Author Topic: Доставка на 22 броя чисто нови тролейбуса за Бургас  (Read 28178 times)

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4468
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
На някои от снимките се вижда тролейбусът да прави завои на кръстовище, където прътите (тирантите) са свалени. Чудя се, дали тези "помощни" двигатели няма да са достатъчни за извършване на една пълна обиколка по трасето. Което автоматически означава, че повече няма да видим класически автобус по Т1 и Т2.
Нищо подобно. С тази помощна група надали и до половината от трасето ще стигне. Тя е предвидена като аварира тролеят, да закара хората до най-близката спирка, след което по най-краткия път да стигне до депото. Така че автобуси по Т1/Т2 ще има, най-малкото ако пак се наложи демонтиране на мрежа. Това, обаче, с което ще се сбогуваме, е гледката как ДАФ-ът 306 дърпа закъсал тролей към депото :(.
« Last Edit: 22.04.2014, 22:50:56 by $h@IdEr »

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1088
    • View Profile
    • Email
Само да вмъкна, че обикновено помощните двигатели са предвидени за няколко километра с пътници и два - три пъти повече празни, респективно на по - голяма скорост. Обикновено това е до километър - два с 20 - 30 км/h и - или до 5 - 6 със скорост от 40 - 50 км/h, без товар. Но зависи също от терена – към ''М. рудник'' по - вероятно е да е трудно, ако не и невъзможно, пълното изкачване и по двата маршрута.
Съществува вариант новите да домуват в гаража.


 
« Last Edit: 23.04.2014, 16:41:25 by zirka »

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4468
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Quote
Новите тролейбуси - с климатици, видеокамери и аварийни двигатели

До края на седмицата се очаква да пристигне първият от общо 22 нови тролейбуса, които ще обслужват линиите на Бургасбус Т1 и Т2. Те ще бъдат оборудвани с всички екстри, които имат и новите автобуси с марка „Соларис“ –  климатици, рампи и накланящи се платформи за трудноподвижни граждани и майки с деца, видеокамери, записващи случващото се вътре в салона и на пътя, обяви за „PoligrafF.net“ инж. Петко Драгнев, управител на общинския превозвач „Бургасбус”.

„Новото при тролейбусите е, че имат монтирани двигатели с вътрешно горене, които са достатъчно мощни, за да осигурят придвижване на тролейбуса, когато няма захранване“, разкри още инж. Драгнев. Това означава, че дори в случаи на пътни произшествия и ремонтни дейности по трасето, няма да се спира движението на линиите Т1 и Т2, нито пък ще се налага заменянето им с автобуси.

Първият тролей ще бъде пуснат в експлоатация в момента, в който е готова документацията по приемане на превозното средство и уреждане на гаранционните условия, поясни инж. Драгнев. До края на месец юни дневният наряд ще може да се покрие почти на 100%  с нови тролеи, тъй като в рамките на този срок в Бургас трябва да пристигнат 12 от общия брой закупени превозни средства. До края на септември пък се очаква всичките нови тролейбуси да бъдат тук.

След като всичките бъдат пуснати в експлоатация и новата транспортна схема влезе в сила, е предвидено тролейбусите в кв. „Меден рудник“ да се разделят в две трасета, тъй като в момента около една трета от маршрута им се припокрива. Едната ще продължи по ул. „Въстаническа“ и ул. „Захари Стоянов“, а другата ще се движи по маршрута на автобус № 211 през зона А, така трасето им ще се припокрива само в района между Капчето и Транспортна болница.

Най-старите тролейбуси, които са от 1967-а година, ще бъдат бракувани. 10-те по-нови с марка “Волво” пък ще бъдат обявени за продажба. В случай, че други общини не проявят интерес, и тези машини ще бъдат бракувани, поясни управителят на общинския превозвач.

Що се отнася до ремонта на депото, инж. Драгнев обясни, че реконструкцията върви по план и в график, въпреки колебанията в метеорологичната прогноза и дъжда. Към момента външното саниране е на 90% готово, очаква се с приключване на грубата работа да започне и преоборудването.


Освен обновяването на техническите средства, общинският превозвач „Бургасбус“ работи и по подобряване на обслужването. „Смятам, че направихме не малко, но искаме паралелно да гарантираме качествена услуга и добро обслужване. В момента работим по програма за обучение на кондукторите за „Култура на обслужването“. Искаме всички служители, които имат пряк контакт с гражданите, да преминат през обучение със специалист. Целта ни е да постигнем комплексна, качествена услуга“, обясни още управителят на превозвача.
Източник
Да видим как Драгнев ще обясни липсата на видеокамери в Соларисите Урбино, след като според него едва ли не те вече разполагат с такива!

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5250
    • View Profile
ПървияТ от 22-та тролейбуса вече е в Бургас.
« Last Edit: 25.04.2014, 13:18:59 by difian »

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4468
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
ПървияТ от 22-та тролейбуса вече е в Бургас.
Информацията откъде е? Според тази новина първият ще е тук на 13-и май.

Edit:
Човекът е машинист.
Бях забравил, за което се извинявам (понеже принципно знам, че колегата е машинист). При това положение, ако не излезе днес (което е по-вероятно), то ще го дебнем за снимки и първо возене като излезе на линия! Макар че има и друг вариант - да го пробват тук днес или утре :fan:.
« Last Edit: 25.04.2014, 15:38:10 by $h@IdEr »

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5336
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Човекът е машинист.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5250
    • View Profile
В случая информацията ми е от син на работеща в БургасБус - сутринта бил пристигнал вероятно с камион за мое нещастие не съм го карал.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15659
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Мдам, едва ли е с влак, след като едва днес в България са влезли първите четири за Плевен, за които официално знахме че са заминали и има снимки. Интересно, че са успели толкова бързо да го подготвят и доставят, но навярно межд доставките за четирите града разликите не са големи, ако въобще ги има, освен боята...

Offline west_1984

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1086
  • --==WEST_1984™==--
    • View Profile
Информацията е напълно вярна, за съжаление не ми беше дадено разрешение да вляза в гаража да го снимам, при все седенето около 2 часа на дъжда пред администрацията, очаквайки отговор. Официално ще може да се снима след понеделник- вторник.

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4468
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Аз ходих преди малко до гаража, пукната Шкода не се виждаше на плаца.

Offline west_1984

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1086
  • --==WEST_1984™==--
    • View Profile
Аз ходих преди малко до гаража, пукната Шкода не се виждаше на плаца.
Шкодата заедно с платформата, с която са я карали за насам бяха пред халетата от страната на администрацията, а не отзад на плаца.

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4468
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Изрових от Фейсбук една снимка на Шкодата в гаража на Бургасбус, преди да бъде свалена от платформата. По непотвърдена информация пак оттам, въпросната ще тръгне идния понеделник. Дано да е тогава.
Edit: Изтрито (авторски права)
« Last Edit: 02.05.2014, 23:15:17 by $h@IdEr »

Offline west_1984

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1086
  • --==WEST_1984™==--
    • View Profile
Изрових от Фейсбук една снимка на Шкодата в гаража на Бургасбус, преди да бъде свалена от платформата.
До тези снимки без да ровя имах достъп още в деня на пристигането и причината да не ги кача тук е, че нямам авторски права за това, нито позволение.

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1088
    • View Profile
    • Email
Днес, символичният №1 излезе на пробен курс. Имаше доста пътници, по - вероятно ватмани, да го пробват ...даже... :D  Обаче на автобусите май им е по по - добър начин зададен маршрута на таблото.
« Last Edit: 06.05.2014, 17:50:59 by zirka »

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1782
    • View Profile
Таблата са на различни фирми. На мен бягащите надписи не ми допадат, а май и на тролеите ви ще бъдат такива.

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4468
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Днес, символичният №1 излезе на пробен курс. Имаше доста пътници, по - вероятно ватмани, да го пробват ...даже... :D  Обаче на автобусите май им е по по - добър начин зададен маршрута на таблото.
Евала! Страхотно попадение... За пореден път!  :fan: :fan: :fan: Вижда се обаче, че още не е регистрирана, ще тръгне на линия чак след тази процедура.
Таблата са на различни фирми. На мен бягащите надписи не ми допадат, а май и на тролеите ви ще бъдат такива.
Най-вероятно ще бъдат програмирани по същия начин като автобусите Соларис. Надявам се обаче да оставят този шрифт и размер на цифрите, защото на автобусите е много ситен (даже на 4-ката го смалиха допълнително :bag: ).
« Last Edit: 06.05.2014, 18:15:07 by $h@IdEr »

Online Neronov

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2827
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Днес, символичният №1 излезе на пробен курс. Имаше доста пътници, по - вероятно ватмани, да го пробват ...даже... :D  Обаче на автобусите май им е по по - добър начин зададен маршрута на таблото.

На втората снимка да не са заседнали прътите в стрелката или да ги е изхвърлила ?

Offline plastikat

  • Moderator
  • Маниак
  • ********
  • Posts: 870
  • Венцислава, да не те подгони глигана?
    • View Profile
    • Email
Zirka,поздравления за попадението  :fan: На втората снимка може да си заснел първото "изсипване" на прътите  :D
Guz_lover и поп Кръстю - невероятна двойка.....

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15659
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Евала! Страхотно попадение... За пореден път!  :fan: :fan: :fan: Вижда се обаче, че още не е регистрирана, ще тръгне на линия чак след тази процедура.
Няма да бъде регистрирана, тролейбусите нямат регистрационни номера! Ако щеше да се регистрира, това и излизане по улиците е незаконно! На поставките за регистрационен номер ще се поставят инвентарните номера, както се направи в София и Плевен! ;)


Източник


Източник

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4468
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Няма да бъде регистрирана, тролейбусите нямат регистрационни номера! Ако щеше да се регистрира, това и излизане по улиците е незаконно! На поставките за регистрационен номер ще се поставят инвентарните номера, както се направи в София и Плевен! ;)
Е да де, аз това имах предвид под "регистрация" :D, те и Волвата и Берните нямат регистрационни номера, а са им сложени български инвентарни (при Волвата е добавено "16" пред швейцарския).