^ Не бъдете толкова сигурни – вземате предвид единствено видимите белези, а другите обстоятелства просто ги изключвате! Те са че В 13- 20 се произвежда до средата на 1985, после почват да произвеждат съчленения му вариант, но дори и този да е такъв, рязан, пак леко не излиза! Защото веднага след падането на Тодор Живков – края на 89 -та, всички държавни поръчки биват замразени. Слагаме го още няколко месеца, като заварено положение до завършването на започнатото, и край. Така влизаме в 1990 г. Това е фактическият край на всичките доставки за ДАП- те, по линия на държавното снабдяване и почва раздържавяването. Но вече както знаем, няма кой да плати за нови доставки от Ботевград, понеже новите дружества в този момент нямат финансов капитал. И тогава е краят на съчленения В 14- 20 за въртешния пазар, после единствено има износ за Русия.
Така че няма как да е произведен през 1991 – както е посочено и да е В 13-20 или съчлененият му вариант!
Поглеждаме че в техни предишни обяви, посочват че продават 11М4 Кенти, произведени 1991г, този също е от тогава – съвпадение или не: излиза!
11М4 също бива спрян през 1985, като след това се произвеждат единични бройки и то основно дългата му база – писали сме по- назад – но вече след 1990/91 държавата все още си е запазила няколко приоритетни отрасли – така едно са ДАПте, съвсем друго е ''Балкантурист - Сл. бряг'', затова точно в навечерието на раздържавяването (казано образно през 1991г) са доставени автобуси 11М4 и 12М4 за тях, както те впрочем и посочват за датата му.
Друго е, че самият притежател на въпросния автобус през 2006 г – тогава пък е посочено, че е минал Кента – вече си е разпродал всички Чавдари от този модел, дори спира Икарусите 250-59, както и Мерцедес О303. Остават им само миналите през Кента няколко броя, които почти не ги ползват, както и завидна бройка Юнкери и Волва-Берхоф. Далеч по- логично тогава е да не купуват друг, още повече че посочват, че почти не е каран, а някои от собствените, по някакви причини да са решили да го преоборудват, – от техен 11М4, в това което виждаме.
И ако по някакъв начин това все пак може да е някакво изключение, то погледнете какво представлява и от къде започва самият под на автобуса! Съди се по багажниците – те излизат над калниците, линията е там!, – сега вземете и погледнете как е при 11М4 и В 13-20!, – а значи е като 11М4 и пренесен мотор от отзад с минимални преправяния само за леглото му, тоест защо да му преправят целия под? Това едно че си е играчка, друго че се обезсмисля за няколко см повече багажници, ако е бил В 13-20 разбира се? Ето защо това си е било 11М4!
Да – "СБ Авто" имаха няколко модернизирани Кенти, водени като модел "11Г6", справка този линк. Номерата са поредни, както ще видите в снимката в линка, а този автобус си е чист Б13-20 или скъсен Б14-20, модернизиран по същия начин като 11Г6-ците.
Кента нямат нищо общо с 11Г6. Техният модел е 11М4М – последното означава Модернизира, както и 11Г4М – за тривратите, –, ''Г'' вече Градски, ''М'' също Модернизиран. А преди да се появи реално В 13-20, проектното му заглавие е било 11Г6, принципното му различие обаче с предната серии води до изцяло новото му означение!