Author Topic: Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"  (Read 19872 times)

Offline mitko08888

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 265
    • View Profile
maniak, най-искрено ти благодаря за подробния и изчерпателен отговор, съответно и за времето и усилията, които си отделил за него. Ще коментирам някои от отговорите, едиствено с цел евентуална по-нататъшна дискусия, която поне на мен би ми била итнтересна.

1. Нямам отговор как в по-малък Дрезден се превозват повече пътници отколкото в София. Единственото, което ми идва е, че там транспортът е цялостно по-добре организиран.
- Ако трябва да говорим за разнороден транспорт, виждал съм на много места съвместно съществуване на автобус, трамвай, тролейбус и градска железница. Че и воден транспорт като част от градския такъв.
- Не знам дали в София можем да говорим за "неефективна" система - за мен ефективността е свързана не само с работата (превоза) която е свършена (съгласен съм че е не особено голяма), а и с разходите за извършване на тази работа, съответно под ефективност разбирам отношението на двете неща. Не съм вътрешен човек за тази област, но имам представа с какъв човешки ресурс и с каква материална база се осъществява транспортната услуга в София, има представа и в редица европейски страни какви средства се влагат за реализиране и поддържане на високо ниво на градския транспорт. Мисля че тук трябва да се наливат още много пари за да се увеличат извършваните превози и за да се постигне по-висока ефективност. А и само с пари не става - народът е казал че със старите к..ви нов бардак не се прави - трябват и нови хора с ново мислене.
- Не ти схванах идеята за насочване на средствата за тунели и метро? Имаш предвид тунели за насочване на автомобилите в тях?
- Защото твърдиш че метрото няма желания ефект към наземния градски транспорт? На мен най-хубавите ми години са минали в непрекъснато "гонене" на рейсове по големите спирки, висене по вратите, тъпкане, пътуване по цял час и повече натъпкан като в консерва и какво ли още не. Автобусите по Цариградско / Ленин и по Малинов бяха един след друг. Сега има по три коли на час на линия като 213 и 305, които едно време бяха на по 3 - 4 минути аз всяка линия. Една част от пътниците се пренесоха в метрото - това е за мен безпорен факт. Също така за мен в момента метрото е достатъчно натоварено и може да поеме повече пътници само след цялостна промяна на системите за управление на движението. Останалите пътуващи, естествено, се качиха на колите си. Първо защото автомобилът сега е много по достъпен и удобен за ежедневно ползване. Второ - защото пътната инфраструктура се разви и поема повече коли, отколкото преди 30 години. И трето - защото наземния транспорт просто го няма. Броят на автобусите е драстично намален, броят на трамваите е драстично намален, няма как да има висок дял.
- цената на транспортната услуга може да се запази и без орязване на наземния транспорт, а с по-ефективното му използване.

2. Мисля че тук основната причина за наливането на тези пари е възстановяване в една прилична форма на жп инфраструктурата, за да може да бъде предоставяна на различни транспортни жп оператори. Не съм чул да е предвидено трасе за градска железница. Не съм убеден до колко се отчитат ползи от пътническо движение в локални градски участъци.

3. В тази точка мисля че ти завършваш с единствения павилен за мен отговор. Не може да става никаква приказка за ползване на ресурси на БДЖ-ПП. Съответно всякакви движения в такава посока са не само неправилни, но изключително вредни и грешни и ще опорочат една такава идея и ще прахосат много пари.

4. Тук действително се завъртаме в т.1 - колите по околовръстното, по Др. Цанков и по Цариградско се увеличиха не защото милионите не са изхарчени ефективно, а защото с едни милиони се подобри пътната инфраструктура. Не виждам какво лошо има в това. Но обсолютно не мога да приема тезата на транспортните специалисти на общината, за която писах в темата за бус лентите! "да създаваме препятствия пред общия трафик, за да може да насърчаваме използвнето на градския транспорт" е постановка и метод на работа, който самият аз съм изучавал дълги години в епохата на тоталитаризма и споменавания от теб бай Тошо, някой тепърва да ми излиза с такива номера - не е познал. Не България, а светът се е променил достатъчно за последните години, за да се мъчим да работим с подобни разбирания. Хората сами избират какво да ползват - подземният транспорт се оказа достатъчно удобен и се натовари, едва ли не на макс., и то не въпреки, а благодарение на ръководството на метрото. Наземният транспорт пропада все повече и повече, въпреки че и там се наливат пари, но никакви други промени не са направени.

5. Имам данни за разписанията и влаковете от онова време. Ще ми трябват няколко дни да извадя нужното и да го подредя в удобен за четене вид и ще го пусна, може би в жп транспортния раздел. Информация за превозваните пътници нямам.

6. Тезата ми е: жп линията съществува отдавна - това е факт. Но тя не е без пари и поддръжката и не е без пари. Влакове също има в БДЖ-ПП, но и те не са без пари. Не може СО ей така да поиска да ги ползва - трябва да се плаща за това. не може да се вози за 1.60, а за да се избият тези нови разходи трява или да се вземе повече от общинския бюджет, или да се увеличи цената на билетчето. Трябва да се инвестира и в инфраструктура - най-малкото да се регулира достъпа до влакчетата - заграждане на перон, контрол на достъпа, билетни каси и автомати. А пък за строителството - не знам конкретно какво и как е предвидено, но при рехабилитация на Сф - Елин Пелин така, както се извършва в последните 10 години,  смятай че дълго време там влак може и да не върви, било то и част от градския транспорт.

7. Мисля че и тук се вижда - евентуално решение е организиране на регионален жп превозвач, който да вози дори и в рамките на града, а не натоварване на градския транспорт с такива функции.

Както започнах в началото, не очаквам отговор, а по скоро това са теми, които биха ми били интересни при наличие на съответни данни за дискутирането им. Иначе ще е малко като чесане на езици. Поради наличие на толкова въпроси "оцених" за себе си и вашето предложение по съответния начин. И за да завърша в духа на дискусията - не знам защо трябваше друг да ми отговаря, след кото ти си се подписал под статията. Приемам че човекът сега е достатъчно зает - предстоят му избори, има да изпълнява партийни поръчения, нека си  върши работата, нямам нищо против, стига да е ясно заявена. Докато вие самите не се разграничите кой-какъв е и за какво се бори - съм длъжен да пиша общо/обобщено и за сдружението, и за "гражданските инициативи", и за форумната администрация.

Ако някой друг има нещо по въпроса - добре е да е в съответните раздели.

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4589
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Няма да коментирам плюенето по метрото. Според вашия проект има само една отсечка, където влакът минава през града и може да е полезна - Обеля-Надежда, но там се дублира с метрото. В останалия участък трасето минава в покрайнините на града и няма да се използва според очакванията ви. Понеже виждам, че ти, maniak, си експерт искам да попитам дали си ходил в Слатина и си мерил разстоянията между предложените спирки. Влакът ще спира на всяка автобусна спирка, което пречи на скоростта му.

1. Къде прочете плюене? Няма нищо подобно. Напротив, написването на "онзи" метродиаметър е използвано за да се покаже, че наистина никой не отъждествява съществуваща инфраструктура (в случая жп) като потенциално решение на някои проблеми, свързани с придвижването в града. Както първи МД няма как да реши транспортните проблеми на Симеоново, по същите съображения и тази инфраструктура няма да може да ги реши. От друга страна еволюцията на човека да избира по-бързи и ефективни начини за придвижване е пренебрегната. По протежението на жп линията има много примери, които могат да го докажат, напр. Надежда - Дружба: по това направление няма по-бърз обществен транспорт от железопътния (нито с автобус, нито с метро ще е по-бързо и ефективно придвижването; при определени обстоятелства жп-то бие и индивидуалния транспорт в случая). Е трябва ли да се правим, че това не е така, само и само за да хвалим метрото. В статията се посочва, че за пътника би било по-удачно (по-удобно) да използва жп транспорт, който се интегрира с останалия градски транспорт.

2. Дублиране на жп транспорт с метро не виждам. Възможно е да не знаеш, но отново ще обясня, че видовете обществен транспорт и линиите им не се конкурират помежду си, а с индивидуалния транспорт. Това може да се види нагледно с ТМ линия 8 и метрото - те обслужват два различни сегмента в градските пътувания; не се конкурират, а се допълват. И защото общественият транспорт е мрежа, е напълно нормално при интегрирането на още един вид транспорт цялостната натовареност на мрежата (брой реализирани пътувания) да нарасне не само по жп транспорта, но и метрото, т.к. те ще имат допирни точки и пътниците ще използват двата вида транспорт. Това ще рефлектира върху намаляването на индивидуалния транспорт - няма да има толкова задръствания, ще има място за повече тротоари, велоалеи, зеленина! Нали това искаме?

3. Твърдението ти "спира на повече спирки, намаля скоростта" показва отново внушеното от медии и псевдо експерти отношение към обществения и в частност градския транспорт. Ако предположим, че ти ползваш спирка А на ГТ, защото ти е удобна и близка, но имаш съседи, които ползват спирка Б и биха предпочели за да стигат по-бързо до работа превозните средства да не спират на спирка А ти какво ще им кажеш? Или ще ти дам друг пример - трамвайна линия 5 - мислиш ли, че няма да бъде по-бърза, ако махнем 3/4 от спирките. Тогава считаш ли, че ще остане толкова търсена и натоварена, колкото е в момента. Тези въпроси водят до теорията - общественият транспорт представлява еластична мрежа. Колкото повече спирки има, толкова по-конкурентна е тя на индивидуалния транспорт, махнат ли се спирки - ефектът се губи. Общественият транспорт не е индивидуален, където ти се качваш на колата и караш от А до Б без междинни спирки. Именно това е отразено в графиката към материала, че трябват повече спирки, възможно е да нарасне минимално времепътуването, но създадените нови връзки ще привлекат повече пътници - т.е. ефектът ще бъде много по-голям за повече хора, отколкото ако има 3 спирки, които се ползват от по-малко пътници.
« Last Edit: 14.08.2016, 11:02:58 by maniak »
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline comet

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1145
  • MAN Lion's City
    • View Profile
3. Сравнението ти със спирки А и Б не е много удачно. За да може един вид транспорт в даден участък да е по-бърз, тогава той изпуска няколко спирки. Хората, покрай които минава линията, могат да използват довозващ транспорт. Същото е с метрото - не може да спира на всяко кръстовище, за да са доволни и човек А, и човек Б.
Няма дублиране, прав си. Схемата е малко объркваща с този мащаб и големите точки и имена на спирки.
Най-важният въпрос е дали общината има пари, за да изгради новите спирки и да купи/наеме подходящи влакове. От вида на ГТ в момента мога да преценя, че или няма средства, или няма желание да се финансира. Ако е от липса на средства, тогава може да има конкуренция между линиите, защото няма смисъл да се пазят няколко линии, които са на големи интервали, само защото се разминават за няколко спирки (конкретно 213, 305, 413 - при тях трябва промяна)
Стари снимки

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10510
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Мислех и аз да се изкажа, но с широкото излагане на аргументи maniak изчерпа въпроса, така че единственото, което ми остава е да пожелая успех в начинанието.
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Най-подробната галерия и база данни за возилата в София
Защото страстта е онова, което ни държи заедно вече 8 години!

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4589
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Радвам се, че материалът предизвика интересна дискусия. Това беше целта! Предполагам не се очаква, че подобен материал изначално ще даде отговори на всички въпроси. Напротив, целта е да се посочи проблемът, да се дадат примерни решения и в дискусията да се "роди" вариант(и) за изпълнение.

В отговор на втория коментар на mitko08888: в първия имаше доста въпроси, а тук си заложил на твърдения, като би станало много трудно всяко от тях да се коментира. Предлагам тук коментар само на един, т.к. има най-голямо значение.

6.
Quote
...Влакове също има в БДЖ-ПП, но и те не са без пари. Не може СО ей така да поиска да ги ползва - трябва да се плаща за това. не може да се вози за 1.60, а за да се избият тези нови разходи трява или да се вземе повече от общинския бюджет, или да се увеличи цената на билетчето. Трябва да се инвестира и в инфраструктура - най-малкото да се регулира достъпа до влакчетата - заграждане на перон, контрол на достъпа, билетни каси и автомати.

Предложението, което съм направил не изисква от страна на СО заплащане на каквото и да е било на БДЖ-ПП. Защо? БДЖ-ПП и Министерство на транспорта имат сключен договор от 2009 г. Според него всяка година БДЖ-ПП има задължение да изпълнява превозна услуга с железопътен транспорт. Как се организира тази услуга? Всяка година се подготвя График за движение на влаковете. Той от своя страна се базира на запитвания от страна на общините - напр. Кюстендил иска влакове до Радомир на 2 часов интервал с определени часове на заминаване. Не всички общини обаче пускат заявки до БДЖ-ПП, като след това има различни сценарии (спиране на влакове, промяна на часовете на пристигане и заминаване на влаковете и пр. - все водещи до "любов" от населението). Столична община има възможност именно в рамките на тази "схема" да заяви на БДЖ-ПП пускането на влакове от Банкя до Казичене (ако ще и 100 да са). В случая аз съм заложил интервал 1 час с ясното съзнание, че БДЖ-ПП нямат възможност да осигурят повече състави за момента. Но отново - пускането на тези влакове няма да струва на СО нищо, т.к. те ще се извършват в рамките на договора между БДЖ-ПП и МТИТС (както се движат и в момента влаковете между Перник и София, Пловдив и Асеновград и мн. други). За тарифното споразумение - има идентифицирани подзаконови нормативни актове, които трябва да бъдат променени, което (както стана с Бус лентите) не е сложно, но трябва СО да си го иска.

Другите точки също заслужават коментар, напр. т.2., но да не отегчавам повече засега.
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12239
    • View Profile
Скъпи приятели,

представяме на Вашето внимание нашия календар за 2017 година. За пръв път календарът е на цели 12 страници + корица, като сме подбрали най-естетичните снимки на превозни средства от градския транспорт в София, публикувани във forum.gtsofia.info през изминалата година. Цената на календара е 20 лева, като със закупуването на всеки календар Вие подпомагате нашата кампания за съхраняване на трите исторически тролейбуса - DAC-Чавдар 317 ETr; GMC- BBC HR150G и Шкода 9 Tr. Всички средства от продажбата на календарите ще отидат за тяхното спасяване под формата на дарение. Именно затова цената е малко по-висока от обичайната, но сме сигурни, че вие, феновете на градския транспорт, ще оцените нашите усилия да съхраним тролейбусната ни история. По-долу може да видите 2 страници от календара.
 Каледарът предстои да излезе от печат на 29. декември. Тъй като бройката календари е ограничена, молим желаещите да закупят календар да пишат на нашия е-mail: office@bgtransport.org, или в нашата фейсбук страница: https://www.facebook.com/bgtransport.org/  като коментар или съобщение до нас. Ние ще се свържем с Вас, за да уточним време и място на предаването. Извън София е възможно да го пратим по куриер с наложен платеж и доставка за сметка на получателя. При необходимост може да се свържете с нас на тел. 0899 678 224 - Васил Василев.

Всичките 12 месеца от календара може да видите на нашия сайт тук

Надяваме се календарът да ви хареса и да ви носи късмет през 2017 година!

« Last Edit: 27.12.2016, 16:46:31 by ozzy »
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12239
    • View Profile
Последна възможност да закупите наш календар!
Остават 10 броя от календара ни за 2017 година! Цената е 20 лева, като така ще помогнете да спасим историческите тролеи. Ако желаете да си вземете календар, може да ни пишете съобщение до мен или имейл на office@bgtransport.org. Календара може да разгледате тук: http://bgtransport.org/?action=news&info=8fbbe2c23cf3e6e9759734e5866f0a86
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12239
    • View Profile
Останаха само 2 календара! Който е пропуснал да си купи, сега е моментът! Цената е 20 лева, като така подкрепяте нашата инициатива за спасяване на историческите тролеи. Повече инфо тук: http://bgtransport.org/?action=news&info=8fbbe2c23cf3e6e9759734e5866f0a86
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община


Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3230
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
Снимки от посещението ни в тролебусния музей в Сандтофт :)
Музеят разполага с над 50 исторически тролейбуса като един от тях е канадският тролейбус от Едмънтън с инвентарен номер 189, който е абсолютно същия като този в Ямбол.











ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12239
    • View Profile
Драги съфорумци,

календарът ни за 2018 година вече е готов!

Както и тазгодишният, новият се състои от 12 страници + корица, размер 31 х 44 см, като сме подбрали най-естетичните снимки на превозни средства от градския транспорт в София, публикувани във forum.gtsofia.info през тази година. Повечето от тях отразяват и събития, свързани с градския ни транспорт, случили се през отминаващата 2017 година.
Цената на календара отново е 20 лева, като със закупуването на всеки календар Вие подпомагате нашата кампания за съхраняване на трите исторически тролейбуса - DAC-Чавдар 317 ETr; GMC- BBC HR150G и Шкода 9 Tr. Всички приходи от продажбата на календарите ще отидат за тяхното спасяване под формата на дарение. Вие вече успяхте да подпомогнете кампанията ни, със закупуването на календари за настоящата 2017 година. По този начин бяха събрани близо 350 лева и така допринесохте за откупуването и съхраняването на последния оцелял DAC-Чавдар 317 ETr!
Вярваме, че с Ваша помощ ще успеем да съхраним и останалите 2 исторически тролейбуса - Шкода 9 Tr и GMC- BBC HR150G!

Тъй като бройката календари е ограничена, молим желаещите да закупят календар да пишат на нашия е-mail: office@bgtransport.org, или в нашата фейсбук страница: https://www.facebook.com/bgtransport.org/  като коментар или съобщение до нас. Ние ще се свържем с Вас, за да уточним време и място на предаването, в рамките на София. Може и на лично съобщение до мен. Ако нямате възможност да го получите лично от нас, можем да Ви го изпратим по куриер с наложен платеж и доставка за сметка на получателя, на посочен от Вас адрес или куриерски офис. При необходимост може да се свържете с нас на тел. 0899 678 224 - Васил Василев.
 
Надяваме се календарът да ви хареса и да ви носи късмет през новата 2018 година!
« Last Edit: 15.11.2017, 10:42:37 by ozzy »
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Online vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4341
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Запазете един календар за мен  :)

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12239
    • View Profile
Остават по-малко от 15 отпечатани календара! Не пропускайте въэможността да се сдобиете с един страхотен календар, като така ще подпомогнете и спасяването на пазарджишката Шкода 9Тр!

Който иска календар, да пише на лично или във фейсбук.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Online New_Passenger

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 686
    • View Profile
Песите ги няма на календара.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5797
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Трябва ли задължително да ги има?
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Online New_Passenger

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 686
    • View Profile
Не. Всъщност, прав сте, не е нова придобивка. Живот и здраве, нископодовите Шкоди ще ги турите на някой от следващите календари :)

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5797
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Остават само още 5 календара. Побързайте!
Цена - 20 лева. За поръчки: office@bgtransport.org ; 0899 678 224 ;
Пращаме с куриер с наложен платеж или предаваме лично в София срещу разписка.

https://www.facebook.com/bgtransport.org/posts/1197311727066931
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5797
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
КАЛЕНДАР 2019 г.

Скъпи приятели,
представяме на Вашето внимание календара ни за 2019г.! Поради натоварения график на печатницата ще бъде готов в първите дни на януари 2019г. Може да разгледате пълноцветните 13 страници във формат А3 (42х29 см) по-долу.
Тъй като тиражът е ограничен, имате възможност още сега да го поръчате по следните начини:
1) на мейла на Сдружението: office@bgtransport.org;
2) на лично съобщение на https://www.facebook.com/bgtransport.org/ ;
3) след обаждане на 0899 678 224.

Ние ще се свържем с Вас!

Календара може да получите по следните начини, срещу квитанция:
1) лично предаване в София, в удобно време и място;
2) по куриер на Спиди или Еконт, с наложен платеж и доставка за Ваша сметка, до посочен от Вас адрес.
Заявките ще бъдат изпълнени веднага след излизането от печат на календара, по реда на тяхното получаване.

Със закупуването на календара Вие подкрепяте реставрацията на нашия автобус Чавдар Б14-20, който планираме да върнем в движение през следващата 2019г.
Благодарим Ви!

Цена на календара - 20 лева.

Снимки на всичките месеци можете да видите тук: https://www.facebook.com/pg/bgtransport.org/photos/?tab=album&album_id=1452192491578852&__tn__=-UC-R



« Last Edit: 20.12.2018, 10:37:26 by viktorlc »
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12239
    • View Profile
Календарът вече е отпечатан!

Може да поръчате по следните начини:
1) на мейла на Сдружението: office@bgtransport.org;
2) на лично съобщение на https://www.facebook.com/bgtransport.org/ ;
3) на лично съобщение до мен;
4) след обаждане на 0899 678 224.

Ние ще се свържем с Вас!

Календара може да получите по следните начини, срещу квитанция:
1) лично предаване в София, в удобно време и място;
2) по куриер на Спиди или Еконт, с наложен платеж и доставка за Ваша сметка, до посочен от Вас адрес.
Заявките ще бъдат изпълнени по реда на тяхното получаване.

Със закупуването на календара Вие подкрепяте реставрацията на нашия автобус Чавдар Б14-20, който планираме да върнем в движение през настоящата 2019г.
Благодарим Ви!

Цена на календара - 20 лева.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12239
    • View Profile
Ако някой е пропуснал да си купи календар, сега има последен шанс да вземе един от петте останали календара за 2019 година!

Може да поръчате по следните начини:
1) на мейла на Сдружението: office@bgtransport.org;
2) на лично съобщение на https://www.facebook.com/bgtransport.org/ ;
3) на лично съобщение до мен;
4) след обаждане на 0899 678 224.

Ние ще се свържем с Вас!

Календара може да получите по следните начини, срещу квитанция:
1) лично предаване в София, в удобно време и място;
2) по куриер на Спиди или Еконт, с наложен платеж и доставка за Ваша сметка, до посочен от Вас адрес.
Заявките ще бъдат изпълнени по реда на тяхното получаване.

Със закупуването на календара Вие подкрепяте реставрацията на нашия автобус Чавдар Б14-20, който планираме да върнем в движение през настоящата 2019г.
Благодарим Ви!

Цена на календара - 20 лева.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община