Сигурно...но през 80те ме водеха къде ли не, и нито по автогарите, нито по пътищата, градовете и селата, срещнах някъде градски М80- такъв съм виждал само на снимка. Междуградски М81 имаше, но много нарядко и без ДАП-аджийското лого - само с военни номера или на различни предприятия. По редовните превози всичко вече беше 11М3, 11Г5, 11М4, В13-20, В14-20, Икарус 280 и тук-таме ПАЗ-чета 672. Вярно е, че и след промените се появиха частни междуградски, но пак много нарядко, вероятно купени настаро от военните или от разни предприятия...84та година си спомням, че видях междуградски 11М3 с ремарке, но вече пребоядисано в бяло и синьо - и повече ремарке на автобус не срещнах никога.....Частниците не купуваха автобуси втора ръка от ДАП-овете - веднага като дойде Димитър Попов и тази дейност беше позволена, имаха избор от купища евтини ГДР-ски икаруси втора употреба, някои от тях в действителност си бяха чистак нови, също от Балкантурист, освен това и много какви ли не втора ръка западни рейсове, а някои от тях купуваха и чисто нови Чавдари 11М4 и В14-20. Преди това.....частни камиони и таксита се появиха още през 1987-а година, но частни рейсове не разрешаваха.....