Author Topic: Re: Градският транспорт в Германия  (Read 2998 times)

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Пътуването във Van Hool е истински ад - двигателят обучава и омирисва целият салон, центробежните сили в двете завиващи ремаркета са непоносими. Много по-добри са единично съчленените четириосни задномоторни автобуси на MAN и Mercedes, нямат посочените недостатъци.  :)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Градският транспорт в Германия
« Reply #1 on: 20.02.2013, 11:45:58 »
Оттука май само Веско се е возил на такъв ВАНХООЛ така че само тоя може да каже дали е така.Ако ходи на работа с такъв се чудя как всеки ден издържа на непоносимите центробежни сили, и дали като се върне дрехите са му целите омирисани на нафта.

Аз мога да кажа, че съм се возил на единичния такъв в Сливен и не усетих нито миризми на нафта, нито пък някакви сили. Шума е като във всеки друг автобус, двигателя е толкова изолиран, че почти нищо не се чува.

Мисля че са си екстра.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Градският транспорт в Германия
« Reply #2 on: 20.02.2013, 12:38:56 »
При единичните Van Hool има и нормални задномоторни автобуси с нисък шум без миризма на нафта и изгорели газове в салона, при съчленените няма задномоторни съответно шумът в салона, миризмата на нафта и изгорели газове и центробежните сили отзад са нетърпими.  :(

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Градският транспорт в Германия
« Reply #3 on: 20.02.2013, 12:46:28 »
Предномоторни са тези в Сливен, но са от предишните модели, не като този от Хамбург.

Все тая, дали е двигателя посредата или най-отзад. Така или иначе озвучава една и съща площ, а при наличието на съвременните изолационни материали мисля може да се изолира достатъчно добре, та все тая.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Градският транспорт в Германия
« Reply #4 on: 20.02.2013, 13:04:15 »
Не е все тая, при задно положение на двигателя дори със занемарена или лоша изолация в предната част е що годе тихо за сметка на по-голям шум отзад и навън, при двигател по средата се омирисва и обучава равномерно целият автобус. :)

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Градският транспорт в Германия
« Reply #5 on: 20.02.2013, 14:47:55 »
Човек, спри се  :laugh: :laugh:
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4651
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: Градският транспорт в Германия
« Reply #6 on: 23.03.2013, 15:56:05 »


Зимен поздрав.

Offline Стререомонокъл

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 436
    • View Profile
Re: Градският транспорт в Германия
« Reply #7 on: 13.08.2013, 12:09:37 »
.
« Last Edit: 13.08.2013, 12:29:28 by Стререомонокъл »
Нация от лошо гледащи директори

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Re: Градският транспорт в Германия
« Reply #8 on: 15.12.2014, 12:08:09 »
del
« Last Edit: 15.12.2014, 12:09:43 by bagercho »

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4651
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: Градският транспорт в Германия
« Reply #9 on: 15.10.2015, 19:43:59 »
Веднъж си се возил в ICE, не знам кога си видял драсканици, недей се прави на толкова отворен на тема Германия, че ще вземе някой да ти повярва......

И ако при нас има драсканици, то погледни Дезиротата на какво приличат. Или зелените мерцедеси......

Пази Боже сляпо да прогледа, че и акъл да дава!

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Градският транспорт в Германия
« Reply #10 on: 11.02.2017, 10:35:54 »
Del, без да исках се цитирах.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2441
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Дармщат
« Reply #11 on: 28.03.2019, 22:10:42 »
Грешка- моля да се изтрие. Извинявам се за което!

Offline Chezare

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1259
    • View Profile
Re: Градският транспорт в Германия
« Reply #12 on: 15.12.2020, 10:38:56 »
дел
« Last Edit: 21.12.2020, 18:32:30 by Chezare »

Offline Chezare

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1259
    • View Profile
Re: Градският транспорт в Германия
« Reply #13 on: 15.02.2021, 15:16:29 »
del

 
« Last Edit: 15.02.2021, 15:21:24 by Chezare »

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: Градският транспорт в Германия
« Reply #14 on: 04.06.2022, 11:02:13 »
Съжалявам, стана дублиране.
По рейс и по жена не се тича!

Offline зетко

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 139
    • View Profile
Въртим, сучем, но онзи ден на мача Германия - Турция в Берлин, май немците се чувстваха като гости. В този ред на мисли, не знам защо очаквате Дойче бан да се различава от железниците в Ориента - да, има организация, но друг въпрос е доколко се спазва.

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Берлин не е хъб на Луфтханза. Полетите им винаги са били до Мюнхен или Франкфурт, после с прекачване. България Еър са поне двойно по-скъпи от Луфтханза. А Райън Еър летят в неудобни за мен часове. А и прекачването е съвсем в реда на нещата. И, ако нещо се случи, те поема авиокомпанията.

Ако нещо се случи се налага да разчиташ на компетентните служители от Ечмиадзин.  :)

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
DB е направил 1,2 милиарда загуби за първите 6 месеца на 2024 година - виновни са освен намалялото търсене (-6%), и големият брой природни катаклизми - дъждове, наводнения и стачките. По този случай се планира да съкратят 30000 работника:

https://www.tagesschau.de/wirtschaft/deutsche-bahn-verlust-106.html
Как уволнението на 30 000 работника ще решат проблемите с природните катаклизми?! ДБ е 100% собственост на Федералното правителство и ми е странно се борят с лоши финансови резултати по метод, присъщ по-скоро за компания с частен капитал...

Online fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Чухме вече за тази лична карта десет пъти. Така както си я получил, така ще си я вземат обратно, то и разни брадати мароканци имат немски лични карти, и какво?

Германия предоставя отлични услуги на всички, които искат да си плащат редовно, на разни балкански хитреци които все гледат да минат тънко никой няма да се засили да му предлага нищо.  Така че стига си ни занимавал с драмите по треторазрядната линия до селата край Хамбург, на централните гари драми няма.

А и като няма интернет из Германия как все успяваш да си надращиш коментарите? Или послъгваш пак както винаги?
« Last Edit: 04.09.2024, 10:04:23 by fafan »

Offline yogimax

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1006
    • View Profile
Какво "по-нормално" бе тъпанар? :angry: Къде съм твърдял, че имало паника? КОЕ е новото в съобщението ти, дето да го няма в моя постинг? Евакуирани да не е нещо, което аз не съм упоменал?! Ама че гаден трол :angry:
„Едва когато започнете да плувате срещу течението, осъзнавате колко много мръсотия идва към вас.“