Сега да ви разкажа за един още по уникален Чавдар 11М3/Г5, който през 1999 год. обслужваше ежедневната линия Ст. Загора - Димитровград - Хасково - Харманли - Любимец - Ивайловград. По същото време отбивах военната служба в Ивайловград и 5-6 пъти имах възможност да се возя на тази машина. Интресните неща в нея бяха няколко, като на първо място слагам двигателя, който определено не беше шкодов и нямаше нищо общо с него, нито като звук, още по-малко като мощност. Ако някой от вас е ходил до Ивайловград знае какви прилични баирчета има наоколо, та точно по тези сукаци чавдарката се движеше с 70-80 без проблеми и на високи предавки, а на равно спокойно правеше 100-така, но вероятно скоростната кутия беше оригиналната и не беше здравословно по-бързото каране. Нарочно написах модела неопределен, защото и каросерията беше преправяна, имаше една врата, но тя беше от 11Г5 (широка хармоника) цвета също беше непривичен за 11М3, червено бели ленти, също като на градските, седалките бяха също от градските, но пък имаше перденца. Изобщо, това беше една удивителна машина, като най-голямо впечатление, разбира се правеше двигателя. Един войник от поделението твърдеше, че е говорил с шофьора и от него разбрал, че двигателя е Волво, но това не е сигурна информация.