Author Topic: Чавдар: прототипи и история  (Read 794127 times)

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3415
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3980 on: 30.08.2020, 17:31:56 »
330 от Bus Memories.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Teo

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 57
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3981 on: 03.09.2020, 21:27:11 »
Aвтобусът Царево - Арапя, в архивна снимка от 2006 г. и мои собствени снимки през 2020 г.

Очевидно по някое време е претърпял пълна реновация, страничните панели са изправени и общият вид е по-изчистен с по-малко лайсни и вратички.

Online Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2917
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3982 on: 04.09.2020, 12:50:17 »
Реклама на Чавдар 11 м4 на френски:

Източник

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3415
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3983 on: 05.09.2020, 15:52:52 »
Пускам пак листовките, понеже видях, че линкът е неактивен и са изчезнали....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Balkanton

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1541
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3984 on: 10.09.2020, 15:47:17 »
Чавдар М66 с голямо ремарке, по-скоро фургон? някъде по Черноморието

Източник

Offline madbatt

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 210
  • prost ak
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3985 on: 10.09.2020, 16:25:48 »
Нещо лекарско, ще е.
Dream on

Offline Balkanton

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1541
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3986 on: 10.09.2020, 16:29:59 »
Възможно е, да. Сякаш и вратата на автобуса е по-назад от стандартното. На мястото, където на градския модел е втората врата...
« Last Edit: 10.09.2020, 16:34:17 by Balkanton »

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4796
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3987 on: 10.09.2020, 18:08:52 »
Нещо лекарско, ще е.

Флуорограф. Рентгенови снимки за ранна диагностика на белодробни заболявания.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline Balkanton

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1541
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3988 on: 10.09.2020, 22:46:26 »
Чавдарче Авиа LC51, някъде из България през 1993 г.

Източник

Offline Balkanton

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1541
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3989 on: 11.09.2020, 17:16:17 »
Още Чавдари от фейсбук:

Автогарата до жп гарата в Бургас, 1984 г.


Чехи пред Чавдар-Авиа, 1986 г.


Войници пред Чавдар 5С, краят на 80-те години


Нов Чавдар 141 през 1998 г.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3415
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3990 on: 12.09.2020, 23:07:59 »
Пред фирмен сервиз в Гърция.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3415
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3991 on: 15.09.2020, 02:44:28 »
Пак от Bus Memories.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Pesho1991

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 514
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3992 on: 15.09.2020, 06:52:00 »
Като загледаме какво е било положението с транспорта в Гърция, чавдарките направо като космически кораби стоят там.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3415
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3993 on: 15.09.2020, 16:00:43 »
Гърция до влизането си в ЕИО (ЕС) през 1981ва е пълна трагедия, изключително зле. Замогва се в последствие, и за разлика от нас, за да влезе в ЕС не е изпълнявала никакви критерии. И ЕС само ги хрантути....Зъболекарят в моето село ми е разказвал как като е бил стажант, се е наложило да извади всички зъби на една гъркиня и да и направи протези. Половината ми рода е в Гърция, единият ми дядо е роден там - като идваха, ядяха трохите от покривката на масата, а ние давахме хляб на козите....97а година ходех за първи път. Влаковете бяха пълна трагедия, преди това също, като дете и ученик непрекъснато пътувах с тях към Кулата - вагони полско и ГДР-ско производство луксозно изпълнение, но тотално занемарени. Движеха се адски бавно. Автобусите на КТЕЛ същата работа.....В Атина - тролеи ЗИУ, рейсове - Икарус 260 с дървени седалки (аквариум не видях), тук-там стари Магирус и съчленени Волво Саракакис, също с дървени, кошмарни задръствания.....
« Last Edit: 15.09.2020, 16:15:04 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline madbatt

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 210
  • prost ak
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3994 on: 15.09.2020, 17:14:02 »
Много се радваха на Еврото, ама мигрантите и сега тая простотия на СЗО, им разказаха играта ...
Dream on


Offline mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3665
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3996 on: 15.09.2020, 23:17:05 »
От изгубени в миналото, не съм сигурен пускани ли са преди.

- 11Г5 под Аспаруховият мост;
- М80 Плевен;
- М80 в Търново

Списък на подвижния състав в София
Забравете провалите,
запомнете уроците.

Online Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2917
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3997 on: 16.09.2020, 09:03:17 »
От изгубени в миналото, не съм сигурен пускани ли са преди.


- 11Г5 под Аспаруховият мост;
- М80 Плевен;
- М80 в Търново
В общи линии почти всички снимки на ГТ от "Изгубени в миналото" са пускани многократно, а конкретно тези са пускани дори  в тази тема ;)
« Last Edit: 16.09.2020, 09:06:47 by Magirus deutz »

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4694
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3998 on: 16.09.2020, 09:49:06 »
Аз например не съм ги виждал, така че не виждам нещо лошо да бъдат пуснати отново.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3484
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3999 on: 16.09.2020, 11:43:14 »
- Чавдар 11Г5 с летящи врати, би трябвало да е от ДАП Стара Загора



По скоро "Автобусни превози" Стара Загора, както се е водил по това време.Същият Чавдар съм виждал на два - три пъти на автогарата в Гълъбово, изпълнявайки курсове от и до Стара Загора.
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".