11М4 -то на Атанас Статев, не само че има елементи от новата генерация по лиценз на Щаер, но и двигателят е Шкода- Мадара. Дори ако се загледата в задния мост, ще видите приликата с главините, които са вграждани вече в тази гама. Останал съм с впечатление, че това се случва около 90- та година – беше оповестено из медиите, че тогавашното Правителство чрез Завода го подпомага с този автобус, като го обезпечава със самостоятелен начин на придвижване. Иначе е трябвало да ходи по разните институции, за да му отпускат нужните средства за целта, и то в тези години, когато Държавата започва да абдикира и от спорта.
Тук обаче, ако се придържаме към информацията от книгата на Иван Колев, може впоследствие автобусът да е бил модернизиран и така този дребен на пръв поглед детайл, да не е описан достатъчно подробно. Все пак мисля, че абсолютно всичко не може бъде изчерпано фактически от които и да е. А и ако познаваме цялата хронология на тези години... може би е логично подобно нещо!
Случайно сниман Чавдар 11М4 от репортер на trafficnews.bg
Това е автобус на МВР. И точно той беше станал печално известен покрай протести срещу Правителството на Орешарски – всекидневно попадаше в кадър от репортажите пред НС.
Нормално е и при тях, както при военните, да има останал някой.
Като стана въпрос, още един, който, съдейки по разцветката трябва да е от последните произвеждани, към самото началото на 90 -те. Същият е в конната база на МВР, над кв. ''Бенковски'', мисля че от няколко години вече не е в движение, а миналата година, когато минах оттам, вече беше със счупен заден прозорец.