Интересна емблема на АТ София. Нямаше много 11М4 и М3 с тази емблема дори си мислех че сънувам като я виждах. Повече съм виждал с тези от провинцията. Самоков, Костинброд, Костенец, Бургас, Варна и т.н.
На "новата" автогара Подуене, на Тодорини Кукли, съм виждал и 11Г5 с емблемата на ДАП София, но не знам за къде е бил - нямаше табели.
Зависи през кои години са доставяни автобусите, както и ...
Емблемата ''АТ'' е на ''шапката'', която е ''Държавно стопанско обединение – Автотранспорт''. Другата, огледалното ''Б'', е на клоновете – тоест всичките окръжни градове плюс София - окръг, чийто поделения са:
ДАП – клон Ботевград. Съществува от 1949 г.
– клон Самоков. Съществува от 1948 г., от 1991 е ЕООД - Държавна фирма ''Автостарт'' ...
– клон Своге. Съществува от 1963 г.
– Автостопанство Елин Пелин. Съществува от 1966 г, от 1991 е ''Елин Пелин - транс'' ЕООД., приватизирано през 1998 г.
Без товарните превози и ГТ, ДАП ''Автобусен клон'' - София -град. Създадено 1956 г. През 1976 г е понижено в статут до Автостопанство, въпреки че като наименование ''ДАП'' си остава най -разпространеното! Обхваща само междуградските автобуси, които са разхвърляни между гаражите. По -късно те са отделени в гараж ''Република''.
Така се получава, че над въпросното ''Автостопанство'' не стои клон на който и да е ДАП, ами направо централата, за разлика от останалите ДАП -ве, а оттам и логото.
... Знае се, но да допълним, че градският транспорт в София е на оперативно подчинение към Столичен градски народен съвет тогава или СО сега. А наред с товарните превози и горният автобусен клон, условно биха формирали ДАП като останалите, ако не е било това ''отклонение''.