387, за която също имаше съмнения, че е развалена, беше за Българово в събота в 17:45, така че си е наред.
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3734
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Значи днес са се движили и двата Мерцедеса "Горжо". В един от обедните курсове видях единия от Мерцедесите по 61. А след него по линията видях и... Сетрата 6692.
« Last Edit: 24.09.2015, 16:32:43 by west_1 »
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline golf_td

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 134
    • Skype Me™!
    • View Profile
От 21.09.: Аз се качих в 61 когато беше Сетрата 6692 в 16.00, явно тя е на мястото 8717, защото е карана от същия шофьор , който се прибира в Крушевец- последният курс за там в 17.30 без връщане в Бургас. Тоест 8717 или е на ремонт или е бракувана.
От 22.09.: Днес имаше доста разнообразие по крайградските линии. Бовата 3569 завърши курс по 16 , след което се прехвърли по 32 за 15.40 , след което се прехвърли за Българово за 17.45. Вместо нея по 16 замина Сетрата 2127, тя остана и за следващия курс. По 61 единият автобус беше МБ- то 9662. Около 17.30 потеглиха доста автобуси , сред които едното Интегро за Несебър/ Сл.бряг, 6694 - Средец , за 17.40 по 32 се готвеше 4020, като по-рано го видях да се прибира от Маринка/ Твърдица. За Крушевец замина 6692 абсолютно празен, но с друг шофьор (по-млад от вчерашния). Видях и единия "Фелкер" 3295 из Бургас, но не можах да видя табела. Вчера или онзи ден по-скоро ми направи впечатление, че едното Интегро (което в случая беше за Българово) беше карано от един тъмен шофьор- същият, който почти всеки ден го виждах с туристическия МАН 7320 към Несебър или Сл.бряг. Други автобуси, които бяха на "Запад" бяха тъмносинята Бова, както и Сетрата 7318, но без табели.
« Last Edit: 24.09.2015, 16:49:37 by west_1 »