Author Topic: Трамвайното трасе по бул.България  (Read 65903 times)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12333
    • View Profile
    • Email
Re: Трамвайното трасе по бул.България
« Reply #580 on: 19.08.2018, 21:12:43 »
Спокойно и по релсите на БДЖ е подобно положението като по релсите на ЦГМ. Онзи ден се загледах в РП на гара Лакатник, същата работа счупени скрепления, траверси. Явно за източноевропейските условия си е нормално да е така :D :D :D
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2707
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Трамвайното трасе по бул.България
« Reply #581 on: 19.08.2018, 21:18:58 »
По релсите на влака, изпълнени с еластични скрепления SKL14, като тези по България, счупените траверси са голяма рядкост и не са свързани с подбиването.
Очевидно е, че някой е подбивал не под траверсите, а през тях.

И като цяло с риск да се повторя, честото подбиване (по-точно ровичкането в калта), което се прави па трамвайната мрежа е всичко друго, но не и полезно за пътя. Дори при слаба основа, подбиване се налага не по-често от веднъж на няколко години, а при качествено изпълнение може да не се пипа и 20+ години.

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2275
    • View Profile
    • Email
Re: Трамвайното трасе по бул.България
« Reply #582 on: 19.08.2018, 21:48:00 »
Иво, на това ако му казваш нормално...Преди години някаква чешка фирма правеше ремонт между Плевен и Горна Оряховица. И го направиха както трябва. Само че тя повече никога няма да участва на търг в България...........защото още си чака едни пари. Гърците от Терна първо се осраха между Пловдив и Първомай, после въпреки това им дадоха Димитровград - Свиленград. А специално този проект първо беше по предприсъединителните фондове, не ги усвоихме, после ЕС отказа да ги удължи и го прехвърлиха по Транспорт, вместо парите да се ползват за друго, накрая искаха да го "фазират" и да го прехвърлят по настоящия програмен период, ама ония ни свиха сармите и беше набързо склепан, иначе щяхме да връщаме мангизи. А в същота време една българска фирма работеше по модернизацията и електрификацията между Солун и Атина. Схващаш ли?
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4629
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Трамвайното трасе по бул.България
« Reply #583 on: 19.08.2018, 21:51:03 »
Досега не беше подбивано това трасе, освен по време на строежа. Има места, на които си личи как ударът е върху сридата на траверсата...
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3260
    • View Profile
Re: Трамвайното трасе по бул.България
« Reply #584 on: 20.08.2018, 02:41:07 »
Как може да остане ненаказан този саботаж! Какви скорости искаме да развиваме по това ново трасе; за каква безопасност за пътниците; как ще опазим здрави новите трамваи; къде е гаранцията на релсовия път; колко години беше чакан ремонта на бул.България?!
████████████████████████ Епилог

Offline T1000

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2003
  • Ferrari S.p.A.
    • View Profile
    • www.diecast-utopia.com
Re: Трамвайното трасе по бул.България
« Reply #585 on: 23.08.2018, 10:51:17 »
Потресаващо изпълнение. И ние очакваме смислен трамваен транспорт с това отношение към него :blink:
I'll be back®