Author Topic: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)  (Read 39269 times)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18621
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #320 on: 24.01.2020, 21:58:26 »
Да, всички си измисляме, така е - ВСИЧКО Е ПЕРФЕКТНО! ;)
 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Мрънкайте си. Типична българска черта.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13870
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #321 on: 24.01.2020, 22:06:37 »
Наскоро се возих на един по 604 и също беше доста студено, а шофьора караше с зимно яке, печките не работеха. Дизеловите са много по-комфортни. Изнесените в салона радиатори за отопление са винаги топли и в самите автобуси е много топло. В 314 към Бистрица като загрее нагоре дори отварят прозорци отзад до двигателя, а радиаторите в салона са с обдухване. От 3-те модела Ютонг, на които само завдвижването им е различно според мен дизеловите са най-комфортни, откъм отопление и климатизация. Всъщност за газовите нямам наблюдения, возил съм се само веднъж-два пъти до Плана и Железница и то когато беше есен и нямаше нужда от отопление или климатик.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 9402
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #322 on: 24.01.2020, 22:11:11 »
Да, всички си измисляме, така е - ВСИЧКО Е ПЕРФЕКТНО! ;)
 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Мрънкайте си. Типична българска черта.

Нали, а още по-типично е да си заравяме главите в пясъка. Недопустимо е през 2020 да се движат возила на линия с НАРОЧНО непуснато отопление. Пък ти продължавай да вярваш  в Дядо Коледа.

Online pesho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 890
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #323 on: 24.01.2020, 22:21:41 »
Еми защо се учудвате, че парно няма. Батериите са слаби да изкарат смяната и за да може това да се случи се спира парното да се пести заряд. Най добре беше всики електробуси да са свястна марка и бързи зарядни станции по примера на Варна скоро, които ще имат 60 електрика с бързо зареждане.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1746
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #324 on: 24.01.2020, 22:21:52 »
На 113 много често има. Вътре е по-студено от навънка. Шофьорът каза, че нарочно не пуска отопление, не защото не иска, а защото така му е “казано”.
Иначе стават. Дрънкат и вият малко, но като цяло са ок.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13870
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #325 on: 24.01.2020, 22:31:38 »
В дизеловите дори топлината от двигателя се издухва и във въздуховодите на тавана. Оттам отгоре също духа топло, харесва ми как са го измислили това, само трябва да се отворят духалките на тавана. Не знам точно на какъв принцип е направено и как оттам взимат топло от двигателя, явно с вентилатор топлината се вкарва във въздуховода отляво на скосената част. Друг вариант това топло да идва от климатика, но според мен се взима от двигателя.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11634
  • Симов транспортна медия
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #326 on: 25.01.2020, 10:24:23 »
Да, всички си измисляме, така е - ВСИЧКО Е ПЕРФЕКТНО! ;)
 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Мрънкайте си. Типична българска черта.
Не забравяйте, че става дума за два различни гаража. Например гледам наряд за понеделник и виждам как пет от осемте коли по 309 втора смяна излизат различни автобуси. Днес всички четири втора смяна излизат различни автобуси, а утре три от четирите. Не знам какво става в „Дружба“, но от това, което показват съм склонен да си мисля, че имат недостиг на автобуси и не могат да си позволят много резерви, затова експлоатират всичко до откат. Имаше поява на електрически ЮТОНГ по 213, имаше по 413, по 84, 184 и 604 от време на време, сега разбирам, че имало и по 113. От друга страна „Малашевци“ трябва да съхраняват батерии за отиване до „Земляне“ и вероятно затова ги подменят, може би на не напълно изтощени батерии и затова нямат проблеми с отоплението докато „Дружба“ искат на всяка цена да си изкарат съответната смяна.
« Last Edit: 25.01.2020, 10:30:51 by AGENT 006 »

SOFIATRANSPORT транспортна база данни - най-подробната база данни за возилата в София

- Над 39 хиляди снимки на возила от градския транспорт в София!
- Актуална информация за линиите и маршрутите!
- Актуална информация за подвижния състав!
- История на подвижния състав!
- Ежедневно обновяване!

Offline TRIZUBECA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 578
  • пендел
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #327 on: 25.01.2020, 11:48:49 »
Еми защо се учудвате, че парно няма. Батериите са слаби да изкарат смяната и за да може това да се случи се спира парното да се пести заряд. Най добре беше всики електробуси да са свястна марка и бързи зарядни станции по примера на Варна скоро, които ще имат 60 електрика с бързо зареждане.
Според вас заради батериите ли не пускат печките, защото през лятото климатикът бичи на макс и е хладничко? Не работят на същия принцип, но пак :neznam:
« Last Edit: 25.01.2020, 14:54:45 by TRIZUBECA »
Като човек си знае к'во му е, само аз си знам к'во ми е

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18621
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #328 on: 25.01.2020, 12:30:21 »
Значи казваш, че лятото климатикът работи на макс в електробусите?
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline TRIZUBECA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 578
  • пендел
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #329 on: 25.01.2020, 12:34:05 »
Значи казваш, че лятото климатикът работи на макс в електробусите?
Не знам дали е на максимум, обаче е студено в тях. (за дружбенските по 9 става въпрос)
Като човек си знае к'во му е, само аз си знам к'во ми е

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2738
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #330 on: 25.01.2020, 14:08:08 »
Да не се окаже накрая, че реално чак такъв проблем няма, но шофьорите не пускат парното, защото "така им е казано"  :rolleyes:

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4161
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #331 on: 25.01.2020, 20:06:43 »
Има такъв проблем, отделно на това самото отопление им е много слабо.

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1265
  • 9060
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #332 on: 25.01.2020, 22:28:22 »
Факт е, че през лятото си е нормално студено вътре. Имайки предвид, че няма ДВГ, топлото и студеното вероятно все ги прави климатика + печки, така че разхода на енергия, лаишки казано, би следвало да е еднакъв.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6493
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #333 on: 25.01.2020, 23:37:52 »
Зимата плодовете на корупцията в Столичен Автотранспорт и Столична община (демек тези китайски електрически задвижвани помещения за превоз на живи същества) батерията им много по-бързо се разрежда, тъй като e Литиево Железно Фосфатна. Същата батерия, апропо, в сайта на производителя на новия електрически Икарус (китайски електроавтобус с емблема на Икарус и унгарски скелет и панели), производителят е записал директно, че препоръчва на 8-мата година тя да се смени.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4313
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #334 on: 26.01.2020, 00:17:05 »
Също като експертите в общината пропускате една досадна подробност, че при ниски температури капацитетът на батериите значително пада - според някои изследвания с над 30%.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3553
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #335 on: 26.01.2020, 04:24:24 »
Викторе, и този "Икарус" е същия боклук. Не ми е ясно защо въобще Габор Селеш се занимава със "световноизвестните" жълти "величия"....

Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Online tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1677
    • View Profile
Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« Reply #336 on: 26.01.2020, 10:52:14 »
Иска бързо и евтино да усвои евросредства от източните страни в ЕС. Все още няма произведен електробус от този вид в Унгария всичките 5 са директен внос.
The Grand Tour