Author Topic: Re: Въпроси & Отговори  (Read 479 times)

Offline plastikat

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 871
  • Венцислава, да не те подгони глигана?
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси & Отговори
« on: 17.02.2013, 18:33:09 »
Няма друга такава фурнаджийска лопата като него . До вчера писа за вестник Железничар и възхвалява БДЖ ........
« Last Edit: 17.02.2013, 19:14:21 by plastikat »
Guz_lover и поп Кръстю - невероятна двойка.....

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4621
    • View Profile
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #1 on: 19.08.2015, 14:01:22 »
От съображения за безопасност не се допуска превозване на пътници в бутащ или дърпащ трамвай както и в бутания или дърпания.  :) Все пак ватманът на бутащия или дърпащия вагон няма добра видимост към другия, а и има риск от разкачване на съединението между вагоните.  :rolleyes:
« Last Edit: 19.08.2015, 14:05:07 by V.Peichev »

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4537
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #2 on: 22.06.2016, 18:38:44 »
Това е такава идиотщина с разделянето на БДЖ на две отделни предприятия, че няма докъде. Нали и двете са 100% собственост на българската държава. Сигурно целта е да има повече администрация, та да има къде да си назначаваме партийните кадри, близки и роднини. Половината тягов състав седи в депата и не се ползва, а в същото време отменяме влакове - много важно!
И ето на как поредният "специалист" почна да обяснява какво е и какво не е идиотщина. Стига бълвахте простотии, като не четете сериозна литература. Разделянето изобщо не е основният проблем и изобщо не е проблем. Проблем са хората, които запълват списъците със служители в компанията. Тези, които искат нещо да променят за добро - или не знаят как, или не искат да се хабят или не им дават. Те са 5% от персонала и обикновено не са от заемащите ръководни длъжности. Ако длъжности не се пишеха за Иван, Петкан и Първан щеше да е различно и при сегашното разделение. Нека да се има в предвид, че такова разделение е абсолютно логично, с оглед разделянето на видовете превозна дейност. Не се лъжете, че SNCF, DB и други като се пишат само SNCF или DB не са холдингова структура с много дъщерни компании.
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4621
    • View Profile
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #3 on: 26.03.2018, 18:17:29 »
Има автобуси 8, 10 и 12:30 от Централна Автогара, които пристигат в Солун съответно 13, 15 и 17:30 по разписание. Определено са по-удобни и бързи, но билетите са между 38 и 45 лв в едната посока и между 70 и 80 двупосочно. :rolleyes: Не знам дали има сериозни задръжки на границата, освен при протести - за последно пътувах с автобус към Солун през 2016г. за концерта на Draconian и чакането на границата беше около час и половина и в двете посоки. :rolleyes:
« Last Edit: 26.03.2018, 18:22:23 by V.Peichev »

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2816
    • View Profile
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #4 on: 26.03.2018, 19:31:50 »
Пейчев прочети въпроса на човека пак....

Offline Spas237

  • Писател
  • **
  • Posts: 30
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #5 on: 08.11.2018, 16:16:16 »
Понеже в момента ремонтират доста вагони на БДЖ се зачудих по колко вагона имат по принцип от различните серии :neznam:
Знам, че 25-63 са 39, 15-63 са 19 и 22-97 около 10.
Някой знае ли за другите серии :)?