Author Topic: Чавдар: прототипи и история  (Read 1278105 times)

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #2200 on: 16.11.2012, 21:51:03 »
Ми то като няма Икаруси, на които да им гърмят гумите като балони лятото  :D
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #2201 on: 16.11.2012, 21:58:16 »
Ми то като няма Икаруси, на които да им гърмят гумите като балони лятото  :D
Горе долу е така, но знаеш ли как се качва гума на Татрата, или на Волвото, в смисъл резервна гума за друг автобус. Кошмарно е, да не говорим че няма как да се закрепи безопасно, защото не е и предвидено.
Спрете си просташките мнения !

Offline LachKo

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 191
  • нетолерантен
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #2202 on: 17.11.2012, 00:09:35 »
Цял рейс да се таралянка за работа, която успешно може да се свърши с пикап.....

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #2203 on: 17.11.2012, 00:13:36 »
Цял рейс да се таралянка за работа, която успешно може да се свърши с пикап.....
Ако има кой да го купи.
Спрете си просташките мнения !

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #2204 on: 17.11.2012, 12:49:08 »


Оранжевият какъв е ?

Offline Sixkiller

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3183
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #2205 on: 17.11.2012, 16:00:10 »
Предполагам, че е 11М3 предвиден за флуорограф, подвижен зъболекарски кабинет или нещо подобно, т.е. със специална функция. Но предвид, че е оранжев едва ли е бил за медицински цели.

ПП - подведох се по вратата - не бях видял, че е разположена по-назад. Затова промених модела на "11М3".
« Last Edit: 17.11.2012, 16:40:34 by Sixkiller »
В България си е най-хубаво и супер и всичко ни е страхотно. Единственото по-хубаво е България едно време, ама и сега си е най! ;)

Парно в салона само с печат в пътния лист.

Offline plastikat

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 909
  • www.forum.gtburgas.eu
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #2206 on: 17.11.2012, 16:07:16 »
Не е 11м4 ,а си е жива Шкодичка.Може да е била за някой театър ,за разнос на безалкохолни или за какво ли още не.
www.forum.gtburgas.eu
Най-добрия транспортен форум.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #2207 on: 18.11.2012, 20:45:20 »
Някой има ли информация дали все още има останали живи В14-20 и В13-20 от тези на АЕЦ Козлодуй? Най-вече за съчленените питам. Благодаря предварително.
« Last Edit: 18.11.2012, 20:48:21 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #2208 on: 18.11.2012, 21:04:33 »
В Козлодуй не помня да е имало Б13-20. Б14-20 са нарязани.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #2209 on: 18.11.2012, 21:10:56 »
А има ли въобще накъде останали В14-20?

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #2210 on: 18.11.2012, 21:15:58 »
Има - ама рязани. В Благоевград и Шумен.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #2211 on: 18.11.2012, 21:21:42 »
И в Дупница последно като бях видях един в движение на градските линии, мисля че по 3-ката беше. Само че е модернизиран с предница от Ситаро. Може да има и още.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5410
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #2212 on: 18.11.2012, 21:23:07 »
Жалко за съчленените на АЕЦ "Козлодуй" - те изглеждаха доста запазени  :(

А Аквариумът с предница на Цитаро сигурно е доста уродлива гледка, далеч надминаваща Икарцедесите  :crazy:
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #2213 on: 18.11.2012, 21:29:44 »
Ми то попринцип В14-20 предницата е почти същата като на Ситарото, огромно предно стъкло, над него маршрутна табела, и двете триъгълни прозорчета, почти 1 към 1 като Ситарото. Като сложиш фаровете и пластмасовата броня на Ситарото визията става съвсем еднаква. В14-20 много е изпреварил времето си като дизайн.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #2214 on: 18.11.2012, 21:52:12 »
Айде стига глупости Б14-20 няма нищо общо с Цитарото. Иначе незнам този в Дца дали е Б13-20 или Б14-20. Има някакъв фейслифт, но е далеч от Цитаро.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline west_1984

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1086
  • --==WEST_1984™==--
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #2215 on: 18.11.2012, 22:10:10 »
Снимкана на Чавдара на хотел Ескана е правена от брат ми. Имам и други снимки - на една от снимките на задницата на маршрутооказателя пише "Bourgas Airport" - тъй, че аз си мисля, че си е бил техен.
Да, този автобус, без таблото отпред беше на Летище Бургас, точно на него на задното му табло има бяло фолио със стикер "Bourgas Airport". Преди Фрапорт да вземат на концесия летищата в Бургас и Варна, всички автобуси си бяха с бургаски номера. Общо две 130-ки съм виждал и снимал през 2007-ма год., когато возеха работниците на летището:
- А2811ВМ (сега с номер В4576РА)- без предно табло, на задното облепен с бяло фолио на стъклото и стикер "Bourgas Airport".
- А7982ВК - предно табло с логото "Летище Бургас" и задно само с бяла ролка.
От снимката, чийто линк е пуснал zirka, се виждат два броя с фабрични табла отпред, т.е. автобусите наистина са 3, за което и аз си мисля от доста време. В подкрепа на това, прилагам и снимка, която от доста време смятах да качвам. На нея освен тези двете 130-ки от линка на zirka, най-вдясно, отбелязан с червена стрелка се вижда предницата на още един, а с увеличение на снимката се вижда надпис, без оформено предно табло, т.е. А2811ВМ (сегашният В4576РА).
« Last Edit: 20.11.2012, 23:14:07 by west_1 »

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #2216 on: 18.11.2012, 22:23:10 »
А има ли въобще накъде останали В14-20?
В Сливен има поне два ведомствени (ако не са ги нарязали и тях).

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #2217 on: 18.11.2012, 23:21:23 »
Хубаво е да се види в Троян, Велики Преслав, Търговище, Попово, Разград, Елена, Каспичан, Нови Пазар, и тн по тези места може да има останал също някой друг такъв в движение, а и от тия места нямаме май нито снимки нито информация къде какво се движи. Нищо чудно да излезе нещо.

Ами например Момчилград, Джебел, Златоград, Неделино, Рудозем, Тополовград и тн? Там също е възможно да има, даже някъде бях гледал снимка на такъв от този край. Все места, където би следвало да има доста междуселски линии.

Ами Монтана(Михайловград) Там никой ли не е бил?
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #2218 on: 19.11.2012, 00:46:40 »
Ама ти май си в някаква голяма заблуда. Какъв транспорт очакваш от град с има-няма 3000 жители като Джебел или Рудозем?! Може би това е екземплярът, за който говориш: http://phototrans.eu/14,176809,0.html Истинска находка и то почти на 100 процента отдавна претопена. Троян, съмнявам се, Нови пазар, Каспичан, едва ли... Не е невъзможно да има някой останал някъде, но чак пък и в движение... Въобще това "някой" и "някъде" е толкова относително, че да попаднеш на такъв би било някакъв огромен късмет. Във всеки случай, по Родопите не ги търси...

Относно Монтана. Единственото, което съм виждал в движение там бяха няколко броя ПАЗ 3205.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #2219 on: 19.11.2012, 08:37:47 »
Снимкана на Чавдара на хотел Ескана е правена от брат ми. Имам и други снимки - на една от снимките на задницата на маршрутооказателя пише "Bourgas Airport" - тъй, че аз си мисля, че си е бил техен.
Да, този автобус, без таблото отпред беше на Летище Бургас, точно на него на задното му табло има бяло фолио със стикер "Bourgas Airport". Преди Фрапорт да вземат на концесия летищата в Бургас и Варна, всички автобуси си бяха с бургаски номера. Общо две 130-ки съм виждал и снимал през 2007-ма год., когато возеха работниците на летището:
- А2811ВМ (сега с номер В4576РА)- без предно табло, на задното облепен с бяло фолио на стъклото и стикер "Bourgas Airport".
- А7982ВК - предно табло с логото "Летище Бургас" и задно само с бяла ролка.
От снимката, чийто линк е пуснал zirka, се виждат два броя с фабрични табла отпред, т.е. автобусите наистина са 3, за което и аз си мисля от доста време. В подкрепа на това, прилагам и снимка, която от доста време смятах да качвам. На нея освен тези двете 130-ки от линка на zirka, най-вдясно, отбелязан с червена стрелка се вижда предницата на още един, а с увеличение на снимката се вижда надпис, без оформено предно табло, т.е. сегашният В4576РА .
Това на последната снимка до стената вляво В14-20 ли е?
« Last Edit: 19.11.2012, 08:53:56 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!