Иначе си мисля, че колкото и да струва възстановяването на автобуса, е добре първо да се купи, за да се знае, че е спасен и че няма да иде на боклука и също така да се съхранява, докато се намерят пари или спонсор, в някой гараж или друго закрито място, където атмосферните условия и годините няма да му влияят по този начин. Дори да остане като барака, не е ли по-добре, отколкото да е останал само на снимка? Да не говорим, че 3483 е основно ремонтиран и по него едва ли има толкова много за кърпене. А що се касае до поста на SlaFF - и тримата шефове на "ББ" барабар с кмета бяха на откриването и имаше удобна възможност да бъде проведен разговор с тях, освен ако не са били охранявани от някакви снайперисти с качулки, но никой от двамата потребители, присъствали там, не се нагърби с тази задача.
Ами хайде, като разсъждаваш кое първо трябва да се направи, започни да работиш, събери парите и
ти купи 120-ката или каквото си поискаш и
ти плащай за "закрито място", щото само в съветите и в писането си ненадминат. То това да не е да накъсаш листа от дърветата и с тях да пазариш колата...
Относно 3483, мисля че само според теб няма нужда основно да се ремонтира, но се съмнявам така да мисли някой, който би дал парите си за атракционно пътуване.
А що се касае до поста на SlaFF - и тримата шефове на "ББ" барабар с кмета бяха на откриването и имаше удобна възможност да бъде проведен разговор с тях, освен ако не са били охранявани от някакви снайперисти с качулки, но никой от двамата потребители, присъствали там, не се нагърби с тази задача.
Мисля, че нещо се опитваш да ни държиш сметка на мен и на Николай, кой какво е направил или не, без да имаш каквото и да било право и без да гледаш себе си какво представляваш.
- първо: В деня на освещаването, в гаража Николай лично поздрави кмета за новите автобуси, не беше невъзможно да се говори с него.
- второ: На същия ден, след церемонията, аз разговарях с инж. Атанасов относно 120-ките, като уговорката ни беше на мейла в следващите дни да ми прати оферти за определени, избрани от мен автобуси.
-трето: Бях се навил доста да взема една 120-ка, с предварителната представа за цена, доста по ниска от предложената, на база на информацията от Ямбол, за цената на 141-ците.
-четвърто: Не си
ти човекът, който ще ме обвинява в бездействие, първо виж себе си. За разлика от теб се познавам и комуникирам с хора от ръководството още от 2009-та год., когато с Glavi4ka поддържахме сайта им.
Ако помня правилно когато искаше да започваш работа в БургасБус преди година или две, искаше аз или някой друг да присъства на срещата, защото те беше страх или срам (и аз не знам) да се запознаеш или да разговаряш с някой от шефовете. Да не забравяме и писмото, което беше пратил преди няколко години за Чавдарите, тогава хората са те поканили лично на среща там (няма как да го отречеш, тъй като инфото ми е от тях), но ти така и не си отишъл, отново, щото си срамежлив.
Много си силен
само в приказките и в писането на обемни мнения.
-пето: Преди да започнеш отново да се оплакваш от това, че със Станислав си превишаваме правата, преди да отнеса и аз наказание заради теб и мнението ми да бъде изтрито, се надявам колкото се може повече хора от Бургаската тема да видят за какво иде реч!